Ja ben het daar ook wel mee eens! Ingrid wat fijn!! 37 weken gehaald Dinsdag is echt niet zo ver weg meer hiep hoi! Ik kan ook niet wachten tot de beeb er is, ben zo benieuwd of alles goed is en hoe het zal zijn als ze thuis komt en wij voor haar mogen zorgen. Maar nu nog even niet hoor! Ben er nog niet klaar voor (in huis) en dl is weer ziek, vanmorgen 40 graden. Straks maar weer naar de ha. Gistermiddag had ik onwijze steken van onder, even gebeld met ziekenhuis en mocht even langskomen. Perfecte CTG en vruchtwater is gemiddeld en zelfs iets aan de krappe kant. Maagje en blaasje waren mooi gevuld. Bij oudste had ik rond deze tijd veel te veel vruchtwater, dus dit is een goed teken. Daarbij heeft de gyn gevoeld en.... Ze is ingedaald! Dus waars waren daar die steken van.
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 13 mei ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥ 15 mei demie - 1e kindje - 28 jaar ♥ erminea - 1e kindje - 33 jaar ♥ 17 mei xmoonlightx - 1e kindje - 30 jaar ♥ 18 mei brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ child - 2e kindje - 27 jaar ♥ 21 mei ninosz - 3e kindje - 27 jaar ♥ 22 mei toekie1985 - 2e kindje - 30 jaar ♥ mama-in-love - 3e kindje - 32 jaar ♥ shart86 - 2e kindje - 28 jaar ♥ 24 mei anitap - 3e kindje - 28 jaar ♥ missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥ 25 mei annevandepol - 1e kindje - 26 jaar ♥ 26 mei mojo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥ 27 mei lizzthrasher22 - 1e kindje -23 jaar ♥ 31 mei blue21381 - 3e kindje - 34 jaar ♥ samsoko - 1e kindje - 28 jaar ♥ Trisha89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ 10 Juni: Maantje - 5e kindje - 34 jaar (maar in mei ingeleid) ♥ ♥ Bevallen! ♥ Demie - 20 april om 22.12 uur - 36w en 3d - naam (?) - gewicht 2735 gram! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ morgenzon - 4e kindje - 26 jaar weer zwanger! elf84 - 1e kindje - 30 jaar weer zwanger! tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar csi - 2e kindje - 25 jaar mooniejj - 1e kindje - 23 jaar julia1979 - 4e kindje - 35 jaar amber05 - 2e kindje - 36 jaar Afsprakenlijst April 22 apr: Lizzthrasher22 extra controle 23 apr: Shart86 laatste groei echo & controle gyn 28 apr: AnitaP intake gynaecoloog 28 apr: Trisha89 controle vk 28 apr: Erminea echo 29 apr: Toekie1985 controle vk 29 apr: Lizzthrasher22 liggingsecho Mei 01 mei: Erminea controle vk 04 mei: Missladybug controle vk 06 mei: Samsoko controle VK 19 mei: Samsoko controle VK Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!
Van mij mogen ze er ook wel af... Die gebroken nachten kijk ik erg tegen op. Maar moet zeggen dat ik nu ook niet doorslaap, elke 2-3 uur echt wakker. Dus zal weinig verschil zijn. Ingrid, je zit op 37 weken! Wat een mijlpaal! Nog iets minder als een week en je mag bevallen. Komt echt dichtbij nu. En al 1 cm ontsluiting... Echt super hoor. Ben echt benieuwd wanneer de andere beebjes zich gaan melden. Hier waren ze bang dat ik in een postpartum depressie zou raken en wilden ze me al anti depressivia gaan geven zodra ik bevallen was, geen ervaring mee etc. Nu afgesproken dat ik sowieso een week zonder mag proberen, en als t niet gaat we aan de bel trekken, zegt mn vriend gister, nou jij raakt echt in een depressie. Je kan niet wachten tot die eruit is. Ik denk, goh dat roep ik al vanaf t begin . Iig geen troep in mn lichaam direct na de bevalling.
