16 - 31 mei mama's 2015 deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Missladybug, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Overzicht: prima zo! Lekker opschonen en komen ze weer meekletsen kunnen ze natuurlijk altijd weer terug op de lijst.

Overtijd: ik heb ingezet op de 25e omdat dat een mooie datum is voor ons (veel dingen op de 25e van verschillende maanden) maar ik denk ook dat ik overtijd ga lopen. En dat maakt me eigenlijk niet meer zoveel uit. Dacht eerst dat ik dat heel vervelend zou vinden, maar ik voel me prima en geniet ban de buikbaby, dus t mag ook nig wel even blijven zitten 😊

Trisha wat een mooie buik!

Sterkte voor de meiden met klachten, vervelend zeg:(

Ingrid wat fijn dat je al 1cm ontsluiting hebt! Ik duim dat het snel op gang mag komen zodat je van de jeuk af mag zijn.

Nog 2 dagen werken! :):)

2. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Toekie, nee niet allemaal in stuit, dat zou wat zijn :D
    Ik ben benieuwd of je voorspelling uit komt met de datum, ik hoop met je mee dat ukje zo lang mogelijk blijft zitten.

Samsoko, wat fijn nog maar 2 dagen. Dat is wel het voordeel voor dames die werken, lekker de hele zomer verlof!

Ingrid, bedoel je bevorderen van ontsluiting nu, of tijdens de bevalling?

Erminea, zwangerschapsdementie ken ik... ik ben vorige week de pinpas van manlief vergeten uit een parkeergarage automaat te halen.. :) Gelukkig heb ik een excuus.

Anita, spannend als je nu al voorweeën hebt! Ik snap je houding in niet er vanuit gaan dat de baby eerder komt.

@42 Weken, iedereen heeft het over 42 weken, maar ik dacht dat er vorig jaar een landelijk protocol naar ziekenhuizen e.d. is afgegeven vrouwen niet meer langer dan 41 door te laten lopen.

@ Naam baby: Ik denk niet dat ik het openbaar ga zetten hier, wij hebben een niet veel voorkomende naam gekozen, wil niet googlebaar zijn, via de naam van onze dochter. De dames die mij op facebook hebben zullen de naam zien, en anders zet ik hem alleen in de prive groep, of via pb.

3. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    @ maantje: bedoel voor nu :) maar weet eigenlijk ook wel dat zoiets niet echt te bevorderen is. Heb sinds het inwendig onderzoek steeds krampen dus wie weet..

4. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    42 wk: hier hing bij de VK een poster toen ik net zwanger was, waarop iets dergelijks stond dat je als vrouw mag kiezen: bij 41 weken inleiden of afwachten tot 42 voordat ze gaan inleiden. Dus denk dat het nog wel mag maar dat je inspraak hebt als moeder vanaf 41wk.

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb ook flink ingeslagen wat boodschappen betreft. Alles wat langer houdbaar is staat voor een half jaar in de kast haha. Nou niet zo lang hoor maar wel flink aangevuld en dat hou ik zo tot ik ga bevallen. Dan hoeven idd alleen de verse dingen gehaald te worden.

Was laat ik ook niet meer liggen. Zodra er een was vol is wordt ie gedraaid en niet meer opsparen en dan een paar op een dag weg werken. Wat weg is is maar weg :)

Ik mag niet ingeleid worden maar wil zowieso de termijn van 41.3 wel afwachten. Daarna wordt het een keizersnede.

6. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Waarom mag je niet ingeleid worden mama in love? Vanwege je eerdere keizersnee?

7. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @maantje: dat is lief van je, dankje :)
    is dat zo? niks van gehoord dat ze je niet langer meer dan 41 weken laten lopen. maar is dat niet gewoon per vrouw en situatie verschillend?

wat samsoko zegt kan natuurlijk ook, ik heb geen idee

klinkt echt spannend ingrid! het duurt nu in elk geval niet lang meer voor jou :)

mamainlove: ja waarom mag jij niet ingeleid worden?

8. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ik wil nog even mijn buik showen

Bijgevoegde bestanden:

9. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Mooi zeg Toekie!! Mooi rond!

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje mina heb hier partijtje last van nesteldrang slaat helemaal nergens meer op! Ik blijf gaan... Vandaag alle missende items op de baby uitzetlijst gekocht en m'n wiegje is binnen helemaal leuk! :D staat nu naast m'n bed, moest er gewoon van huilen... ben echt een emotionele doos ;) verder hele kamertje nog eens uitgesopt en alle kleertjes gevouwen en uitgezocht wat gestreken moet worden... Ben echt zo enthousiast :D maar kan nu dus niet meer lopen, ml heeft me naar bed gestuurd. Mag niks meer doen nu :(
    Dl gaat wel weer aardig, ze is nog niet helemaal fit maar ook geen koorts meer, volgens de ha weer een nieuw virusje, gaat lekker zo!

Ow... Klein fotootje van de kamer... Ben zo trots!

12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Mooi!!!! Ik had alles ook al gestreken bij 34 wk hoor :D

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dankje moonlight :) haha erg he ;)

Mooie buik toekie!

14. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ohhh wat gaaf die vlinders op de muur! Prachtig!

15. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Suupermooi kamertje shart!! :D Zo gezellig. :)

16. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Hoi,

dat ben ik idd..:D
    Ik lees nog steeds mee..
    En het gaat erg goed hier de laatste maanden!
    Poppoli verleden tijd inmiddels.
    Voel me prima.
    Hopelijk blijft dat zo, ook na de bevalling.
    Jullie mogen me best van de lijst afhouden hoor, ik schrijf toch niet zoveel.

Harde buiken heb ik trouwens ook veel, en mn bloeddruk begint te stijgen, dus ben benieuwd of ik nu weer over de 40 ga lopen net als bij de andere 2!

Voor jullie: allemaal alvast een heeeele goede bevalling, en hele lieve baby's toegewenst ;)!

Groetjes

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dankjulliewel :)

Ninosz wat fijn dat het goed met je gaat!
    Jij natuurlijk ook een fijne voorspoedige bevalling toegewenst!

18. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Gefeliciteerd Demie! Wat fijn dat je nu van alle onzekerheid af bent en lekker genieten van jullie kleine meisje!

Mooie buik Toekie!

Hier gaat alles redelijk. Ondetussen al 2x in het ziekenhuis geweest vanwege harde buiken die elke 3 minuten kwamen, maar verder nog niets.
    Ook ligt ons kleine eigenwijsje nog altijd in stuit, dus vrijdag 1 mei gaan we het bij de gyneacoloog over een keizersnede hebben. Ben benieuwd of er dan ook meteen een datum geprikt wordt!

19. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Mooie buik Toekie!

Geweldig Kamertje Shart. Goed bezig!

Ninosz leuk om van je te horen, ben blij dat het goed met je gaat.
    Jij ook een goede bevalling gewenst!

Jeetje Anne dat is behoorlijk serieus voorwerk dan! Ik ben benieuwd hoe het gesprek bij de gyn verloopt. Hou je ons op de hoogte?

Hier alles oke. Net de laatste bijeenkomst van de pufclub gehad. Zo snel gegaan. Nu is het echt afwachten.

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik mag inderdaad niet ingeleid worden vanwege de keizersnede. Dan is er de kans dat de weeën te heftig worden ofzo en dat is slecht voor het litteken. Dat zei het wkz tenminste.... Dus ze moet vanzelf komen en anders een keizersnede.

Deel Deze Pagina