16 - 31 mei mama's 2015 deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Missladybug, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Sterkte meiden wat balen dat jullie zo veel pijn hebben :(

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mojo wat een plaatje! Lekker genieten!

3. Zal zo even in de club lezen Anita.

Hier ook zat van de pijn.

4. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Mooie buikfoto Shart! Iets lager inderdaad, maar lekker gegroeid!

Mag ik me ook melden wbt het zat zijn. Ik hou niet van klagen maar ben het nu wel zat. Met 37 weken mag ze er van mij uitploepen, hoe lang het ook duurt en hoeveel pijn het ook gaat doen.

5. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    nou weer helemaal goed gekeurd door de vk. ze zei: je hebt een lekker pakketje baby daar binnen met nog lekker veel vruchtwater! haha. baby heeft het nog goed daar de zin.

@maantje: ik help je duimen hoor dat je waardes goed zijn!

@samsoko: in principe was CB heel tevreden, hij groeit goed en deed de spelletjes met gemak! maar de arts twijfelde wel over zn ogen. het is een twijfel of hij het echt niet goed kon zien of dat hij de woorden niet wilde/nog niet kon zeggen. dat was volgens hem ook nog al lastig op deze leeftijd. maar heb voor de zekerheid een brief voor husarts meegekregen en die bepaald dan of hij door moet naar de oogarts. ff afwachten dus.

@shart: ja ik vind je buik wel lager hoor.
    trouwens voor het overzicht misschien beter om de uitgerekende data weg te halen van de dames die al zijn bevallen?

@child: oh vervelend dat je zo'n pijn hebt!
    dat heb ik ook met verjaardag van mn zoontje. die was dus zondag jarig en daarom hoop ik dat ik de weken passeer. dan zit er tenminste een maand tussen. lijkt mij ook niks om ze zo dicht op elkaar te hebben. maar ja, je kunt er weinig aan doen. je moet het toch inderdaad proberen los te laten. let je wel goed op je zelf? rustig aan he.

@lizz: haha niet ongeduldig worden he? ;) (ik snap je heel goed hoor:D)

volgende controles vk:
    7 mei en
    13 mei

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    ♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥

15 mei
    erminea - 1e kindje - 33 jaar ♥

17 mei
    xmoonlightx - 1e kindje - 30 jaar ♥

18 mei
    brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥
    child - 2e kindje - 27 jaar ♥

22 mei
    toekie1985 - 2e kindje - 30 jaar ♥
    mama-in-love - 3e kindje - 32 jaar ♥
    shart86 - 2e kindje - 28 jaar ♥

24 mei
    anitap - 3e kindje - 28 jaar ♥
    missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥

25 mei
    annevandepol - 1e kindje - 26 jaar ♥

27 mei
    lizzthrasher22 - 1e kindje -23 jaar ♥

31 mei
    blue21381 - 3e kindje - 34 jaar ♥
    samsoko - 1e kindje - 28 jaar ♥
    Trisha89 - 1e kindje - 25 jaar ♥

10 Juni:
    Maantje - 5e kindje - 34 jaar (maar in mei ingeleid) ♥

♥ Bevallen! ♥

Demie - 20 april om 22.12 uur - 36w en 3d - F. - gewicht 2735 gram
    Mojo - 24 april om 18:03 uur - 35w en 3d - Sem - gewicht ??? gram
    Ingrid79 - 28 april om 18:04 uur - 37w en 6d - Dani - gewicht 2645 gram

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    morgenzon - 4e kindje - 26 jaar weer zwanger!
    elf84 - 1e kindje - 30 jaar weer zwanger!
    tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar
    csi - 2e kindje - 25 jaar
    mooniejj - 1e kindje - 23 jaar
    julia1979 - 4e kindje - 35 jaar
    amber05 - 2e kindje - 36 jaar

Afsprakenlijst

April

29 apr: Toekie1985 controle vk
    29 apr: Lizzthrasher22 liggingsecho

Mei
    01 mei: Erminea controle vk
    04 mei: Missladybug controle vk
    06 mei: Samsoko controle VK
    07 mei: Shart86 controle gyn
    07 mei: Toekie1985 controle vk
    13 mei: Toekie1985 controle vk
    19 mei: Samsoko controle VK

Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Heb de dames die bevallen zijn weggehaald uit de lijst met uitgerekende data, toekie!

