@Julia wat een leuk idee, laat even weten hoe je dochtertje reageerde! Ik doe vandaag mijn 10 weken dansje! Eindelijk gaat de tijd wat sneller en onzekerheid neemt wat af
Jeej ik mag mijn banner aanpassen ik ben paar dagen vooruit gezet!! uitgerekende datum word 18mei Ook bij ons was alles helemaal in orde, buikje dicht, armpjes, beentjes, volle blaas en maag etc. We zijn helemaal in de wolken! En hebben het ook bekend gemaakt aan iedereen vandaag, heel veel leuke reacties!! 😁
Voor mijn gevoel gaat de tijd nu zooooo langzaam. Dat zal hopelijk weer sneller gaan als we eindelijk 11 weken zijn. Dat duurt nu 11 dagen Langer dan gedacht, waardoor de tijd kruipt...
Nou ik geloof dat ik er mee op houd jongens. Ik wens jullie het allerbeste. Jammer maar het is niet anders.
Erminea , Ik lees hier vaak mee maar reageer niet zo vaak . Hier schrik ik wel heel erg van . Wat is er aan de hand ? Hopelijk niet wat ik denk !!!!
Jeetje, de eersten zijn de 12 weken gewoon alweer voorbij! Ik ben de laatste keer 2 dagen terug gezet naar 25 mei, dus zal mijn banner even aanpassen. Erminea: wat is er aan de hand????
Even niet geweest vanwege drukke werkdagen. Nu weer vrij dus ff tijd. Erminea niks ernstigs hoop ik..... Zag weer prachtige plaatjes voorbij komen. Mooi hoor dames. Samsoko ik weet hoe het is. Zelf ook van 21 naar 31 mei verplaatst maar de 10e hoor ik de termijn waar ze van uit zullen gaan met de termijnecho. Kan nu al niet wachten tot ik weer mag spieken. Fijn weekend! !
Hoi ladies! Erminea ik hoop dat het niks met je zwangerschap te maken heeft! Zou fijn zijn als je even laat weten waarom je ermee gaat stoppen, we zijn bezorgd! Ik hoor verder allemaal goede berichten! Dat is mooi! Hier even best wel drukke weken volgende week wordt m'n dochter geopereerd dus zal ook wel even gek weekje zijn, volgende week vrijdag 12 weken echo plus nekplooimeting! Gisteren al bloed geprikt, kan niet wachten tot volgende week eindelijk de beeb weer zien! Ik heb best vaak bandenpijn/ongi pijn maakt me best onzeker, zijn er meer die dat nog steeds hebben? Verder heel moe lig elke avond rond half 9 in bed (lekker gezellig voor manlief!) en sinds een paar dagen word ik rond 05:00 wakker en slaap ik niet meer terwijl ik nog wel moe ben... Zucht haha alles voor het goede doel!
Hi Shart, ik heb ook bandenpijn, pijn in mijn liezen soms.. en af en toe met opstaan of uit de auto stappen dan ineens zo'n pijnscheut. hoort erbij denk ik en ik herken het ook wel van mijn eerste zwangerschap alleen toen had ik het pas veel later in de zs. ik ben ook nog steeds moe! gisteren van 21:45 tot vanmorgen 7:30 geslapen maar ben toch alsnog vandaag heel moe! kan niet wachten tot ik er weer in mag! ik ga naar bed zodra mijn dochter ligt dus ook ik lig er 20 uur 20:30 al in.. gelukkig komt manlief er vaak wel snel bij liggen (hij moet om 5 uur opstaan) dat om 5 uur wakker worden herken ik dus ook wel want waar ik vroeger werkelijk overal doorheen sliep wordt ik nu elke nacht wakker van zijn wekker en hij doet echt heel zachtjes en snoozed ook niet ofzo maar de ene keer slaap ik dan wel weer door maar de andere keer blijf ik dus klaarwakker heel raar dat slaapritme op het moment. ik had eigenlijk gehoopt dat de moeheid al wel wat minder zou worden maar niets is minder waar. Veel erger vind ik eigenlijk dat ik al 3 kilo ben aangekomen lfs, dorri
jahoor, die pijntjes horen erbij. die kun je hele zwangerschap voelen. wat irritant he? dat slechte slapen. ik kan ook elke avond gewoo niet in slaap komen en dan moet ik er 's nacht ook nog eens 2x uit om te plassen, terwijl ik normaal helemaal niet er uit hoef. wat vreemd van erminea. ze heeft verder niks gezegd toch? misschien vind ze het toch te druk en te snel gaan hier. ze heeft niet gezegd dat er iets met haar zwangerschap aan de hand is. ik snap er niks van in elk geval. voor de dames, met de mooie echo: dat ziet er weer mooi uit! lekker genieten ik mag volgende week weer ff kijken. dan de termijnecho en weet ik ook mijn definitieve datum. ik doe ook ff mijn 11 weken dansje
Sorry ik was aan het werk en kon niet eerder reageren. Zwangerschap is in orde hoor maar jullie zijn al zo'n hechte club dat ik er geloof ik niet helemaal tussen kom. Mijn berichtjes worden ondergesneeuwd en zelfs op mijn echo reageerde niemand. Dat maakt me verdrietig dus dan stop ik liever. Neem niemand wat kwalijk hoor, die dingen gebeuren en ik kan daar op dit moment niet zo goed tegen . Sorry dat ik jullie liet schrikken.
Ohh meis dat is echt niet de bedoeling, ik denk van niemand.. Van mij uit mijn oprechte excuses, ik heb een week zwaar in stress en onzekerheid gezeten en was daardoor veel met mezelf bezig. Ik hoop dat je alsnog wil blijven