hahaha lizz ik heb geen idee of dat gronings is, maar het zou best kunnen hoor. ii zeg ook wel eens dat ik een dikke pokkel heb! haha dat is volgens mij wel gronings. mooi dat jouw suiker ook zo goed is! een kussen tussen je benen is wel fijn hoor. @brit: oei dat is wel even schrikken meid! gelukkig heb je nog geen ontsluiting. hopelijk blijft je kleintje nog even zitten. sterkte en hou je rustig meid! en nu mijn 33 weken dansje alweer
@ Britt; jeetje meis wat schrikken!! Hopelijk is de nacht rustig verlopen..en blijft jullie kleintje nog even zitten. Hopelijk doet de bedrust je goed!!
Thanks meiden!! Inderdaad aan de weeënremmers en mag zometeen weer aan de ctg. Gelukkig geen bloedverliers meer en einde van de middag de tweede longrijpingsprik. Hoop echt dat ik zsm weer naar huis mag. Zo rot slapen op een andere plek dan je eigen vertrouwde bed en naast je man. Verder voel ik me opzich goed, heb een beetje verhoging maar op het moment geen harde buiken meer. Heb ook niet het voorgevoel dat hij nu gaat komen dus hoop dat ik daar goed mee zit.
nou gelukkig dat het nu beter lijkt brit. lijkt mij ook niet fijn nee om in een ziekenhuisbed te slapen en dan ook nog in je 1tje
Jeetje britt, wat schrikken! Gelukkig ziet die nog veilig binnen in je buik en geen ontsluiting. Hopen dat dat nog zo blijft een tijdje. Lizz ik zeg ook heel vaak pens tegen mn buik, en ik kom uit Utrecht. Vl zegt t ook vaak, die komt uit Twente, en mn beste vriendin ook en komt uit de Achterhoek. Gister even de stad in geweest. Had verder helemaal niks gedaan gister. Maar kreeg me toch enorme harde buiken. Heb echt moeten gaan zitten en stilstaan. En stonden nog best dichtbij geparkeerd. Nog geen 5 minuten lopen. Vannacht steken in mn buik. En veel druk op mn stuitje. Maar durfde niet te draaien want kreeg dan weer steken en kramp in mn benen. Laatste dagje dan lekker lang weekend en mn zus komt met de kids langs! Vet veel zin in!
Hopelijk mag je snel naar huis brit!! Toekie en trisha, haha oke dan zal het overal wel gezegd worden! Pokkel zeiden wij ook vaak hahaha, dat hoor je volgens mij indd wel meer in het noorden dan elders Nou de nachten worden er hier ook niet leuker op. Constant zo'n gevoel alsof ik vol in m'n kruis getrapt ben. En omdraaien met zo'n kussen tussen m'n benen is ook even puzzelen haha.
Jeejtje Brit, wat ontzettend schrikken zeg!! Gelukkig konden ze optijd wat doen en word het nu rustiger!! Die longrijpings prikken doen gelukkig ook heel veel. Super spannend allemaal. En ja bah!! Verschrikkelijk slapen hè in zoon ziekenhuis bed. Ik zweette er ook heel erg in, door die rare matrassen!! Ik kan me goed voorstellen dat je naar huis wil maar willen ze je niet houden totdat de long prikjes wat meer hun werk hebben kunnen doen? En krijg je nu ook nog remmers of is dat al niet meer nodig!! Knuffel!! Hoop dat je kleintje nog even blijft zitten.
Hier in de achterhoek hebben we inderdaad ook een pens haha!! Super lief, vl kwam gister aan met een gips buik. Gaan we dit weekend doen, ben bang dat als ik te lang wacht het niet meer kan. En hij zei dat ik alle klusjes waar ik tegenaan kijk maar even moest opschrijven, gaan we elke dag even een beetje doen. Niu ja hij dan. Ik op een stoel vertellen hoe ik het wil haha. Ben zo blij.. Hopelijk blijft het rustig zodat het er ook echt van komt!! Lizz dat gevoel dat ik in men kruis getrapt word heb ik ook al een paar dagen. Of misschien meer nog het gevoel dat als je aan het plassen bent ineens moet afknijpen. Dat een paar keer achter elkaar en dan weer een tijdje niet. Maakt niet uit of men blaas vol of leeg is. Ze ligt met haar hoofdje naar beneden dus in men blaas schoppen kan ze niet. Ik slaap ook met een kussen voor men bovenbeen met men bovenste knie erop. Dan een kleintje onder men buik en 1tje tussen men borsten. Word ongeveer elke 3 uur wakker, naar de wc en dan alles weer schikken om op men andere zij te gaan liggen. Slaap al best lang zo. Vl begint er zelfs aan te wennen, word niet eens meer wakker van men gedraai ( of gehops is misschien een beter woord) haha het voelt in iedergeval heel erg lomp!
