Zoo, bijgelezén! Ik ga even uit m'n hoofd kort reageren op een paar dingen Toekie spannend van het gerommel! Erminea balen dat t niet wil rommelen, maar t komt vast vlot als ik zo hoor dat t niet hoeft te rommelen en mamainlove kwam natuurlijk ook ineens, dus je weet maar nooit! Maantje wat super dat ze gedraaid is! Shart spannend van de inleidingsdatum, lekker hoor! Hier vanmorgen de groeiecho, baby ligt keurig op groei, word nu op 2650 gram geschat. Helaas bleek het vruchtwater wel krap, we zitten ruim onder de onderlijn van de curve, dus ik zal morgen bij de gyn wel horen hoe en wat. Maak me overigens geen zorgen hoor, want blaasje was goed gevuld en zolang er vruchtwater zit gaat het goed, maar het mag alleen niet opraken. Dus ik hoor morgen wel hoe en wat het plan gaat worden. We kregen nig een leuke foto van de kleine mee, ik zal m zo even uploaden! Zit nu in snel reageren dus nu lukt het niet haha.
Het rondje bovenin is een doorsnede van het handje, ligt naast het wangetje en hij kijkt bijna recht in de camera 😍 en is een kwartslag gedraaid...
Moonlight. Oh haha jammer dacht miss ben je goede actieve aanvulling in onze buurt haha. Wij zitten rond de 15-16 leden. Zijn geloof ik 2x 3e geweest, 1x 2e en voor de rest altijd eerste. Die oudjes zijn heel competitief. Of zo iets. Samsoko oh ben benieuwd wat de gyn morgen zegt. Wel schattig die foto!
Ah schattig samsoko! Wel fijn dat ze het goed in de gaten houden in ieder geval! Zo ik heb net het pakje voor het ziekenhuis uitgezocht. Had ik nog een beetje voor me uit geschoven want ik kon niet kiezen. Maar we hebben wat leuks uitgezocht en nu maar hopen dat ik het niet nodig heb . Kamertje is nu ook 100% klaar dus ja.... nu moet ik iets anders verzinnen om te doen. Ik speel geen hayday meer want dat vond ik iets te simpel (ligt aan mij hoor) maar ik heb een 3ds waar ik graag harvest moon op speel (ook een boerderij spelletje). Ik heb nu oa 3 koeien yoghurt melk en vla en daar kan ik de hele dag druk mee zijn hahaha. Speel eigenlijk nog veel liever skyrim of red dead redemption maar dat is nu een beetje te veel opwinding hahaha. Stiekum ben ik een beetje een nerd.
Maantje wat fijn dat ze is gaan draaien zeg! Blij voor je dat ze klein beetje is ingedaald en nu hopen dat ze niet meer terug draait! Anita gelukkig tijdens de ctg dat de kleine toch flink ging bewegen! Je bent er in ieder geval wel door gerust gesteld dat er niks aan de hand is. Shart fijn om een datum te weten zeg! En die 15 dagen zijn te overzien haha. Samsoko mooie foto zeg! Sorry als ik iemand vergeet ik moest 4 pagina's bijlezen!! Hier rommelt het op en af, ik zet iid geval maa de 7 mei weer uit m'n hoofd. Doe ook geen voorspelling meer want mn voorgevoel zit blijkbaar toch niet goed! Vandaag hele middag vriendin hier gehad, maar moet zeggen ook ik verveel me aangezien ik echt al weken thuiszit en aan huis gekluisterd zit door die rotrug. Enige moment wanneer ik er geen last van heb is wanneer ik in bad lig. Ik probeer me wel bezig te houden, taartje bakken, tijdschriftjes lezen, opgenomen programma's terug kijken en dit klinkt heel wanhopig haha maar wachten tot manlief weer terug komt uit werk.
haha dames, nee helaas. ik had van alles te doen vandaag. hier nog geen baby het was vandaag overdag weer rustig in mn buik. heb er volgens mij met name vroeg ik de morgen last van, van dat gerommel @shart: je mag van mij hoor ik wil dit weekend nog niet. zondag is mn schoonmoeder jarig, dat vind ik niet leuk als het dan komt het mag van mij nog even blijven zitten. wel fijn voor je dat je een datum hebt. nog maximaal 2 weken meid! @erminea: haha ik moet wel even lachen om je ingeduld hihi. maar zegt inderdaad niks hoor, dat gerommel kan ook best 3 weken duren en doet nog pijn ook. @patat: oh heerlijk! lust ik altijd wel, maar kan ik nu wel elke dag eten. maar dat doen we maar niet. ik krijg nu ook ineens iets met ijsjes en milkshake terwijl ik dat anders niet vaak eet. @maantje: jaaaa joepie... wat een super goed nieuws voor jou zeg! kan niet beter! ah nou weten we dat ook weer van dat inleiden. nooit geweten. @trisha: wauw wat een mooi buikie meid. die van mij is echt enorm. ik zal morgen ofzo nog even een foto maken. @anita: oei eventjes schrikken, maar gelukkig is het goed. klinkt als een mooi klein babietje. heb je er ook wat langer baby aan @samsoko: mooi foto nog. succes voor morgen en goed dat ze je in de gaten houden kwa vruchtwater. Ik ben ook weer helemaal goedgekeurd. Mn bloeddruk is nog steeds supernetjes en kleintje is geschat op 3400 gram. Mooi gewicht dus Vanavond nog ff lekker mn haar laten knippen en highlights erin, daar had ik even zin in hihi. Kan ik er mooi weer een poosje tegenaan na de bevalling.