Ik ben volgens mij de enige die het echt geen probleem zou vinden om overtijd te gaan. Tuurlijk ben ik de buik zat en benieuwd naar de baby. Maar ik wil graag mijn moeder bij de bevalling en zij is nog net bezig met behandelingen rond mijn uitgerekende datum. Dus een weekje overtijd zou me prima uitkomen.
Dat begrijp ik heel goed ik hoop voor jullie dat jullie kleintje nog eventjes blijft zitten zodat je moeder er bij kan zijn
Jaaaa 37 weken zijn gehaald, vind het nu ook spannend worden hoor na vandaag nog 5 dagen en dan is het zover!! Of hij moet zichzelf eerder melden (dat zou nog fijner zijn) Heb best veel krampen van onderen dus stille hoop dat de ontsluiting rustig aan doorzet
Ik vond voordeel van overtijd gaan dat ik een heel wakker kindje had die zichzelf prima op temperatuur kon houden (heb welgeteld 1 kruik hoeven maken geloof ik) Dus ik vind het voor het kindje wel beter. Ik vond het bij mijn zoontje ook niet zo'n probleem dat ik langer doorliep. Hele omgeving was ongeduldiger dan ik. Maar nu....pff ik heb zo'n last van mn lichaam. Moe, bekkenpijn. Broek zit niet lekker meer dus zorg nu elke keer genoeg jurkjes en leggings schoon te hebben want ik word helemaal sjaggie van mn spijkerbroek. Tja ik kan natuurlijk ook niet rusten wanneer ik wil, zoals vorige keer. Af en toe heb ik van die geluksmomentjes. Mijn zoon heeft vanmorgen 1,5 uur in eigen bed geslapen (hij wil wel dutjes op de bank doen, met mij naast mij, maar slapen in bed wilde hij niet meer overdag) Dus ik heb ook uurtje geslapen. Ik hoop dat ik die negatieve spiraal beetje kan doorbreken want ben nog maar 36,5 week en dan duurt 41 weken zwangerschap heel erg lang
Oh wat fijn Ingrid! Je hoeft gewoon niet eens een week meer voor je in het ziekenhuis ligt! Dat lijkt nog maar even! Als ik tot 42 weken doorloop moet ik nog 7 weken, dat klinkt echt heeeel erg lang. Beter ga ik er niet meer over nadenken (wat toch niet lukt haha).
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 13 mei ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥ 15 mei demie - 1e kindje - 28 jaar ♥ erminea - 1e kindje - 33 jaar ♥ 17 mei xmoonlightx - 1e kindje - 30 jaar ♥ 18 mei brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ child - 2e kindje - 27 jaar ♥ 22 mei toekie1985 - 2e kindje - 30 jaar ♥ mama-in-love - 3e kindje - 32 jaar ♥ shart86 - 2e kindje - 28 jaar ♥ 24 mei anitap - 3e kindje - 28 jaar ♥ missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥ 25 mei annevandepol - 1e kindje - 26 jaar ♥ 26 mei mojo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥ 27 mei lizzthrasher22 - 1e kindje -23 jaar ♥ 31 mei blue21381 - 3e kindje - 34 jaar ♥ samsoko - 1e kindje - 28 jaar ♥ Trisha89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ 10 Juni: Maantje - 5e kindje - 34 jaar (maar in mei ingeleid) ♥ ♥ Bevallen! ♥ Demie - 20 april om 22.12 uur - 36w en 3d - naam (?) - gewicht 2735 gram! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ morgenzon - 4e kindje - 26 jaar weer zwanger! elf84 - 1e kindje - 30 jaar weer zwanger! tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar csi - 2e kindje - 25 jaar mooniejj - 1e kindje - 23 jaar julia1979 - 4e kindje - 35 jaar amber05 - 2e kindje - 36 jaar Afsprakenlijst April 22 apr: Lizzthrasher22 extra controle 23 apr: Shart86 laatste groei echo & controle gyn 28 apr: AnitaP intake gynaecoloog 28 apr: Trisha89 controle vk 28 apr: Erminea echo 29 apr: Toekie1985 controle vk 29 apr: Lizzthrasher22 liggingsecho Mei 01 mei: Erminea controle vk 04 mei: Missladybug controle vk 06 mei: Samsoko controle VK 19 mei: Samsoko controle VK Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!
