Ze heeft een peg sonde en ze gaan deze nu verruilen voor een Mickey button (lastig uitleggen, je kunt t ff googlen) niks ingrijpends, maar toch narcose... Bah bah bah verschrikkelijk k.t!
Sterkte Shart! (Ik weet ivm mijn werk wel wat het is, wel een uitkomst tegenover een Peg-sonde!) Iedereen met de goede echo's; gefeliciteerd! Wat een heerlijk gevoel weer om je kleintje te zien en te mogen horen! Wij mogen volgende week donderdag weer voor de termijnecho, kan niet wachten! Zouden ze dan ook al de nub-theorie uit kunnen voeren? (Of wij zelf?)
Dankjewel Mojo Ja dat vraag ik me dus ook af a.s. Vrijdag echo 11w4d kan ik dan ook al nub en skull theory erop los laten?
ooh wat spannend Shart! Dat is altijd moeilijk. Veel sterkte en ik hoop dat ze snel weer opknapt. Blue: mijn buik is ineens ook een stuk platter, kan ik me van de vorige keer niet herinneren. Toen ging mijn darmenbuik over in een zwangerschapsbuik. Nu denk ik ook, maar valt het mij minder op. Ik was er de vorige keer sowieso veel meer mee bezig. Samsoko! Fijn is dat he! Ik ben maar 2 dagen terug gezet, maar dat vond ik al heel vervelend. Gelukkig gaan we weer voorruit. Ik moet trouwens 18 november weer naar de vk. Maar denk niet dat ik dan weer een echo krijg. Wel jammer want de vorige echo was niet echt veel op te zien omdat mijn darmen er voor lagen.
Ja, vind het niet super erg ofzo. Maar een echo is natuurlijk altijd leuk . Ik vind zwanger zijn van de 2de wel een stuk relaxter dan de vorige keer. Ik maak me nergens echt heel druk over. Ik heb net ook alvast de kraamzorg geregeld. Ze vragen hier om dat voor de 14de week te doen.
Snap je spanning hoor shart. Vond die narcose bij mn oudste toen ook vreselijk. Ik zat te huilen toen ze wegviel. Sterkte!! Ben blij dat ik niet de enige ben met voor het gevoel met een platte buik. Kraamzorg hier ook al geregeld!
Ik ga morgen ook kraamzorg regelen, na de echo. Ik weet dat ik het op de site van mijn zorgverzekeraar moet aanvragen, maar moet ik dan ook nog zelf een instantie zoeken en die benaderen ofzo? Ik heb er geen ervaring mee en veel anderen hier denk ik wel Ik ga volgend jaar een ster omhoog in de verzekering zodat ik gewoon verzekerd in het ziekenhuis kan bevallen, gelukkig. Ik zag er al zo tegenop dat dat hier thuis zou moeten ofzo, bah... Ik voel me de laatste dagen echt bizar energiek en ik wil echt 1000 dingen tegelijk doen, echt 180 graden omslag ten opzichte van de afgelopen weken. Ook al is de eetlust er nog steeds niet, dat ik weer wat energie heb is fijn. Misschien komt het omdat we een heleboel spulletjes al hebben voor de baby en dan word ik helemaal enthousiast En morgen de tweede echo, kan niet wachten!! Hopelijk ziet alles er net zo goed uit als vorige keer...
Nou operatie is goed gegaan, ze ligt nu heerlijk ff te slapen, ze heeft ook al voeding gehad door de sonde dus hopelijk komt de arts snel kijken zodat we naar huis kunnen! Bedankt voor meeleven allemaal Blue: ml is erbij geweest toen ze onder zeil ging en ik toen ze wakker werd! Ik kan daar echt niet tegen als ze in slaap wordt gemaakt, dus dit was prima verdeling! Kraam zorg hier ook al geregeld!
Sorry ik ben alleen weer op de meeleesstand, lekker druk op het werk!! Mooie echo's meiden, zo spannend we zijn allemaal eind eerste trimester en begin van het tweede trimester! 😁 Ik krijg echt al een buik die ik niet meer kan inhouden! En echt heeel bizar, gisteren 12 weke dansje en lijkt wel alsof de misselijk als sneeuw voor de zon is verdwenen! Heb vanmorgen voor het eerst in weken tijd een broodje kunnen eten, heerlijk! In plaats van cornflakes of luchtige crackers. 😋 Mijn werk is al op de hoogte en aangezien ik zelf in de kraamzorg werk heb ik het voor het uitkiezen op m'n werk haha, maar morgen moet ik toch even klein intakeje doen om alle gegevens op papier te hebben. en we hebben zojuist besloten om een geslachtsecho te laten doen op 3 december. Dan ben ik 16.3 weken en echopraktijk staat bij ons echt bekend dat het goede uitslagen geeft, kan niet wachten. 😁
Gelukkig zit het er op shart. En bij het wakker worden is idd wel fijner, die van mij wou toen perse mama erbij met de narcose. Tja dan doe je het maar. Maar hoop niet meer te hoeven. Ik wou zelf mn kraamzorg bepalen en via een op een kraamzorg kon ik gelukkig de kraamhulp naar mijn wens kiezen. Via zilveren Kruis kon ik niet haar direct benaderen maar weer wel via 1op1 kraamzorg dus dat is wel zo fijn. Zag alleen dat ze niet al mn uren vergoeden dus wellicht stap ik toch nog over per januari van zorg
Gelukkig Shart! Hopelijk knapt ze weer gauw helemaal op! Kraamzorg hier ook al aangevraagd. lizz ik heb gewoon m'n verzekering gebeld hoe het werkt. Sommige verzekeringen regelen het zelf voor je, andere laten het aan jou over. Mijn verzekering liet het aan mij over, dus heb ik een van de drie gekozen uit het boekje van m'n verloskundige. Vervolgens heb ik me bij hun via de website aangemeld.
Hallo dames, Net terug van de nekplooimeting, helaas niet echt goed nieuws: kans van 1-36 voor down... Dat is echt even schrikken kan ik je vertellen. Nekplooi was zeer goed, 1.33 mm. De hormonen in mijn bloed zijn drie keer zo hoog als "normaal" wat kan duiden op down... ik heb dus nog steeds 97.2% kans op een gezond kindje, maar leuk is anders. Direct besloten de NIPT te doen en ik moet morgenochtend om 10:15 uur weer terug voor intake en bloedafname.. Ik zal misschien wat minder reageren, maar ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden. Liefs, B.
Ohh meis..dat is schrikken zeg!! Hopelijk komt er uit de NIPT toch nog positief nieuws. Ik steek een kaarsje voor je aan vanavond. Heel veel sterkte!! ❤️
Thanks meiden Amber jeetje! Dat is schrikken dat verwacht je ook niet!! Wel fijn dat je nu meteen door mag voor de nipt... Ga heel hard voor jullie duimen dat het goed zit! Sterkte met wachten
Shart wat fijn dat het er weer op zit. Hopelijk knapt je meisje snel weer op. Amber, Ahh nee wat een rot nieuws. Ik snap dat je hiervan schrikt!! Hopelijk is toch alles goed!! Wat fijn dat je gelijk de NIPT test kunt doen. Hopelijk komt daar goed nieuws uit!! Hier nog geen kraamzorg aangevraagd, dat doe ik wel na de 12 weken echo morgen, van de week een keer dus. Oh wat ben ik moe en heb ik een rugpijn na het werk zeg!! Bah.. nu even op de bank en het voelt al beter, maar wel vervelend zo.