16-31 mei 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    @ Shart86

Ik mis de carpaccio nog het meest!! Wij gaan meestal op zaterdag even lunchen in de stad en dan neem ik een ciabatta met carpaccio, mmm!!
    Maar ook een broodje rosbief, savonds een plakje fuet mis ik best wel.

Heb trouwens vorige week toen we uiteten waren tapas gegeten waarbij ook coburger ham met meloen zat. Had ik niet mogen eten.. Stom!!

Nu zit ik met de vraag: mag ik feta eten? Ik heb gegoogeld maar de 1 zegt van wel en de ander van niet.
    Vind het wel weer wennen wat wel/niet mag

Een wijntje mis ik niet echt, drink normaal ook niet zo vaak.

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hihi erg he! Al dat lekkers wat niet mag! :) ik heb ook totaal geen moeite met niet drinken hoor alleen gister ff met het eten :D

Zonnige: Persoonlijk vind ik de besloten clubs niet zo fijn lezen, maar als de meerderheid voor is dan kunnen we idd daar naartoe verhuizen. Er zijn dan idd geen meelezers!

Volgens mij Kun je feta gewoon eten, is van schapenmelk toch? Daar komt die bacterie niet in voor dacht ik. Maar als je het zeker wilt weten pak dan gewoon feta uit de supermarkt die is gepasteuriseerd!

Heb trouwens vandaag voor het eerst een positie broek aan ! Haha en hij zit heerlijk! Ga zo met ml en dl shoppen voor positiekleding (vooral een jas!) en voor dl winterkleding (als je naar buiten kijkt lijkt het wel voorjaar!) fijn weekend allemaal!

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Feta mag je eten. Kwam toevallig voorbij bij de centering.

Met kerst eten we altijd carpaccio vooraf. Zo balen dat ik dat straks weer niet mee mag eten. Maar voor het goede doel heb ik het graag over.

Wij zijn nog niet met de babykamer bezig, maar wij hebben alles al. Zijn nu druk om eerst de kamers van de meiden te realiseren. Als die klaar zijn komt de babykamer.
    Straks naar karwei om een nieuw bed voor onze jongste te kopen.

4. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Oké dankje Blue!

Wij zijn ook nog niet bezig met de babykamer.
    Ik denk dat we daar begin 2015 mee beginnen. Bij de 1e wilden we ook alles al snel :) heerlijk vond ik dat. We gaan tussen Kerst en Oud&Nieuw naar Babypark in Kesteren. Vrienden van ons krijgen hun 1e kindje en vroegen of we gezellig mee willen gaan shoppen :) altijd leuk!!

5. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Leuk, al die kamers! Ik wil eigenlijk eerst een nieuwe badkamer voordat we aan de babykamer gaan beginnen. Ben alleen bang dat ik die laatste alleen moet gaan uitzoeken...

Net een emo aanvalletje. M'n eerste echte geloof ik, want de reden is te idioot voor woorden... Bleh.

Besloten groep of hier maakt me niet uit. Al heb ik geen idee hoe een besloten groep werkt 😁

6. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Samsoko je lijkt mij wel ik ben ook echt te snel emo om de stomste dingen, zojuist omdat ik moet gaan werken en ik ben ingezet in een gebied waar ik normaal niet werk omdat het te ver weg is althans het is een uur rijden. Werkgever flikt het nogal eens om afspraken niet na te komen, kan er zoo boos om worden en nu dus met grote tranen erbij.. ;)

Oo al die lekkere dingen ik mis de sushi met zalm al heeeel erg, carpaccio en ik was roompathe verslaafd op brood, zucht haha.

Mij maakt het ook niet uit waar het topic staat, ik vind het hier ook prima. :)

Mijn normale broeken gaan al niet meer dicht dus ik had een goed excuus om nieuwe broeken te shoppen! :D

7. Zonnige

Zonnige Actief lid

4 okt 2013
    182
    0
    0
    Nee dat klopt wel inderdaad shart het lees niet prettig inderdaad!

Het was een idee maar we kunnen natuurlijk ook hier blijven

Feta eet ik nog wel.. Volgens mij mag het namelijk!

Ik mis nu opzich nog niks.. Maar ik ben normaal wel dol op rauw vlees hahahha.. Mis wel af en toe een sigaretje maar verder nog niks eigenlijk!

8. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ha Zonnige..misschien een idee om dan vanaf nu helemaal te stoppen met die sigaretjes? Doe je jezelf en je kids een plezier mee :)

Ik heb nog nooit geschreven in een besloten club..kan iemand er eentje openen om te laten zien hoe dat leest en waatom ze minder fijn zijn? Je kunt dan ook dingen en fotos delen die je misschien niet liever in een openbare groep zet..en dat trekt me wel..

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    In de besloten groep kun je volgens mij geen foto's uploaden en je ziet geen handtekeningen. Als je de club opent kom je altijd op de eerste pagina dus moet je handmatig naar de laatste pagina. Zo zijn er nog wel meer dingen...

