Brit, ik vind het ook niet netjes dat ze je zo dwingen voor die cursus, ik weet niet hoe de regelgeving is, waar je wel en geen nee tegen mag zeggen, maar gezien je gezondheid is er misschien de mogelijkheid om je ziek te melden? Sorry voor alle losse reacties.
Mijn oma: Vanmiddag om 13.00 uur start mijn oma's laatste reis, om 13.30 uur vind de plechtigheid plaats..en zal mijn oma haar laatste rustpunt bereiken..op zee in Gran Canaria.. In gedachte zal ik bij hun zijn.. Ik was net bij de gyn en ze heeft me doorgestuurd voor bloedprikken. Ze hebben me net geprikt op suiker en op galzuren zouten. Moet morgenochtend nog een keer nuchter prikken. Nu lig ik aan de ctg en aanstaande dinsdag hebben we n extra Groeiecho. Ze meette net 35+4 ipv 34+1 (werkelijke termijn) een flink mannetje dus.
Sterkte vandaag Ingrid! Maantje het is al wel rustiger dan in t begin. Geen ontstekingen en infecties etc meer. Moet nu 2x daags 2 ondergoudspufjes nemen, 2x daags 2 lang werkende luchtwegverwijderaar pufje nemen, en dan zo nodig t 3e pufje nemen (kortwerkende luchtwegverwijderaar)
Ingrid veel sterkte vandaag!! Denk aan je. Waarom moet je nu nog weer extra prikken? Wel lekker dat je vent al zo flink is met het idee dat ze m eerder willen gaan halen toch? Toekie super mooie buik hoor! Trisha vind het inderdaad ook knap dat jij zo positief door gaat hoor. Ik zit nu pas bijna 10 weken thuis maar jij al veel langer. Ik kan zelf wel nog heel goed. Heb meer klachten van het niks doen dan van de zwangerschap zelf. Maar weet gewoon dat ik moet blijven liggen om nieuwe bloedingen te voorkomen. Het is denk ik ook wat Brit zegt. Het is vooral de onzekerheid en teveel tijd om er over na te denken. Ben normaal gewoon heel erg goed voorbereid op alles. Heb nu al 6 geboorte plannen geschreven, voor alle scenario's 1. Erg hè! Gek dat jullie me nog positief noemen. Zo voel ik me helemaal niet! Ben normaal veel enthousiaster. Maar gelukkig schijnt t zonnetje weer! Ga zo lekker even broodje eten in een windvrij hoekje van de tuin. Daar word ik altijd blij van. En dan vanmiddag weer naar de gynaecoloog, kijken of ik weer een glimpje van men kleine meid te zien krijg. Vanaf morgen heeft vl een heerlijk lang weekend, ook een lekker vooruitzicht. Maantje lijkt me echt bijzonder de datum al te weten!
haha dankje maantje nou is toch ook zo? hij zit vreselijk in de weg! wat gek en gaaf dat je de datum weet! lijkt me heel raar om dat al te weten. @ingrid: heel veel sterkte vandaag meid! dikke knuffel. dankjewel demie geniet van je lange weekend met je vriend samen
Ik voel me alles behalve positief. Vanochtend even langer in bed blijven liggen, want had te veel pijn. Maar er toch maar uit gegaan want kon geen houding meer aan nemen met t liggen. Wel fijn dat je nog best wat kan, ben daar wel jaloers in.
Dankjewel allemaal!! ❤️ @ Demie; ze prikken extra op suiker omdat ik op t moment vaak hoofdpijn heb, verhoogde bovendruk (normaal rond 100/55 nu 130/55) vergeleken met de andere keren, hele donkere urine en heel veel dorst heb. Daarnaast heb ik heel vaak n ongesteldheidsgevoel. En weer een check voor galzuren zouten ivm de jeuk.
Mooie buik Toekie!! Schiet lekker op hè. Is dat trouwens iets Gronings, het woord pens gebruiken? Ik zeg ook altijd dat m'n pens soms zo groot lijkt hahaha Ingrid, veel sterkte vandaag! Oh Maantje wat megaspannend dat je de datum al weet Lijkt me anderzijds ook wel heel prettig, dan zit je niet in onzekerheid. Demie, fijn vooruitzicht, ik hoop dat je nu eens wat meer rust mag hebben en ook eens kunt genieten. Trisha, ook voor jou moet het heel moeilijk zijn om zo je zwangerschap door te gaan. Dikke knuffel voor jullie meiden! Ik besef me maar al te goed dat mijn pijntjes eigenlijk niks voorstellen en ik heel dankbaar mag zijn dat mijn zwangerschap tot nu toe zo normaal en goed verlopen is. Een ding scheelt, we hoeven niet lang meer! Niet dat daarna alle klachten/kwaaltjes weg zijn, maar dan kunnen we ons hopelijk allemaal focussen op prachtige kindjes! Ik heb gister een goede uitslag van de suikertest gehad: alles was normaal. Ze blijven bij de vk mijn suiker wel checken maar verwachten geen zwangerschapsdiabetes meer omdat het de hele zwangerschap al prima ging. Dus ben heel opgelucht dat ik geen dieet hoef haha. Ik moet wel een kussen gaan maken voor tussen m'n benen, mijn heupen doen 's nachts echt pijn als ik te lang op één zij lig.
Meiden even snel een berichtje, doe later uitgebreid verslag en reageren op iedereen! Ben vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis.. Had thuis bloedverlies en harde buiken. Ik heb geen ontsluiting nog maar die harde buiken zorgen ervoor dat mn baarmoedermond verkort word.. Normaal is 3 en 4 cm.. En zonder harde buik os die nu 2.7 en met harde buik 1.3cm.. Dus moet waarsch aantal dagen blijven omdat het de bevalling op gang kan brengen.. Heb prikken gekregen dat voor de longrijping van de baby. Die krijg ik morgenavond weer dus zal waarsch morgen avond ook nog moeten blijven helaas. Zojuist van de ctg af en die zag er al beter uit dan vanmiddag gelukkig.
Wow meid wat zul je geschrokken zijn!! Hopelijk blijft je kindje nog een paar weekjes lekker bij je! Sterkte en knuffel..
Wauw alweer een nieuw deel van dit topic. Ik heb nog niet alles kunnen lezen van het 2e deel. Ga ik zo even doen aangezien ik toch niet kan slapen gisteren alweer 32 weken :-D
Oh Brit wat schrikken!! Krijg je ook weeënremmers? Heel veel sterkte en beterschap, hopelijk blijft je kleintje ondanks alles toch nog even zitten. Dikke knuffel voor jou!