16 - 31 mei mama's 2015 deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Missladybug, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Wat spannend Anne!! 11 dagen nog maar! :)

Maantje bij mij duurt het niet lang en wordt ook niet heftiger. Toch even bellen misschien?

2. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Ik ben in bad gegaan en de menstruatiepijn is afgezakt, wel heb ik nu harde buiken om de zoveel minuten, beetje pijnlijk ook, maar ik kan dit (nog) geen weeën noemen, echte flinke weeën zijn heel anders, ik wacht het even af.

3. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Harde buiken horen nu nog geen pijn te doen. Zou het nog even aankijken indd en als het wel erger word bellen. Hopelijk blijft ze nog lang genoeg bij je!!

4. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Maantje ik zou wel even bellen. Je bent al eerder vroeg bevallen en met deze termijn moet je dat niet hebben. Harde buiken horen inderdaad geen pijn te doen en ook niet zoveel regelmaat te hebben.

5. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Kan ook wel de indaling zijn hoor. Had dit 2 weken terug ook.
    Menstruatiepijn en een tijdje pijnlijke harde buiken. Hield bij mij 1,5 uur aan. Toen werd alles rustig

6. Ik had dit paar weken geleden ook, toen ook de vk gebeld. Was voornamelijk de harde buiken, en af en toe die krampjes, maar was inderdaad ook de indaling.
    Gewoon even echt goed rustig aan doen. En als je t niet vertrouwd toch de vk bellen.

Hier al de hele middag af en aan die menstruatie krampjes. Maar word niet heftiger. Dus denk er niet veel van.

7. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Ik heb ook last van menstruatiepijn.
    Nu al twee weken denk ik.
    Het is totaal niet regelmatig en word bij mij ook niet heftiger.

Erminea jammer dat het pakje te groot is.
    Ik heb de mijne ook in de kast liggen voor als ze wat groter is.

8. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    het begint nu gelukkig wat af te zakken, ik vermoed toch voorwerk, gelukkig!

9. Missladybug

Ik heb nu ook zin om in bad te gaan.
    Helaas heb ik geen bad.

10. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @anne: jammer dat ze in stuit blijft liggen meid. Maar wel fijn dat je gewoon een datum hebt! Jij kunt nu echt gaan aftellen.

@child: fijn dat het een goed gesprek was en goed om te horen dat die week voor jou weinig verschil maakt. Ik ben benieuwd of je lichaam het zelf oppakt. Wauw al 2 cm! Dat is al een mooi beginnetje. Dat scheelt weer weeën ;)

@maantje: voorwerk is heel onregelmatig en wordt niet steeds heftiger en pijnlijker. Dan heb je echt weeën! Dat is wel vroeg, ik zou de vk bellen. Succes!
    Oh ik lees nu dat het toch afzakt. gelukkig maar, is nog wel erg vroeg.

@shart: ja goed he dat we dat hebben gehaald.

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    hahaha ik ook!! :D

12. Haha ik totaal niet! En heb wel een bad.
    Hier nogsteeds menstruatie kramp en nu ook weer harde buiken. Maar heb toenet ook weer dingen gedaan. Dus kan de harde buiken verklaren.

Vanmiddag zelfs een uurtje gedommeld. Doe ik echt nooit maar had t nu echt nodig. Normaal liggen we tegen half 10 echt wel in bed. Maar vl heeft late dienst dus eten moet op tafel staan om half 11. Dus is altijd laat. Kan d'r echt niet meer tegen. Dus heb al eten op, en nu lekker weer op de bank liggen Harry Potter kijken :)

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Kijk scheel van de moeheid :(
    Eerste 2 nachten 3 uur geslapen. 3e naar 4.5 en nu heb ik helemaal nog niet geslapen :(
    Al een paar poep luiers verschoont en ze huilt de hele tijd alsof ze krampjes heeft. Alleen de borst biedt troost.
    Zo sneu.
    Maar ik heb letterlijk luciferstokjes nodig...

14. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0

Balen mama-in-love..
    Zielig is dat als zo'n kleintje zo huilt.
    Hier redelijke nachten, vannacht was wat minder.

Hopelijk kan je vandaag wat slaapuurtjes inhalen..

15. Missladybug

Ahh sterkte voor de oververmoeide mama's :(

16. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Pff, zwaar meiden, hopelijk gaan de nachten snel weer wat beter! Lijkt me best even wennen maar kan over het algemeen wel goed tegen slaapgebrek. We zullen zien! :D

Jullie nog plannen vandaag/dit weekend?
    Ik ga niet veel doen, zometeen even een broodje bakken en vanmiddag misschien nog even naar het winkelcentrum. Nu durf ik nog :p

Fijne dag meiden, ik duim voor meer baby's dit weekend! :D

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Net anderhalf uur kunnen slapen op de bank maar toen werd zoon wakker. Baby ligt heerlijk te pitten in de box :p

Spannend meiden. Ik ben erg benieuwd wanneer de volgende baby geboren gaat worden!

18. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje dat is wel weinig slaap mama-in-love! Hopelijk krijgt ze snel een ritme wat voor jou ook wat meer slaap betekent!

Hier redelijk geslapen dl was pas om kwart voor 8 wakker! Echt uitslapen dus! Haha :)

Nouuu er moet toch wel 1 Moederdag baby worden geboren dit weekend? Vorig jaar op 10 mei met m'n miskraam in het ziekenhuis gelegen (toen het echt loskwam) was een soort mini bevalling, zou het nu wel heel symbolisch vinden als ze morgen geboren wordt, maar heb afgezien van wat darmkramp en diarree nergens last van dus zal wel niet... Dan maar iemand anders een supermooi Moederdag geschenk! Wie biedt?! :D

Lizz hier poets dagje met ml en vanmiddag gaan we wat leuks doen met dl als het weer het toelaat, hier in het westen ziet het er weer grauw en regenachtig uit :(

19. Missladybug

Ja ik vind ook dat er een Moederdag baby geboren moet worden.
    Vanmorgen had ik een paar keer hele rare buikpijn die op kwam en weer weg ging. Maar het was maar een paar keer, nu is het weg.

Vanmiddag ga ik met mijn moeder high teaën! Voor Moederdag.
    Schoonmoeder zou mee gaan maar die is ziek helaas.

20. Missladybug

Oh ik ben trouwens geselecteerd om mee te doen aan een klantenpanel voor prenatal!
    Het is komende dinsdag, ik moet wat vragen beantwoorden met andere klanten en mijn mening geven over dingen.
    En ik krijg een goodiebag en een cadeaubon!

Deel Deze Pagina