Demie, wat fijn voor jou alweer 34 weken! Hopelijk blijft beebje nog 3 weekjes zitten. Brit hoe gaat het nu met je?
@ Brit en Demie; ik hoop dat jullie kleintjes nog eventjes blijven zitten, elke week is een gewonnen week Ik heb net de uitslag gekregen van de Suikerfeest en deze was 5,1 dus gelukkig goed!! Demie; ik heb heel veel contact met mam, we bellen/FaceTimen heel vaak op het moment. Het afscheid was mooi, ik heb al een paar korte filmpjes gezien. De rest volgt nog (bestanden te groot om zo te verzenden van tel naar tel) mam heeft mooi gesproken en er werd muziek gedraaid. Om 13.30 uur ging de urn te water, deze kabbelde zo'n 3 minuten op het water tussen de bloemen en toen ging hij langzaam onder water. Toen hij onder water ging, leek het net of de witte urn felblauw licht gaf..en zakte langzaam weg. Was echt mooi zei mam. Daarna zijn ze met een groep gaan eten en het glas heffen op oma. Mam vliegt de 15e ipv de 13e terug. M'n broertje, mijn dochtertje en ik gaan haar samen ophalen in Dusseldorf en m'n man en schoonzus komen dan later bij mijn moeder thuis. Zodat we savonds samen zijn. Op 19 april komt m'n hele familie samen in Apeldoorn (oma's woonplaats) we zullen dan samen gaan eten en het glas heffen op oma. Ik denk dat we het op deze manier beter een plekje kunnen geven dan wanneer we niets doen en ze straks allemaal op kraambezoek komen voor ons kleine mannetje en dat dat dan de 1e keer is dat we elkaar zien na oma's overlijden. Ik wens jullie allemaal fijne Paasdagen, normaal gingen we altijd met de hele familie naar Van Der Valk Apeldoorn om te gaan brunchen maar dat gaat nu helaas niet. M'n broertje en schoonzusje komen zondag brunchen en maandag gaan we fftjes naar m'n schoonouders. Verder lekker rustig aan doen.
@ingrid: fijn dat het een mooi afscheid was, al kon je er niet bij zijn. je kunt in elk geval filmpjes terugzien. ik denk dat jullie het goed doen om zo samen te komen en nog een borrel te drinken op je oma in apeldoorn. en nogmaals heel veel sterkte voor je hele familie voor de komende tijd. haha blue: ja brrr.... kkkkkoud zeg! maar veel plezier.
Blij dat de suikertest goed is ingrid! En fijn dat het een mooi afscheid was. Britt goed.om te horen dat het goed gaat. Hopelijk mag je snel naar huis! Oh leuk kamperen! Ik heb ook zo'n behoefte aan even lekker weg maar ik denk niet dat het er nog van komt. Hier gister een echo gehad en vandaag naar de verloskundige geweest. Ons meisje ligt overdwars in mijn buik. Het kan nog wel zijn dat ze nog gaat draaien maar voor de zekerheid ben ik aan het kijken voor moxa therapie. Verder gaat het wel heel goed met haar gelukkig. Verder is het bed in de kamer dilemma ook opgelost. Ik mag op de keukentafel haha. Maar omdat we ons bed boven dan toch niet gebruiken heb ik kraamzorg gevraagt of die ook zonder klossen kan blijven als Vl het bed zelf verschoont. Dat scheelt een hoop gedoe want er hangt ook een cosleeper aan dat bed. Hopelijk vinden ze dat geen probleem. As donderdag is trouwens mijn laatste werkdag. Ik hou het toch voor gezien want ik hou de dagen echt niet meer vol.
