16 - 31 mei mama's 2015 deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Missladybug, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee zelf dokteren doe ik sowieso niet. Vind io te gevaarlijk.
    Ik las wel altijd de bijsluiters. Heb de ervaring met m'n melk allergie dat apotheken niet altijd zo goed opletten met allergieen.

Heb vandaag erg veel rugpijn. En vanmiddag uit t niets weer eens een hevige pijn steek rond m'n navel. Stond onder de douche en kon echt niets meer. Moest zelfs m'n buik vasthouden omdat t anders te zeer deed. Vl zei ook al is geen bandenpijn zoals ze vorige keer zeiden.
    Maandag naar de vk voor controle :) morgen sz ophalen voor weekendje bij ons :)

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afgelopen nacht werd ik huilend wakker van de pijn van de kuitkramp die ik had.
    Had het deze zwangerschap nauwelijks nog gehad maar nu zo pijnlijk dat ik ml wakker heb gemaakt.

Ik hoop zo een betere nachtrust maar zal best want ik zit weer op de camping en de buitenlucht doet veel goeds.

3. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Nu gaat m'n officiële verlof in!
    Het idee dat ik pas in september weer hoef te werken... Heerlijk.

Vandaag goed nieuws! ML heeft weer een baan! Vanochtend op sollicitatiegesprek geweest en vanmiddag gebeld dat hij is aangenomen. Fijn gevoel, eindelijk weer eens iets positiefs na lange tijd!

Morgen alweer een jaar geleden dat Roan* werd geboren. Wat een nare tijd was dat, lijkt nog als de dag van gisteren.

Sterkte Trisha met de rugpijn. Heb je veel last van je buik? Nog zoveel harde buiken? Urine laten checken?

Bleu kuitkramp is zo verschrikkelijk! Heb ML er ook wel eens wakker voor gemaakt. Maar sinds ik magnesium slik gaat het erg goed! Nu niet of nauwelijks last van.

4. Anita de harde buiken blijven. Maar sinds zondag van de ab kuur af na 3 maanden ab. Maar vandaag rugpijn en als maandag niet over is gelijk urine checken. Want vrees er weer voor. Baby ligt ook te drukken op m'n urine wegen. Plas heel weinig, en moet echt raar zitten wil er wat uit komen. Dus hoop niet dat t weer raak is.

Vanochtend wel wakker geworden met een zere kuit. Is blauw en dik en kan een spier niet eens aanraken. Heb geen kramp gehad want dan schreeuw ik de boel bij elkaar van de pijn. Dus dacht misschien zweepslag omdat t ook blauw en dik is. Als t maandag niet over is dus ermee naar de huisarts maar dit weekend heel rustig aan doen en benen omhoog.

Had vanmiddag weer enorme steek in m'n buik. Had dat voor t laatst 6-8 weken geleden of zo. Echt rond m'n navel. Toen lag ik in bed en kon ik niet bewegen. Nu stond ik onder de douche. Moest echt m'n buik vasthouden dat die niet hing want deed zo zeer. Had de tranen in m'n ogen. En kon niet bewegen. Net alsof er een mes in m'n navel gestoken werd. Vk zei vorige keer is waarschijnlijk bandenpijn. Maar geloof echt niet dat dat t is. Maandag gelukkig controle dus ga gelijk vragen. En ook over de harde buiken.
    Liep vanavond naar de auto, staat 20 meter van de deur en was nog niet halverwege of moest alweer even stoppen voor de harde buiken.

Maar op naar een weekend. Hopen dat morgen een betere dag word. Kan zo iig wel veel haken en breien. Heb m'n 1e ding al bijna klaar!

5. Oh pijnlijk zeg! Ik weet precies hoe t voelt. Heb alleen maar van zulke krampen. Nu d'r afgelopen dagen valt t weer mee. Maar als ik kramp heb is t zo erg. Vl vind dat altijd zo eng om te zien. Hij kan niks doen om te helpen.

6. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Wat een vervelend, die kramp! Ik heb het gelukkig nog bijna niet gehad! Wel heb ik ontzettend veel jeuk aan mijn buik! Vooral net onder mijn navel! En een stuk gevoelloze huid... Heb ooit een navelpiercing gehad en dat litteken rekt nu natuurlijk uit!

Oohh heerlijk, gisteren is mijn verlof in gegaan!! Zo onwerkelijk nog!

7. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Anita veel sterkte vandaag!
    Heel fijn nieuws dat je man weer een baan heeft!!

Bah die kramp is me gelukkig nog bespaart gebleven. Lijkt me echt vervelend.

Helaas vanmorgen weer een nieuwe bloeding gehad. Dus hop weer naar het ziekenhuis. Gelukkig waren alle tests gewoon goed en bleef men buik rustig.
    Ik ben zelfs al weer naar huis. Ik denk zelf omdat het bloeden al weer bijna over was en ze het toch niet meer remmen als het doorzet.
    Moet natuurlijk wel meteen weer bellen als het erger word of men buik gaat rommelen.
    Ik heb eigenlijk ook wel 100 keer gezegd dat ik zo baalde dat ik nu weer in het ziekenhuis zou moeten slapen. Hihi misschien hielp dat ook wel.

8. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Men vruchtwater is afgelopen nacht gebroken!!
    Heb nog geen weeën.
    Maar lig nu natuurlijk wel in het ziekenhuis. Wat een rot gevoel is dat zeg, net of je steeds in je broek plast. Vl ligt naast me te slapen, maar ik vind het toch wel heel spannend allemaal.
    Ze hebben kweekjes afgenomen om te kijken of ik bepaalde bacteriën bij me heb. Dit duurt 4 dagen. Hebben de weeën nog niet ingezet dan mag ik over 4 dagen weer naar huis. Maar 90 procent bevalt binnen 72 uur zeggen ze hier.