Ben benieuwd wie de volgende is! :D

Dankjewel lizz! Nog even geduld ;) voor je het weet is het zo ver en dan ga je je buik missen! (Had ik de vorige keer echt heel erg last van!)

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    ♥ Wanneer bevallen? ♥

Ingrid79 / Uitgerekend op: 13 Mei / Voorspelling: 28 April / Bevallen op: 28 April
    Erminea /Uitgerekend op: 15 Mei / Voorspelling: 17 Mei
    Brit89 / Uitgerekend op: 18 Mei/ Voorspelling: 30 April
    Child / Uitgerekend op: 18 Mei / Voorspelling: 22 Mei
    Shart86 / Uitgerekend op: 22 Mei / Voorspelling: 07 Mei
    Mama-in-Love / Uitgerekend op: 22 Mei / Voorspelling: 01 Juni
    Anitap / Uitgerekend op 24 Mei/ Voorspelling: 20 Mei
    Missladybug / Uitgerekend op: 24 Mei / Voorspelling: 02 Juni
    Mojo1986 / Uitgerekend op: 26 Mei / Voorspelling: 18 Mei / Bevallen op: 24 april
    Lizzthrasher22 /Uitgerekend op: 27 Mei / Voorspelling: 17 Mei
    Samsoko / Uitgerekend op: 31 Mei / Voorspelling: 25 Mei
    Blue21381 / Uitgerekend op: 31 Mei / Voorspelling: 21 of 29 Mei
    Maantje80 / Uitgerekend op: 10 Juni / Voorspelling: 25 Mei

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Brit volgens je eigen voorspelling zou je morgen bevallen, hihi hoe gaat het?

10. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Even kort berichtje (ik reageer later uitgebreider).

Zojuist in het ziekenhuis geweest, waardes zijn nog niet binnen, maar er was wel weer bloed geprikt. (hebben ze straks 3 waardes). Ook aan ctg gelegen en algemene controle gehad.
    De ctg e.d. waren gelukkig goed. Ik moet nu wel extra in de gaten gaan houden, een halve dag niet voelen bewegen betekent gaan liggen, een uur afwachten en anders bellen.
    Ik loop nu ook niet meer bij de vk maar voorlopig in het ziekenhuis.
    Wat ook heel vervelend is, is dat ons meisje WEER in stuit ligt, zondag lag ze nog goed. ik hoop echt dat ze weer goed gaat draaien, ik word er een beetje onrustig van.

Child wat vervelend zeg, hopelijk gaan ze eerder inleiden!

11. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Toekie hopelijk valt het mee met de oogjes, mijn ervaring is dat ze vaak meer paniek zaaien als wat achteraf nodig was, hopelijk bij jouw zoontje ook het geval.

12. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Wat jammer dat ze weer gedraaid is Maantje.
    Maar gelukkig dat de ctg goed was!

13. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Maantje dat is wel weer stress zeg, dat ze in stuit ligt. Hoop dat ze weer goed gaat liggen!

Toekie: Mijn neefje was ook 'gezakt' voor ogentest maar ze gaven daar ook aan dat het gewoon een rotleeftijd is om te testen. Het is lastig om concentratie vast te houden als je 3 bent.
    Ik hoef eigenlijk geen maand tussen de verjaardagen (gaat ook niet lukken, want hij is van 16 mei en ben 18 mei uitgerekend:D) Maar een paar dagen zou fijn zijn.
    Maar goed, we moeten maar afwachten wat beebje doet.
    Hoop eigenlijk dat het volgende week vanzelf op gang komt maar acht die kans niet zo groot omdat ik vorige keer zo enorm overtijd ben gegaan.

14. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Toekie hopen dat het meevalt. Wanneer moet je nu naar de huisarts toe? Gelukkig ging verder alles op het cb goed! :D

Maantje wat vervelend zeg dat ze weer gedraaid is! Wanneer kreeg je de uitslag van de eerste keer bloedafname?

Shart klopt ik hoop het nog steeds maar denk niet dat het gebeurd.. Moet ik morgen toch nog een nieuwe datum gaan verzinnen haha. :p

Pf vanmorgen stad en land afgelopen maar niks gekocht.. Nu word het toch maar een envelop met centjes die die bij kan leggen voor de loungeset. 😋
    Daarna nog bij vriendinnetje op kraamvisite geweest, nu lekker douchen en met een grote kop thee op de bank hangen en vroeg slapen. 😁

15. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Toekie jij mag dus ook naar de huisarts met je zoon vanwege de oogtest? Doen ze het niet op een ander moment herhalen op het CB?
    Mijn dochter slaagde ook niet met 3 jaar en mocht 3 maanden later terug komen om opnieuw te testen. Toen was het wel goed. Zijn ook zulke rare plaatjes vind ik. Hahaha.
    Nou vorige week moest mijn dochter inmiddels 5,5 jaar voor het eerst naar de schoolarts. Nu was de oogtest ook twijfelachtig. Zou opnieuw een oproep krijgen om het nogmaals te testen maar gister belde ze toch op dat ze het met een collega had besproken en dat ze toch naar de oogarts moet. Denken aan een lui oog. Schijnt nog te corrigeren te zijn met afplakken van het oog. Morgen maar bellen met de huisarts.

Maantje wat naar dat de jeuk weer erger wordt. Hoop voor je dat de kleine nog draait en je het nog een paar weekjes kan volhouden. Wel goed dat je zo in de gaten wordt gehouden.

16. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @shart: ja is mooi zo die lijst!
    ik sta alleen niet in de voor voorspellingslijst, wil je me daar nog bij zetten? ik denk 16 mei. (maar ik hoop op 28 mei, dan zijn we 5 jaar getrouwd! en dan scheelt het ook mooi een maand met de verjaardag van mn zoon)

@maantje: jeetje die meid van jullie mag wel graag koprollen zeg! ik snap dat je daar onrustig van wordt. hopelijk draait nog weer een keer terug. jammer dat de uitslag er nog niet was. wanneer hoor je die nu dan? gelukkig was de rest goed.
    nou paniek zaaien viel wel mee hoor, maar toch maar even voor de zekerheid laten checken. maar ik hoop ook dat het mee valt!

@child: ja dat zeiden ze hier ook hoor. dat 3 jaar vrij lastig is om te testen.
    de termijn van je vorige bevalling zegt helemaal niks over een volgende bevalling hoor, dus het zou zo maar kunnen dat het nu wel eerder komt. maar ik snap dat je er een paar dagen tussen wilt! een weekje zou mooi zijn ;) ik help mee duimen.

@brit: ik moet morgen die brief even afgeven en dan zal ik gelijk wel een afspraak kunnen maken denk ik. ik weet dus nog niet wanneer.

@anita: nee op CB niet nog een keer. ik moet de doorverwijsbrief afgeven bij de huisarts en die bepaalt dan of hij zelf eerst nog een keer test of hem gelijk wel of niet door stuurt naar een oogarts. ik ga er morgen even langs en dan zal ik wel meer horen denk ik.
    ik vind die plaatjes inderdaad ook maar raar! maar mn zoontje was nog al laat met praten en kan nog niet alle woorden zeggen dus het kan best dat hij gewoon niet wist hoe hij het moest zeggen.

zou jammer zijn als je dochter een lui oogje heeft! hopelijk niet, maar klopt dat ze met afplakken vaak ook veel kunnen bereiken. mijn broertje heeft dat ook gehad, maar die had het zo erg dat zn oog scheef stond en is er 3x aan geopereerd. maar is wel allemaal goed gekomen hoor, hij ziet prima.
    hopelijk valt het mee voor jouw dochter!