Ik gok Bij mij op 14 mei. Loop al ruim een week met die datum in m'n hoofd. En nu vanavond zei m'n zus uit t niets dat die misschien wel komt op 14 mei. Toeval? Vind t lastig. Vandaag is t 3 jaar geleden dat m'n ene oma is overleden en 14 mei is ze begraven. Ik heb geen 3ds. Hay day is aardig veranderd en zit in lvl 67 dus kan aardig wat en moet nog veel vrij spelen. Hier ook een nerd. Red dead redemption is leuk! Deed vroeger ook veel GTA en call of duty
Ha meiden. Spannend hier hoor. Kom iedere keer even spieken of er al babynieuws is. Hier gaat alles goed. Overdag is het slapen if eten. Werkelijk tot op heden gen kind aan. Alleen in de nacht is ze wat onrustiger. Dan wordt het natuurlijk donker en stil en wordt ze wakker. Dus na 2 nachten met 2 tot 3 uur slaap was het vannacht iets beter met 4.5 uur slaap. Maar dat maakt dat ik echt luciferstokjes nodig heb om de ogen open te houden. Overdag zijn de andere Kids wakker. Als de kraamzorg er zo is dan vertrek ik nog maar even naar boven denk ik.... Alleen ze komt om half 9 en ik moet om half 10 alweer voeden dus dat is ook nauwelijks de moeite Maar ik ben wel verlieft op ons meisje. Ze is zoooo lief
Ben ik de enige die geboortekaartjes nog niet heeft uitgezocht of zijn er meer zo laat? Bij zoontje had ik ze 2 maand van tevoren al klaar. (nou ja, jongens en meisjesversie) Nu heb ik gewoon wat favorieten opgeslagen maar meer nog niet....
Child vond dat ik al laat was. Haha Ook sinds vorige week klaar. Wel al de enveloppe besteld en geadresseerd. Geboortezegels in huis. Kun je tegenwoordig ook alleen bij het postkantoor verkrijgen. Vind het wel fijn dat het nu klaar staat inclusief alle test. Als de kleine er is laatste details erin zetten en bestellen maar. Mama in love fijn dat jullie lekker thuis kunnen genieten. Wel pittig idd nu de kids vakantie hebben. Is je man ook vrij of neemt hij vrij als de kraamhulp weg is? Bevalt de kraamhulp goed? Toekie had gekunt toch dat je aan het bevallen was. Je bent in iedergeval niet ongeduldig. Van mij hoeft de kleine ook nog niet te komen. Morgen zelf jarig, zou het zelf wel een leuk verjaardagscadeau vinden maar voor de toekomst niet handig. Heerlijk je haar weer goed voor de bevalling. Gaat hier ook gebeuren maandag. Trisha je gaat ook voor een vroege bevalling? Haha.
@mama-in-love: oh ja dat is minder he dat slaaptekort. Sterkte. Maar gelukkig kun je wel goed genieten van jullie meisje, dat maakt een hoop goed @child: dan ben je wel laat ja. Het kan soms ook even duren voor je de proefdruk hebt hoor, dus ik zou nu toch maar 1 uitkiezen als ik jou was. En ik vond ook dat ik al laat was met 35 weken, dat vond de drukker ook trouwens. hihi. Dit omdat het natuurlijk ook eerder kan komen. @anita: volgens mij gaan mamainlove haar kindjes nog niet naar school hoor, dus dat maakt voor haar niks uit. Ja tuurlijk had dat gekund! haha vond het wel grappig van jullie Nee dat zou ik ook niet willen op mn eigen verjaardag. Nou het blijft bij jou ook vast nog wel even zitten. Een hele fijn verjaardag in elk geval en doe je rustig aan? Laat andere mensen maar voor je lopen. Ohja, vandaag 38 weken zal het mijn laatste dansje zijn, of komen er nog meer?
Alvast gefeliciteerd Anita. Ja zo'n gevoel. Maar we zien t wel. Vandaag controle gehad. Alles was goed. Misselijkheid hoort erbij. En de maagzuur valt niks verder tegen te doen. volgende afspraak is 15 mei Kaartjes. Bij ons ook alles pas vorige week gedaan. Hebben bij geboortekaartjes besteld. Maar ben niet echt tevreden over ze... Zo stuurden ze ons de verkeerde proefkaartjes. En bij de leesproef hadden ze gewoon de verkeerde naam op de voorkant gezet... -_- dus ik duim dat straks alles goed gaat. Mama in love ja zal vast best zwaar zijn. Hopelijk kun je na de voeding wel weer wat rusten.
Grrr net geprobeerd een linkje te plaatsen in de club omdat ik die foto niet openbaar wilde gooien maar het wil niet dus dan toch maar hier. Mijn 39 weken fototje . Lees straks even bij ik ga nu eerst muffins en appelflappen bakken.