16 - 31 mei mama's 2015 deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Missladybug, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Goedemorgen iedereen goed geslapen? Hier aan 1 stuk door. Maar wel te kort omdat ik veel te laat ging slapen.
    Zoontje zit even tv te kijken en dochter slaapt nog. Zo aankleden, de vlag uithangen en dan op naar de rommelmarkt :) Zin in! Wat gaan jullie doen vandaag?

2. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Wij doen niet veel bijzonders. Overdag beetje in huis rommelen en
    Vanavond Bbq bij vrienden. Hopen dat het droog blijft.

Fijne dag vandaag allemaal!

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijne koningsdag dames!
    Wij gaan straks even naar de vrijmarkt en de meiden mogen dan mee doen aan de kinder spelen.
    Vind het altijd wel ff gezellig.
    We zitten heel dicht bij Dordrecht maar daar gaan we maar niet naar toe met de drukte.

4. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Leuk al die dansjes weer :) ik zie dat er nu toch meer op cholestase geprikt worden en dus jeuk hebben. Sterkte en hopelijk valt het mee!!

Over 21 uur moet ik al in t ZH zijn, heb nu toch echt wel de kriebels hoor :) wordt nu toch wel echt spannend!!

Wij blijven vandaag thuis, ml gaat vandaag aan de gang met de Koivijver. En dl en ik doen het rustig aan vandaag (energie sparen voor morgen hihi)

5. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Ingrid!

Haha Anita ik zie je inderdaad al in die paal hangen. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad!

Hier echt heel rot geslapen, heb ieder uur gezien.. Continu plassen en die indalings/voorweeen plus harde buiken. En zelfs dan kan het nog even duren geloof ik dus ben benieuwd hoelang dit zo blijft!

Vandaag 37weken dansje, wiehoe. Had ik 3 weken geleden niet neer gedacht eigenlijk dat ik het zou halen!

Ik had vandaag echt heel graag naar Dordt toe gewilt aangezien het voor ons 10minuutjes hier vandaan ligt met de auto.. Maargoed met de auto is dat onbereikbaar vandaag, die drukke trein zie ik niet zitten en ik kan echt amper lopen en moet om de zoveel meter zitten.. Volgend jaar weer! 😜 Vandaag denk ik alleen even hier in het dorp kijken maar meer niet.

6. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Oehh spannend Ingrid!

Hier vandaag denk een rondje rommelmarkt en verder eigenlijk niks. Er is hier ook niet zo heel veel en denk dat het een kort rondje wordt want ik hou eigenlijk helemaal niet zo van rommelmarkt hahaha

Fijne dag meiden!

7. Hier mooi even de boven verdieping onder handen nemen met vl. Geen idee wat er in t dorp te doen is, maar hou niet vwn drukte. Dus doen we mooi niks. Vanmiddag komt schoonzus met kids ff langs en dat is t.

Vannacht ook bagger geslapen en weer enorme krampen gehad vanochtend. Maar na half uurtje was t weer weg. Morgen controle toch eens navragen.

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hier ook slecht geslapen vannacht. Vanochtend al vroeg naar winkelcentrum geweest helaas was het merendeel van de winkels dicht, moest ff paar dingen hebben dus nou morgen nog maar eens proberen :D
    Nu is ml tennissen en dl slaapt, als hij terugkomt neemt ie dl mee naar het dorp en ga ik lekker ff een boek lezen oid en soepje maken. Ben echt een huismus aan het worden! Maar heb sinds gister af en toe menstruatie gevoel/harde buiken met steken, kan er geen regelmaat in ontdekken hoor maar toch wel net zo vervelend dat ik liever geen drukke dingen meer doe :) Nog 1 klein weekje en dan mag ze komen...

Ingrid spannend zeg! Kan me voorstellen dat je toch een beetje zenuwachtig bent, zou ik ook zijn :)

Jeetje Samsoko, nog 8 voorstellingen gespeeld!! Wow! Knap dat je dat nog kunt opbrengen haha

Gefeliciteerd Brit met je 37 weken mijlpaal! Hiep hoi!

De rest allemaal veel plezier vandaag!

9. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Anita, je krijgt niet standaard ctg's bij de gyn, alleen op het moment dat ze willen weten hoe de conditie van de baby is.

Ingrid, succes morgen! Ik hoop voor je dat het weer snel zal gaan.

Wij zijn vandaag vooral in huis bezig, manlief heeft niet zo heel veel vrije dagen, en er moet nog wel een en ander in huis gebeuren voor de baby komt.

10. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier een rustig dagje. Ben de gordijntjes van de babykamer aan het inkorten maar had ruzie met mijn lockmachine dus toen zijn we maar even een ijsje gaan halen. En omdat we er toch waren gelijk nog even naar de kwantum voor een paar nieuwe gordijnen voor in de woonkamer. En daar ook nog een lamp gekocht voor in de hal. Straks maar weer verder met de gordijntjes.

koningsdag laten we maar even voor wat het is. Moet er even niet aan denken al die drukte.

Ingrid voor het geval dat ik straks te laat ben alvast heel veel succes morgen! Zet hem op!

11. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    De drukte viel mee maar het geslenter zorgt wel voor vermoeide benen.
    Voor de camping nog een picknick tafel gescoord voor 2,50.
    De meiden zijn er meteen aan gaan zitten om te spelen.
    Verder mochten ze beiden iets kopen en werden het twee little pony's.

Vannacht heb ik eindelijk eens goed geslapen. Ik hoop dat dat zo even blijft.

12. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh en ingrid succes morgen! !!

13. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ingrid ik wil je heel veel succes wensen voor morgen! Hopelijk ben je niet te gespannen. K wens je een heel voorspoedige bevalling! :)
    Ben heel benieuwd wanneer we van je horen dat jullie kleintje er is!

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ingrid heel veel succes!! Ik hou het hier morgen goed in de gaten :)

15. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Succes morgen Ingrid! Je kunt het!
    Hopelijk kun je vannacht een beetje slapen.

16. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Lieve berichtjes :) lief van jullie!!
    We zijn net nog even wezen Wokken met z'n 3tjes :) even ontspannen. Stop nu de kleine meid in bad en dan zo lekker op de bank. De zenuwen zijn er wel maar probeer er niet teveel aan te denken.

Hopelijk kan ik jullie snel berichten dat alles goed gegaan is :)

17. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Succes Ingrid!! Ik zal aan je denken morgen!

18. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ingrid succes, hoop dat je straks een beetje kan slapen en ik denk aan je morgen! 😄

19. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Succes morgen, je kan het! :D

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Succes Ingrid! Nog maar heel even en je hebt je kleine mannetje in je armen!! :)

Deel Deze Pagina