Ik mis ook sigaretje af en toe! Maar niet de smaak of geur maar de handeling haha :) maar kan prima zonder :)

10. Jo81

Jo81 Actief lid

27 dec 2011
    200
    0
    16
    Even een paar dagen van de radar geweest en een hoop gemist zo te lezen!
    Volgens mij overkomt het ons allemaal dat er op onze berichtjes niet gereageerd wordt, net zo goed als we allemaal niet op iedereen reageren. Risico van zo'n grote groep waar veel berichtjes worden gepost.

Vandaag het grote nieuws aan ouders en schoonouders verteld. Mijn ouders reageerden super enthousiast. Mijn schoonouders reageerden als altijd: wel blij maar die hebben altijd de tijd nodig om aan een idee te wennen. Was bij onze 1e en huwelijksaankondiging van zwager ook zo. Vind het jammer dat ze niet dolenthousiast zijn, maar weet ook dat dat over een paar maanden wel bijtrekt. We hadden het plan om morgen naar zwager en schoonzus te gaan, maar hij appte net dat het niet goed uitkomt, liever volgende week. Nou ja, dan moeten ze nog een week op het nieuws wachten ;)

Hmmm ik zou (bijna) een moord doen voor een broodje gerookte zalm pf rosbief met truffelmayo. Of salami. Dat heb ik op het begin nog wel gegeten, totdat ik las dat dat tegenwoordig niet meer mag. Was 3 jaar geleden nog geen probleem. Ik hou altijd wel van een wijntje, maar als ik zwanger ben kan ik echt prima zonder.

Fijn weekend meiden!

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

In de clubs kan je wel fotos plaatsen hoor. Je ziet idd alleen de handtekening niet. Het voordeel is dat het niet openbaar is, dit moet wel aangevinkt worden , dus niet heel de wereld kan meelezen

12. XmoonlightX

Ik moet trouwens hier ook vaak zoeken waar ik gebleven was want de link bekijkneerst ongelezen werkt vaak niet bij mij

13. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ik eet gewoon salami. Zeker salami van de supermarkt is zo bewerkt dat ik er niet in geloof dat het kwaad kan. Je ziet het verschil tussen de houdbaarheid van salami en de houdbaarheid van bijv filet americain. Toen ik het hoorde heb ik het meteen gegoogled en de meningen zijn erover verdeeld. Daarbij: als je de salami verhit, bijv op een pizza of in je pasta, kun je het sowieso gewoon eten. Ik neem het niet meer mee op m'n brood naar m'n werk, dat vind ik iets te risicovol.

14. Jo81

Jo81 Actief lid

27 dec 2011
    200
    0
    16
    @samsoko ja op tosti of pizza eet ik het wel, maar maakte vaak een broodje met kaas, salami, komkommer en tomaat en dat mis ik wel. Zonder de salami toch minder lekker. En ham lust ik niet.

15. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    jeetje mieden wat een boel geklets! hihi.

zoals de rest eigenlijk ook allemaal zegt: iedereen voelt zich soms wel een beetje aan de zijlijn geloof ik en niemand kan op iedereen reagerern, want daarvoor is de groep gewoon te groot. maar iedereen doet zijn best om lief en begripvol te zijn en er wordt niemand expres overgeslagen ofzo. er is niemand die er niet bij hoort toch?
    dus blijf maar gezellig hier meiden;)

wat ik het meeste mis: 's avonds met manlief een biertje drinken, een broodje filet american, zalm en energiedrankjes mmmm...

16. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ow dat je geen handtekeningen ziet in een club vind ik wel weer erg onhandig.. tis juist altijd weer even een goede reminder hoever iemand ook al weer is en wat hun verhaal beetje is..
    Gek dat ze dat daar niet hebben dan..

Voor degene die nieuwsgierig waren naar de reactie van ons dochtertje :) ... Die was erg leuk! Ze is er heel blij mee. Zij mocht het op haar beurt weer aan haar broertje vertellen die het hele 'baby in de buik' verhaal maar wat interessant vind..

Hieronder de loco die ik haar gegeven had.. er stond 'IN MAMAS BUIK ZIT EEN GEHEIM.. ZOU HET EEN BROERTJE OF EEN ZUSJE ZIJN?
    Een paar woorden - zoals bijv geheim - vond ze erg moeilijk nog.. maar na een paar keer herhalen snapte ze de hele zin en keek me vragend aan.. 'mama heb je echt een baby in je buik??'

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Owww wat super leuk Julia!! :D prachtig!

Ik zit hier een beetje te twijfelen of ik een angelsound zal kopen...

18. XmoonlightX

Ah met loco, geweldig

19. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik mis eigenlijk alleen de gerookte zalm!!! Ben geen drinker en rest mis ik ook niet.

Club: vind ik persoonlijk erg onoverzichtelijk en alleen leuk op het eind om alvast je ideeën voor kindernamen, bevallingsverhalen en laatste loodjes te delen...

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Bij de visboer hier in het centrum verkopen ze gerookte zalm die niet vacuüm verpakt is geweest, volgens hen kan je die ook als je zwanger bent prima eten! Misschien kun je het eens vragen bij een visboer in jouw buurt?

Deel Deze Pagina