16 - 31 mei mama's 2015 deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Missladybug, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje demie wat ontzettend balen!! :(
    Wat gaan ze nu doen?

2. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Tot nu toe niks. Weer aan het ctg maar dat was prima.
    blijft wel doorlopen. Dit is het ergste tot nu toe.
    Maar lig tot nu toe alleen maar in bed en af en toe kijkt iemand naar het bloedverlies.

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje weer die onzekerheid :( heel veel sterkte meid!

4. Oh demie wat erg! Hopen dat er nu een doorslag komt. Wel bevallen of nog niet. En niet dat geheen en weer.
    Ik heb wat getekend weer en gebreid en de baby tas ingepakt. Moet straks nog wat tekenen en mijn tas nog doen. En dan eten koken. Vl is pas laat thuis

5. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ah nee dat meen je niet Demie. Het zit jou echt niet mee hè, was je net weer thuis! Sterkte meid ik denk aan je!

6. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Shart mooie buik hoor!!
    En sterkte met je kleine meidgelukkig werkt ab vaak heel snel bij die kleintjes. Het dochtertje van men zusje heeft het ook heel vaak, maar die krijt nu buisjes. Is net pas 1 geworden.

Mojo kan me voorstellen dat je schrikt hoor maar gelukkig zitten die metingen er ook wel vaak naast. Wat was het gewicht ongeveer dan?

Ingrid hoop zo voor je dat het werkt! Maar kan me voorstellen dat je zoiets niet graag smeert. Wat zouden die hormonen kunnen doen dan met je kleintje?

7. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Demie, wat is volgens de artsen de oorzaak?
    Zoveel bloedverlies kan niet goed zijn, wel?
    Ik ben absoluut niet voor een geboorte voor 37 weken, maar hoe lang gaan ze je nog aan laten modderen?

8. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Ik weet niet maantje, ze houden het op de placenta. Ookal ligt die er niet voor. (Tenminste vandaag niet)
    En zolang ze denken dat ons meisje er geen last van heeft moet ik door. Wie weet na 38 weken, maar daar wou de gynaecoloog het vandaag nog niet over hebben en zelfs inleiden met 37 weken staat niet in de planning. Al weet ik niet wat er gebeurt als het bloeden maar door gaat..

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Herkenbaar. Ik was 37 weken toen ik een enorme bloeding kreeg. Met ambulance toen afgevoerd maar in het zh bloeding gestopt. Ze wilden het het liefst tot 38 weken en 2 longrijpingsspuiten verder uit laten zitten. Kreeg steeds weer bloedingen maar stopte ook steeds weer en omdat dochter nergens van te lijden had deden ze niks.
    Ik werd zoooooo onzeker van mijn eigen lichaam!

Veel sterkte Demie!!

10. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Oohh jeetje Demie, heel veel sterkte!! Wat balen!
    Gewicht werd 2 weken geleden op 2129 gram geschat, prima dus. Maak me niet zo veel zorgen, we horen het wel!

11. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Demie wat naar.. en wat een onzekerheid.
    Het mag in elk geval geen pijn doen, of met een keiharde buik, dan direct aan de bel trekken (ivm loslating placenta).
    Je zou bijna gaan hopen op koorts zodat ze gaan inleiden :(

12. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Longrijpingsspuiten met 37 weken??
    Hoezo dat dan?

13. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ik reageer misschien niet zo heel veel in dit topic maar truth is, ik vind het lastig om zoveel nare verhalen te lezen. Heel veel meiden hebben geen leuke zwangerschap en het is best lastig om iedereen steeds sterkte te wensen als je eigen verhaal dan toch niet echt boeiend meer is.
    Ik bedoel het absoluut niet boos of iets hoor! Het is juist fijn voor de meiden met een moeilijke zwschap dat ze hier troost en eventueel herkenning kunnen vinden! Het is gewoon moeilijk om te lezen dat veel meiden heftige dingen meemaken.
    Probeer wel met iedereen mee te leven, maar ik voel me dan bijna schuldig om alleen maar leuke dingen te melden (aangezien hier eigenlijk alles vlekkeloos verloopt).
    Bedoel er niet mee dat ik niet meer mee wil schrijven hoor, alleen dat ik het soms lastig vind om te reageren als ik eigenlijk op veel alleen maar 'sterkte' kan zeggen..

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Omdat ze in het wkz vinden dat als een baby zich niet uit zichzelf meld er bewezen is dat er voor de 38 weken nog een belangrijk stukje longrijping moet plaats vinden.
    Dat gebeurt vaak tijdens de bevalling als de baby door het geboortekanaal wordt geperst.
    Ik was 37 weken en de baby zat er nog prima. Bovendien kreeg ik een keizersnede waardoor ze die laatste longrijping via de natuurlijke weg miste.
    Snap je'm nog? Haha
    Dus ze willen daar voor de 38 weken altijd longrijping geven bij keizersnede zonder dat kind zelf aangegeven heeft ter wereld te willen komen

15. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Jemig demie houd het dan niet op? :(
    Wat balen zeg :(

Shart beterschap voor je kindje! Oorontsteking is vreselijk.

