Ingrid gefeliciteerd! Nu lekker genieten! 😁 Maantje bij mij sinds een weekje nu dus vanaf 36 weken.
Ahh wat een droppie Ingrid, gefeliciteerd en geniet van jullie kleine mannetje! Erg leuke naam! Ik ben weer bijgelezén maar ik weet niet of ik alles onthouden heb😳 Demie wat fijn dat het zo goed gaat met jou en je kleine meid! Heerlijk dat je er aan toe bent om alles lekker zelf te gaan doen zonder hulp van de kraamzorg. Anita wat vervelend van het mislukte gyn bezoek! Echt heel irritant als je niet serieus genomen wordt. Maantje: met 32.5 indalingsweeen gehad (een ochtend) en vandaag denk ik voorweeen, hooguit een kwartiertje. (precies in de supermarkt haha). Verder niets. Sex: frequentie neemt wel af maar ik geloof niet dat ML bang is om beeb te raken en ik voel me er ook nog prima bij. Ik dacht juist ergens gelezen te hebben dat sperma alleen helpt om de bevalling door te zetten wanneer het al op gang is gekomen, maar dat het geen extra zoden aan de dijk zet wanneer alles nog potdicht zit. Geen idee wat waar is hoor. Ohhhh zeefhoofd, verder weet ik het niet meer... BevalDatum: vandaag even met m'n moeder gekletst: al een paar dagen spookt '5 juni' door m'n hoofd als bevaldatum. Geen idee waar dar vandaan komt. 25 mei blijft leuker vanwege alle 25-data in het (afgelopen) jaar. En m'n moeder zet in op 19 mei, omdat dat m'n eerste uitgerekende datum was. Haha.
Rommelen: volgens mij vorige week woensdag voor t eerst. Dus dat was 34+3 Je loopt maar kort achter op mij maantje. Sex is hier echt flut. Eerst helemaalniks ivm de hoeveelheid harde buiken. En laatst had ik vlak ervoor een voorwee... Dus werd t ook niks. Doet ook gewoon zeer en krijg overal kramp en harde buik. Dus ondanks dat ik t graag wil zie ik er elke x tegen op en ben ik bang van de kramp pijn. T lijkt dan net alsof ik spastische armen en benen heb. Ingrid wat super! Gefeliciteerd. Geniet van jullie hummeltje en een mooie naam! Zijn jullie al thuis? Demie goed om te horen dat het goed gaan met jullie. Denk ook dat t ook wennen is voor de baby. Vl heeft hier weer nachtdienst. Dus hele tijd mezelf bezig houden. Gelukkig maar 4 nachten. Hopen dat ik snel wat kan slapen.
Hoi dames, Hier weer eens een berichtje van mij!! Wat kletsen jullie gezellig veel zeg! Maar nu moet ik zeggen dat ik het druk heb met bezoek, voeden, kolven etc etc! Wij liggen nog in het ziekenhuis. Sem kan zijn temperatuur al helemaal zelf op peil houden. Hij heeft wel 36 uur onder de lamp gelegen ivm geel zien, dadelijk worden de waardes weer opnieuw bepaald. Ook heeft hij nog een infuus met suikerwater wat er dadelijk ws af mag en heeft hij een neussonde. Zo kunnen ze hem wat borstvoeding bij geven als hij te weinig drinkt aan de borst. Voeding gaat ook iedere keer beter! Als hij zo door gaat mag hij misschien vrijdag met mij mee naar huis of het weekend. Dit terwijl ze eerst zeiden dat hij misschien 2 weken moest blijven. Dus ik spits me er niet te veel op, maar hopelijk mogen we vrijdag samen naar huis!! Demie en Ingrid, gefeliciteerd! Verder heb ik alles bij gelezen maar kan ik het echt allemaal even niet onthouden! Sorry! Ik wil in ieder geval laten weten dat ik aan jullie denk en hopelijk hebben jullie ook snel jullie wondertjes in jullie armen!
Ahhh wat een mooi kindje Mojo! En wat fijn dat het goed gaat, hoop dat jullie idd lekker van het weekend thuis zijn heerlijk in alle rust bijkomen en aan elkaar wennen ik duim voor jullie!
hahaha Dani steekt gelijk al z'n middelvinger op! zo'n foto heb ik ook van mn zoontje toen ie een paar dagen oud was mooi ventje hoor (zover je het kunt zien op de foto) @maantje: bij mn 1e weet ik het niet meer. bij deze met 32 wel al, maar dat waren indalingsweeën. was met 34 weken ingedaald, toen ook wat voorweeën gehad en daarna weer rustig. nu begint het eigenlijk weer zo nu en dan. de ene keer echt voorweeën en de andere keer alleen harde buiken die geen pijn doen. zegt volgens mij helemaal niks hoor over wanneer je gaat bevallen. @samsoko: dat klopt hoor! als alles nog potdicht zit kun je zexen wat je wilt, maar dan helpt het niks. dat kan alleen helpen om net dat laatate zetje te geven, maar dan is je lichaam er eigenlijk al klaar voor. @mojo: aahhh ook al zo'n mooi ventje! ik hoop voor jullie dat hij vrijdag naar huis mag! en lekker genieten van elkaar he? ik heb straks weer controle en daarna door met mnn zoontje naar CB. ben benieuwd hoe hij gegroeid is nu hij 3 jaar is
Even kort: Vannacht weer de hele nacht last gehad van jeuk aan de binnenkant van mijn handen. Gelukkig vandaag weer op controle. Vind het toch wel spannend. Hoop zo dat de waardes meevallen. Mojo, wat een mooie lieve foto *smelt*
Mojo ook al zo'n knapperd, hoop dst jullie vrijdag lekker naar huis toe mogen meid! Maantje wat vervelnd van die rotjeuk, bij mij komt het en gaat het.. Krijg als het goed is morgen de uitslag van het bloed, ben wel heel benieuwd. Ik ga zo met schoonpaps op stap voor man zn verjaardagscadeau die is 10 mei jarig. Geen idee wat hij voor ogen heeft, geloof dat ik iets moet gaan verzinnen waar we volgens zijn woorden maanden a jaren plezier van hebben.. We zijn momenteel aan het kijken voor een loungeset in de tuin, zal dat eens opgooien haha. 😋
Heb even m'n verhaal in de club gezet over m'n bezoek gisteren aan het ziekenhuis. Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Misschien ligt het wel aan mezelf....