Jaa, dat komt omdat zij echt al heel lang niet meer mee schrijft Geloof dat ze nog wel actief is op het forum maar niet hier. En zo houden we de lijst toch een beetje up to date he haha
Die weet ik dan weer wel. (dacht ik) Zwanger van 3e. Had volgens mij moeite om hier af en toe mee te schrijven omdat ze best somber was in deze zwangerschap (en ook naar poppoli ging toch?)
Ach mij maakt het niet uit als ik overtijd ga lopen. Als ik het "natuurlijk" moet afwachten zal ik ook wel tegen de 41 weken lopen. Stel me daar nu ook op in want anders duurt het zo lang... Bij de eerste dacht ik ook vanaf 37 weken kom maar op maar die laatste weken tot 41+2 duurde voor mij gevoel wel 10 weken. Wat kruipt de tijd dan zeg! Vannacht voor het eerst langere tijd me bed uitgeweest. Had echte voorweeen. Voelde niet prettig. Herken dit niet zo van me vorige zwangerschappen.
Super ingrid! Klinkt goed allemaal! Hopelijk meld uk zich gewoon in deze dagen. Ik zou met 38 weken bevallen ook helemaal niet erg vinden want ik ben best nieuwschierig naar onze dame. Maar hopelijk komt ze niet eerder want ik heb het huis nog niet onder controle voor mijn gevoel. Vl is echt geweldig maar huishouden dat ziet hij gewoon niet goed. Wat dus betekend dat ik het hele huis van boven tot onder moet schoonhouden en dat is toch best veel. Soms loop ik gewoon wat achter de feiten aan. Ik kan hem wel wat simpele dingen laten doen maar uiteindelijk gaat het toch sneller als ik het zelf doe. Oeh! En het bed staat hier in de kamer! Hij is net gebracht door de zorgwinkel. Maar jeetje dat voelt wel serieus ineens hoor...overmorgen 37 weken....en ik vind het toch wel een beetje spannend. *edit* sinds ik verlof heb vergeet ik steeds wat voor dag het is haha
Ja dat hoop ik ook Erminea Hier is alles klaar, huis tiptop, alle grote boodschappen voor komende anderhalve in huis (incl muisjes en beschuit ) zodat ml alleen verse producten zoals brood, groente, fruit en ed hoeft te halen, de ZHtassen staan klaar, de was wordt dagelijks weg gewassen. Kortom alles is geregeld Iemand nog tips ivm bevorderen ontsluiting?
@maantje: oh vandaar, ik dacht al, allemaal in stuit? haha gelukkig niet dus. @child; oh beter dat het toch is ingedaald! scheelt weer als je vliezen breken. ik ga voor 28 mei. wil emand mij er bij zetten? eerlijk gezegd wil ik wel graag 40 weken halen, hoe stom dit ook klinkt haha. ten 1e krijg ik dan nog een week extra vakantie achter mn verlof aan en ten 2e dan heb ik niet elk jaar kinderverjaardagen in 1 loonmaand mn zoontje is namelijk zondag (26 april) jarig. en ik hou het nu ook nog prima vol, maar wie weet denk ik daar straks wel anders over hoor. bij mn zoontje beviel ik met 38+4, dus wie weet @demie: wauw gefeliciteerd meid! geniet van jullie kleine meid! Hoe heet ze eigenlijk? @trisha mooie buik meid. @lizz: ja ik vind het mooi en duidelijk zo dat bevallijstje overaan de uitgerekende data. @ingrid: oei sapnnend! dat klinkt goed zeg! ben benieuwd @shart: beterschap voor je dochter! en goed dat je ze hebt weg gehaald. hebben we inderdaad meer overzicht, hou ik ook wel van