Ingrid ik hoop dat de zalf helpt!

16. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Jeejte demie, wat een gedoe en onzekerheid :( sterkte!

Ingrid hopelijk helpt de zalf!

Shart beterschap voor je meisje.

Snap Lizz d'r gevoel ook wel, hier gaat alles ook prima en rustig. Nou ja, gelukkig ook maar. :) vanmiddag shoppen met m'n mams na het werk.

17. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @child: dat is zo, maar weet niet hoe je dat doet met die lijst. erg he.

dankje lizz. ik snap jouw gevoel ook wel hoor. ik mag ook niet klagen en dan heb je ook niet zo veel te vertellen he. maar je moet je niet schuldig voelen hoor in mijn ogen, geniet er gewoon van dat het bij jou zo goed gaat ;)

@ingrid: oei dat komt al dichtbij! spannend! maar ik snap heel goed dat je er helemaal klaar mee bent. nog eventjes volhouden meid! helpt de zalf al een beetje?

@demie: oh fijn dat je weer thuis mag slapen in elk geval. eigenlijk moet je nog een weekje rekken, dat zou het mooiste zijn voor je kleintje ;)
    maar ik snap wel dat je niet meer op je gemak bent. ik had eigenlijk wel al verwacht dat je allang weeën zou hebben. nog even volhouden!
    och jee, dus nu al weer bloed en in het ziekenhuis? dat was van korte duur dat je thuis was. stertke meid!

@trisha: oh dat is balen! denk het mooiste kaartje te hebben gevonden, is ie weg!
    ik ga toch nog veranderen van kaartje. ik ga me er vandaag nog even opnieuw in verdiepoen, was er toch niet zo zeker van en het is nog een dure ook nog. haha het zullen de hormonen wel zijn ;)

@shart: mooie buik hoor!
    vervelend dat je zo moeilijk loopt. ik loop weer veel makkelijker sinds de kleine is ingedaald, heb nu ook bijna geen pijn meer in mn bekken. en ik moet zeggen dat ik de laatste week juist minder moe ben. ik slaap ook weer beter en zal wel tot rust komen nu ik verlof heb. doet me blijkbaar goed!
    beterschap voor je dochter.

18. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Gisteravond is mijn moeder teruggekomen van Gran Canaria, het was een heel emotioneel moment toen we elkaar vast hielden en huilden :(
    Maar wel superfijn!!

@ Demie: jeetje meid wat naar! Kan me voorstellen dat je er onzeker en gek van wordt.. Hoe gaat het nu?

@ Lizz en andere waarbij het gewoon goed gaat: gewoon lekker meeschrijven hoor :) Het is leuk om te horen dat het goed gaat bij jullie :)

Zalf: tot nu toe geen verbetering, dacht vannacht zelfs dat t erger was :( ik heb Betamethason zalf, iemand ervaring mee? Het geeft n branderig gevoel op m'n huid.

19. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Ingrid, ik ben geen arts, maar alleen ervaringsdeskundig.. maar jeuk komt vaak van binnen uit via stofjes in het bloed. Dan kun je smeren wat je wilt, maar dan helpt er niks. Ik hoop dat ik het mis heb hoor, maar zo is hoe mijn gyn het vorige keer heeft uitgelegd.

Mama in love, oh wat apart dat wist ik niet. Ik dacht dat kindjes vanaf 34 weken doorgaans in staat zijn zelf te ademen.

Lizz, ik snap je gevoel wel, ondanks de jeuk heb ik ook niet het gevoel dat het hier pittig of heftig is. Echt vlekkeloos kan ik het ook weer niet noemen, maar ik schrijf er ook niet veel over gezien dat in het niet valt bij de rest. Geniet lekker van je zwangerschap.

Demie hoe gaat het nu met je?

Hier weinig te melden, weer wat bekkenpijn en jeuk, maar ach het wisselt steeds dus zal morgen vast weer beter gaan (hoop ik).

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    #280 Mississippi, 16 apr 2015
    Laatst bewerkt: 16 apr 2015
    Ff ego berichtje: hier sinds vannacht goed ziek :( werd rond 4 uur wakker met mega keelpijn/spierpijn/rugpijn en koude rillingen. Toen opeens misselijk en overgeven en nu ook soort van lichte koorts (heb niet gemeten maar denk ik) moet ik naar de ha? Of kan ik het aankijken? Het lijkt een beetje op keelontsteking gezien ik verder niet verkouden ben. Weet niet zo goed waar ik goed aan doe.

Nou heb toch maar gebeld en mag vanmiddag langs komen... Ben benieuwd...

Deel Deze Pagina