Brit, bij mij komt en gaat het ook weer.. maar elke keer als het terug komt lijkt het erger terug te komen, herken jij dat ook? Waar heb jij precies jeuk?
Mojo wat fijn dat het goed gaat met jullie! Ik duim dat jullie mannetje vrijdag lekker met jou mee naar huis mag, dst zou wel geweldig zijn! En wat een droppie is het! Toekie hopelijk groeit jullie mannetje goed en zijn ze helemaal tevreden bij het cb 😊 Anita echt idioot hoe ze met je omgaan daar ligt zeker niet aan jou. Maantje en Brit wat vervelend van de jeuk, ik hoop op goede waardes voor jullie! Veel plezier met shoppen met je schoonpaps en veel succes met een cadeautje uitzoeken. Ik vind dat altijd zo lastig... Oh jee de rest weet ik niet meer! Sorry!
Anita ik ga even op de club lezen! Maantje die jeuk komt en gaat ook bij mij.. Op en af onder me handen en voeten.. De rest van mn lichaam doet ook mee, ik mn nek zit en hele grote plek die ook helemaal wit geschilferd is op het moment. Mn buik kleine bloeduitstortingen ervan.. Creme helpt gelukkig wel een beetje. Samsoko klopt vind ik ook heel lastig en vooral omdat het om een groot bedrag gaat.. Ik ga ook eerst maar zeggen dat we kijken voor een loungeset of dat die hier een bedrag bij wil leggen.. Zou ook niet weten wat anders, jullie horen straks wel wat het geworden is haha. 😋
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 13 mei ingrid79 - 2e kindje - 35 jaar ♥ 15 mei demie - 1e kindje - 28 jaar ♥ erminea - 1e kindje - 33 jaar ♥ 17 mei xmoonlightx - 1e kindje - 30 jaar ♥ 18 mei brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ child - 2e kindje - 27 jaar ♥ 22 mei toekie1985 - 2e kindje - 30 jaar ♥ mama-in-love - 3e kindje - 32 jaar ♥ shart86 - 2e kindje - 28 jaar ♥ 24 mei anitap - 3e kindje - 28 jaar ♥ missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥ 25 mei annevandepol - 1e kindje - 26 jaar ♥ 26 mei mojo1986 - 1e kindje - 28 jaar ♥ 27 mei lizzthrasher22 - 1e kindje -23 jaar ♥ 31 mei blue21381 - 3e kindje - 34 jaar ♥ samsoko - 1e kindje - 28 jaar ♥ Trisha89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ 10 Juni: Maantje - 5e kindje - 34 jaar (maar in mei ingeleid) ♥ ♥ Bevallen! ♥ Demie - 20 april om 22.12 uur - 36w en 3d - F. - gewicht 2735 gram Mojo - 24 april om 18:03 uur - 35w en 3d - Sem - gewicht ??? gram Ingrid79 - 28 april om 18:04 uur - 37w en 6d - Dani - gewicht 2645 gram Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ morgenzon - 4e kindje - 26 jaar weer zwanger! elf84 - 1e kindje - 30 jaar weer zwanger! tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar csi - 2e kindje - 25 jaar mooniejj - 1e kindje - 23 jaar julia1979 - 4e kindje - 35 jaar amber05 - 2e kindje - 36 jaar Afsprakenlijst April 29 apr: Toekie1985 controle vk 29 apr: Lizzthrasher22 liggingsecho Mei 01 mei: Erminea controle vk 04 mei: Missladybug controle vk 06 mei: Samsoko controle VK 07 mei: Shart86 controle gyn 19 mei: Samsoko controle VK Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!
@Mojo en Ingrid: Wat een droppies. Mooi joh!! Hier: Vannacht 4 uur slaap gehad. Mijn lichaam doet zo zeer!! Gelukkig heeft mijn man mijn zoontje vanmorgen meegenomen (man heeft eigen bedrijf) en heb ik in bad beetje bijgeslapen. Morgen gelukkig naar fysio. Hele rug zit vast, kan slecht lopen nu. Heb mijn hoofd nog niet helemaal rustig wbt bevallen. Woensdag weer naar VK. Hopen dat ik andere heb om het nog maar eens door te kunnen spreken. Heb ergens ook niet veel vertrouwen in dat de bevalling uit zichzelf begint (begon het vorige keer ook niet) en dan heb ik zoiets: Leid dan maar met 39 ipv 40 weken in. En wil er eigenlijk geen rekening mee houden maar spookt ook wel in mijn hoofd dat mijn zoontje ook nog vlakbij uitgerekende datum jarig is. Ik moet het loslaten maar vind het zo lastig... Weet wel dat ik er nu goed zat van ben door de pijn