Lizz gefeliciteerd!! Mojo gecondoleerd meid. Wat verdrietig Demie wat spannend joh. Haha dat je zo je broek omlaag trok terwijl ze alleen je buik wilden zien. Trisha voor jou heb ik belangrijk nieuws. Ik lees net over het contract van je man. Wat balen! Tot juli dit jaar is inderdaad het geval dat na een onderbreking van drie maanden opnieuw tijdelijke contracten gegeven mogen worden. Vanaf 1 juli dit jaar gaan die regels veranderen. Vanaf dan mag er pas een nieuw tijdelijk contract aangeboden worden na een onderbreking van 6 maanden! Dus als zijn baas dit niet weet, en hem terug neemt na drie maanden, dan heeft jouw man recht op een vast contract Meer hierover op: Wet Werk en Zekerheid | WerkXYZ Als je vragen hebt hoor ik het graag.
Trisha, die steken herken ik ook, heb jij dat ook vooral als je net op staat of bent gaan plassen? Ik denk dat mijn kindje ook al heel laag ligt. Demie wat spannend, wat hoop je zelf, dat het doorzet of mag het van jou nog even duren? Ingrid, fijn dat je er helemaal klaar voor bent, dapper dat je jezelf er zo goed doorheen slaat met de jeuk. Anita, komt zo'n dag door de hormonen? Ik weet al welke dag ik ingeleid ga worden, maar ik wil het nog even geheim houden voor de buitenwereld.. als ik het al ga halen, want mijn andere meiden waren er eerder.
Ohh maantje wat leuk dat je een babyshower hebt gekregen!! Wij hebben een babykaartje uitgezocht. Ik wilde net een proefdruk bestellen maar de site doet moeilijk. Zo even mailen. Pfff m'n buik zit zoo in de weg. Ik kan echt alleen rechtop zitten of staan want anders word de baby geplet aan de bovenkant. Voor mijn gevoel dan. Vanavond krijg ik een liggingsecho. Ben benieuwd.
Oh missladybug dat is lastig. Met zitten heb ik z'n billetjes boven in m'n buik zitten. Zo leuk. Zat laatst te tikken op de billetjes zegt sz ineens moet de baby nu ook huilen? Ja na juli had die er een half jaar uit gemoeten. Hij heeft vanochtend een gesprek met z'n baas gehad. En die gaat toch proberen te zorgen voor vast contract. Is t niet nu dan over half jaar of zo. Hij werkt via uitzendbureau. Dus onder andere bv kan ook niet. Kennelijk heeft de persoon die Vl vorige week vertelde buiten haar boekje gegaan. Maar m'n schoonpa zei al ze zijn heel makkelijk allemaal van niet hun woord na te komen. Maantje meestal als ik zit. Maar soms als ik van liggen of zitten ga staan.
Hier nog geen verlof. Dit word mn laatste werk week een dan hopelijk 2 weken genieten op de camping. De nachten zijn gelukkig iets minder koud britt Mojo gecondoleerd! Lizz gefeliciteerd! Net weer goed gekeurd bij de vk. Zit nu op 7 kg erbij en kleine ligt nog steeds keurig. Mn jongste was mee en ze mocht de doptone vasthouden. Helemaal trots was ze. Nu klaar maken voor het consultatiebureau. Jongste krijgt oogtest maar vrees dat ze daar geen zin in heeft.
Heb mijn geboortekaartje ook in de club gezet. Had mail van de drukker, ze hebben m wel oo voorraad maar niet genoeg om t op de site te zetten. Dus nu alles bedenken want ze willen t per email hebben en wij hebben geen idee van hoe of wat. We hebben dan ook nog 3 gedichtjes waarvan we 1 willen kiezen.
Whoehoe, madam is gedraaid en ligt al best diep in mijn bekken. Ze dacht niet dat ze hier zo snel weer uit zou komen. Ben echt heel blij!
Geweldig Erminea! Fijn! Ik heb ook net een liggingsecho gehad. Miepje ligt ook al ingedaald met haar hoofdje. Ze word nu geschat op 2800. Dat betekend 3700 ong bij de bevalling.
Wat goed erminea! Super! Missladybug klinkt als een flinke meid fijn! Hier helemaal gesloopt ben de hele dag in de weer geweest met schoonmaken, opruimen, babywasjes draaien en nu net nog even een lasagne gemaakt, staat nu te pruttelen in de oven jammie! Kan niet meer lopen... keelpijn is wel minder maar nog niet weg en ik hoest me een ongeluk... Maar ja nesteldrang he...
Wat fijn Erminea, niets dat je zo gewilde thuisbevalling nog in de weg staat! Missladybug. Dat is een mooi gewicht! Ik ben benieuwd of het klopt straks. Demie hoe gaat het met jou nu?
Dat is goed nieuws Erminea!! Mooi cadeautje of niet! Bedankt voor de felicitaties meiden. Leuk van de echo Missladybug, en mooi gewicht toch? Ik ben ook zo benieuwd naar de liggingsecho volgende week Het voelt alsof ze nog heel hoog zit maar ze is wel ingedaald. Zou ze dat gewoon groot zijn, of is mijn buik gewoon te klein voor haar? In het andere mei-topic is de eerste baby al geboren! Krijg er ook wel de kriebels door hoor, voor mijn gevoel duurt het nog zooo lang voor het hier zal beginnen.
Ik vermoed dat mijn kindje ineens in stuit ligt Ik voel alleen maar geschop onderin en toen ik vanmorgen ging voelen, dacht ik duidelijk het hoofde aan de bovenkant te voelen. Afgelopen dagen was ze erg onrustig. Dat verklaart in dat geval ook de pijn tegen mijn blaas aan. Donderdag naar de verloskundige. Ik ben benieuwd wat haar bevindingen zijn, ik hoop dat ik me vergis.
@ Maantje; ik hoop voor je dat je het mis hebt en anders heb je gelukkig nog een paar weekjes de tijd dat ze zich nog draait toch? Hopelijk ligt ze donderdag goed
Nou Maantje ik hoop het idd niet! Maar was bij mij ook ineens met 32 weken en toen met 34 weer netjes met koppie naar beneden, ze schijnen tot 35 weken genoeg ruimte te hebben om te draaien. Ik ben ook erg benieuwd of ze nog steeds goed ligt, ze heeft wel steeds vaker de hik en die voel ik echt helemaal onderin mijn bekken neem aan dat dit een goed teken is Vandaag hele dag alleen met dl, mn moeder en zus zijn ziek dus geen oppas helaas. Vanmiddag maar ff de laatste inkopen doen voor de baby uitzet en wasjes draaien. Wilde vandaag de kamer nog een keer soppen maar denk dat dl mij de tijd niet gunt... morgen weer een dag Moet nog wel genoeg energie overhouden voor vanavond, ga met mn vader naar cabaret voorstelling in het theater. Kaartjes heb ik toentertijd gekocht voor zn verjaardag, weet nog dat ik dacht: zooo dan ben ik ruim 35 weken zwanger! Dat is gewoon NU! whaa soms kan ik het niet geloven... Ik zal zo even een lijstje maken voor de voorspellingen qua bevallingsdata Is wel leuk toch?