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    ♥ Wanneer bevallen? ♥

Ingrid79 / Uitgerekend op: 13 Mei / Voorspelling: 28 April / Bevallen op: 28 April
    Erminea /Uitgerekend op: 15 Mei / Voorspelling: 17 Mei
    Brit89 / Uitgerekend op: 18 Mei/ Voorspelling: 30 April
    Child / Uitgerekend op: 18 Mei / Voorspelling: 22 Mei
    Shart86 / Uitgerekend op: 22 Mei / Voorspelling: 07 Mei
    Toekie1985 / Uitgerekend op: 22 Mei / Voorspelling: 16 Mei
    Mama-in-Love / Uitgerekend op: 22 Mei / Voorspelling: 01 Juni
    Anitap / Uitgerekend op 24 Mei/ Voorspelling: 20 Mei
    Missladybug / Uitgerekend op: 24 Mei / Voorspelling: 02 Juni
    Mojo1986 / Uitgerekend op: 26 Mei / Voorspelling: 18 Mei / Bevallen op: 24 april
    Lizzthrasher22 /Uitgerekend op: 27 Mei / Voorspelling: 17 Mei
    Samsoko / Uitgerekend op: 31 Mei / Voorspelling: 25 Mei
    Blue21381 / Uitgerekend op: 31 Mei / Voorspelling: 21 of 29 Mei
    Maantje80 / Uitgerekend op: 10 Juni / Voorspelling: 25 Mei

18. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Het idee dat t nog een maand duurt staat me toch wel tegen eigenlijk.
    Maarja ik geloof dat de meeste vrouwen over tijd gaan bij hun eerste kindje toch? Niet allemaal natuurlijk.

19. Toekie wat lastig van de ogen test. Hopen dat t bij de ha/oogarts allemaal mee valt.

Maantje nee weer is stuit? Wat balen zeg! En ook vervelend dat de waardes nog niet binnen waren. Ik hoop voor je dat ze draait.

Vl is weer werken en ik zit even heerlijk te genieten van de baby. Dan een knie dan een beentje dan zn billetjes wat ik voel eruit steken. Zo heerlijk.

20. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Net bijgelezen, door de drukte overdag niet aan toe gekomen.

Het gaat allemaal goed hier :) Dani doet het super!!

Ik vond de bevalling reuze meevallen:
    07.15 uur melden in ZH
    08.00 uur vliezen gebroken en weeenopwekkers
    10.00 uur check ontsluiting, vorderde niet.
    11.00 uur Advies van vk en kinderarts: ruggenprik en weeenopwekkers naar stand 12 (flinke pieken te zien maar niet voelbaar :) )
    16.00 uur pas 4cm ontsluiting en kotsmisselijk, bed ondergespuugd.
    17.10 uur ml gaat eten halen in restaurant van ZH, ik opeens flinke weeen en puffen
    17.25 uur ml gebeld: NU KOMEN!!
    17.30 uur ml terug MET bord eten..
    17.36 uur start persen
    18.04 uur is onze Dani geboren :)❤️
    20.50 uur samen weer thuis

Kortom: SUPER!! Voor 2 hechtingen, achter 1 in- en 1 uitwendig.
    Voel me super!! Ben zelfs vandaag ff naar Boyz & Girlz geweest voor kleinere kleertjes (had maar 3 setjes maatje 50) daarna wel doodop maar superblij :)
    Kraamverzorgster viel zowat van haar stoel toen ik zei dat ik dat ging doen hihi :) maar voel me goed, dus waarom niet?! KV had zoiets nog niet eerder meegemaakt zei ze :)

Zo gun ik het jullie ook :)

@ Mojo: super mooi kindje :)

@ pijn en jeuk: hopelijk bevallen jullie ook snel en gaat het dan ook beter :)

Deel Deze Pagina