Ingrid, fijn dat het een mooi afscheid is geweest en je er toch een beetje bij kon zijn zo. En fijn dat je suikertest ook goed was! Blue veel plezier op de camping! Ben zelf absoluut geen kampeertype maar vind er toch altijd wel iets knus aan. Wij gaan morgen ook weer naar m'n ouders/schoonfamilie in het noorden. Zal de laatste keer zijn met ons tweetjes. Kijk er wel naar uit, nog even gezellig samen zijn. Maar ook wel weer lastig omdat het daarna echt niet zo snel meer zal kunnen, vooral na de bevalling niet. Ik hoop maar dat ze hier wel blijven langskomen.
Demie kan me nu heel goed voorstellen hoe jij je de afgelopen welen gevoeld moet hebben! Jeetje mina zeg!! Hoe gaat het inmiddels bij jou nu? Superlief dat die een gipsbuik heeft gekocht, is een hardstikke leuk aandenken! 😁 Ingrid fijn dat de test uitslagen goed waren! En wat fijn dat je wat filmpjes hebt kunnen zien van het afscheid van oma. Zal je goed doen dat er dalijk een borrel voor oma is met de familie zo kan je het toch met z'n allen afsluiten! Blue neem je dikke trui maar mee haha, is geloof ik best fris buiten! Wel heb je straks een vakantiegevoel wat ook hardstikke lekker is! 😁 Erminea balen dat ze weer is gaan draaien! Maar goede hoop houden, ze kan nog terug gaan naar der plekje! Hier was ook alles op zn plek met aan de rechterkant zn rug en die zit nu toch ook weer links dus schommelt hier ook nog wel wat heen en weer hoor. 😋 fijn dat het is opgelost met het bed, ach word de keukentafel weer eens voor iets anders gebruikt haha. Lizz jij veel plezier in het Noorden, grappig idee als je bedenkt dat het de laatste keer met zn tweetjes zal zijn. Sorry als ik iemand heb overgeslagen!! Hier goed geslapen en voel me echt stukken opgeknapt. Krijg nog wel weeënremmers maar dat willen ze geloof ik vandaag af gaan bouwen. Ga er van uit dat ik hier vanacht nog moet blijven maar ik mag heeeeel misschien morgen naar huis en anders, als alles goed blijft gaan natuurlijk, mag ik wasrschijnlijk maandag naar huis toe. De dag waarop mn verlof zou beginnen! ☺️ Mijn streven word nu ook echt de 37 weken dus nog 3 weken erom spannen. Wat ik wel als eerste ga doen als ik thuis ben is de vluchtkoffer klaar zetten, vind ik wel heel fijn idee als dat allemaal in orde is. 😊 Meiden heel fijn paasweekend allemaal! 😁
Oohh wat weer veel gebeurd zeg!! Ingrid, fijn dat je toch filmpjes hebt kunnen kijken van het afscheid van je oma!! Heel veel sterkte toegewenst aankomende tijd!! Lizz en Blue; geniet van jullie weekendje samen! Brit; hopelijk mag je lekker snel naar huis en blijft jullie kindje nog een paar weekjes veilig bij jou! Wij gaan dadelijk een zwangerschapsfotoshoot doen! Ben echt benieuwd en volop aan het bedenken wat ik aan moet en mee neem! 😊 vanmiddag lekker gourmetten bij mijn ouders, heerlijk! Morgen eerst eens lekker met z'n tweetjes ontbijten en naar schoonouders en maandag nog wat klusjes doen. Het einde komt in zicht... 😃 Volgende week nog 3 dagen therapeutisch gaan werken en dan gaat mijn verlof in, heerlijk!! Ik kijk er nu echt naar uit! Fijn paasweekend allemaal!!
Nou ik begrijp eindelijk waarom ik niet gisteren al ben gaan kamperen en waarom ik om 17u al uit eten ging met een vriendin. Er was een babyshower voor me georganiseerd Had een huis vol vriendinnen na het etentje. ...wat overigens heel abrupt werd afgesloten. Echt zo enorm verwend met bonnen, kleertjes, zwitsal en een lief luiertas. Er was ook heel veel lekkers maar dat kreeg ik echt niet op want ik zat nog zo vol. Brit mag je al naar huis? Ik ga nu pakken voor 2 nachtjes camping. Fijne paasdagen!