Ik had graag nog zeker 2 weken door gelopen en dat kan natuurlijk nog steeds. Maar verwacht het zelf eigenlijk niet meer.
    Blijft afwachten dus..

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    OW demie wat spannend meid!! :) kan me voorstellen dat je het graag nog een weekje of 2 zou willen rekken maar gezien het verkoop van je zwangerschap is de termijn waar je nu al bent hartstikke goed! Heel spannend hoor hou je ons op de hoogte?

Hier redelijk slapeloos nachtje gehad, etentje gehad met vriendinnen toen laat thuis kon ik niet slapen, om half 5 maakte ml me wakker met vreselijke Pijn aanval rond z'n maagstreek, de hap gebeld toen is ie er zelf heen gereden en blijkt waars galaanval geweest te zijn, hij is net weer terug met pijnstillers en maagbeschermend en slaapt nu weer, maar ik heb sinds dat hij weg is van spanning mega last van maagzuur en ben klaar wakker :( daarnaast is dl meestal tussen 6 en 7 wakker dus zie het niet zitten om nog te slapen. Lekker nachtje zo :( nou ja ben blij dat van ml niks ernstigs is.

10. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Ohh Demie wat spannend! Eens met Shart. Een paar weken erbij was mooi geweest maar je baby kan nu ook gezond ter wereld komen!
    Heel veel succes.

Dames met kramp en jeuk, sterkte meiden!
    Anita fijn dat je man weer een baan heeft. Dat zal een opluchting zijn.

Hier alles oke. Geen noemenswaardige kwaaltjes.
    Ik slaap nog steeds heerlijk en kan nog redelijk veel doen.

11. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Oohh Demie, wat spannend zeg!!
    Anita, fijn dat je man weer een baan heeft! Geeft toch weer wat meer rust he!
    Hier weer een paar onrustige nachten achter de rug.. Lig niet lekker, buik doet pijn en jeukt en als ik daar allemaal geen last van heb is het wel maagzuur! Maargoed, nu even lekker onder een warme douche, even wat gaan ruilen bij prenatal en dan naar de verjaardag van mijn schoonzus!
    Fijne zondag allemaal!

12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Spannend demie!! Veel succes!

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wauw spannend demie! Veel succes. Hoop dat de baby nog 2 weekjes blijft zitten maar zo niet is het ook geen ramp meer.

Anita fijn dat je man weer een baan heeft!

Hier vannacht ook veel kramp gehad in mijn kuiten. Rot gevoel. Moet er soms voor uit bed springen zodat ik mijn kuit met veel moeite kan strekken.
    brrr

14. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Spannend zeg Demie! Als je kleine nu komt zou ik me daar echt geen zorgen om maken. Tenslotte mag je over ruim een week ook thuisbevallen. Laat de weeën nu ook maar komen, nu zit je er ook een beetje op te wachten. Succes als het zover is!

ML had wel werk via het uitzendbureau maar goed dat is ook allemaal zo onzeker. Nu gewoon in vaste dienst bij een bedrijf. Kan ik ook de opvang gaan regelen voor de kleine straks en de andere 2 kids. Geeft net iets meer rust zo.

Whoehoe 34 weken vandaag! Gisteren aan de babywas begonnen. Morgen weer verder. Schattig om die kleine kleertjes weer aan de waslijn te zien.

15. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Wow dat berichtje had ik nog niet verwacht, de eerste vliezen gebroken haha. Maar spannend zeg! Hopelijk duurt het toch nog even voor je beebje geboren wordt Demie! Succes en sterkte :)

16. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Er gebeurt eigenlijk nog steeds helemaal niks.

Word heen en weer geslingerd tussen het gevoel van laat het nu maar komen. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben na al die weken onzekerheid.
    En natuurlijk wil ik het beste voor men kindje en dat is dat ze nog even blijft zitten.

Vind het mentaal wel weer ff pittig hoor. Ik mocht al niks maar nu helemaal niet meer. En ook het idee dat het nog weer weken kan duren zo...
    maar ja je hebt t zelf niet in de hand.

17. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Ja Demie dat gevoel kan ik me goed voorstellen.
    Vervelend die onzekerheid.
    Je zit een beetje in een tussenfase nu.

Anita ik doe mijn 34 weken dansje met je mee.
    Morgen begin ik ook met de wasjes!

Ik heb vandaag mijn babyshower gehad. Het was zo geweldig!
    Ben onwijs in de watten gelegd en ik heb hele leuke cadeaus gehad!
    Zit nog steeds na te glunderen!

18. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Niet alles gelezen, super druk weekend gehad, maar even tussendoor:

Demie, succes!!!
    Een tip: Lees even over hoe het gaat met kindjes die met dit termijn geboren worden en laat je goed voorlichten door de artsen om je heen (wat zijn de verwachtingen).
    Een van mijn dochters is met 36 weken geboren, en het is toch een andere start als na de 37 weken. Niets ernstigs maar je kunt maar vast voorbereid zijn (ik was dat minder en heb daardoor niet zo'n fijne eerste week gehad).
    Succes voor als het zo ver is!!

19. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Na weekend camping weer op het forum.
    Demie wat een nieuws zeg.
    Sterkte en succes! Je maakt nogal wat mee zo.

Het weekend gelukkig geen kramp gehad.
    Heb nu wel steeds enorme druk op de onderkant. Alsof ze zich eruit wil duwen.
    Kan me dit niet zo goed herinneren van de andere twee.

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Demie kan me je gevoel goed voorstellen hoor. Die onzekerheid is killing! Sterkte met de laatste loodjes!

Missladybug wat leuk dat je zo in de watten bent gelegd! Het klinkt als echt verwennerij ;)

Deel Deze Pagina