16 - 31 mei mama's 2015 deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Missladybug, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja samsoko bijna de 37 weken idd.

Maantje, het spel werd vorig jaar veel verkocht in deze regio.
    Wij zagen het ook toen bij anderen en vonden het zo leuk dat we het ook kochten.

Child ik duim voor je!

Miss ladybug wat balen dat het tegenviel.

Hier nu ook een drukke baby in de buik. Wel gek als dat getrappel straks weer voorbij is. Ik geniet er nog maar even van.

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    En ik lig wakker. .....fijn zeg. Pffff.
    Doe in ieder geval eindelijk mn 37 weken dansje :)

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Balen blue dat je niet kan slapen :(
    Hoop dat het inmiddels gelukt is!

Hier een super baby vannacht! Heb nog maar 4 uur geslapen maar dat ligt niet aan haar. Hond heeft steeds epileptische aanvallen en vannacht dus ook weer 1. Gisteren ook al 2x. :(
    Dan piest hij alles van zich af dus stinkt hier naar pies. Gelukkig gaat vl zo hardlopen en laat hem dan even zwemmen ergens.

4. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Wel zielig voor de hond mama in love.
    Ja voor jullie ook natuurlijk.

38 weken dansje!

5. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Ik dans weer met je mee Missladybug!
    Jeahh bijna iedereen nu de 37 weken mijlpaal gehaald. (Op maantje na dan)

Gisteren een leuke verjaardag gehad. Nog bedankt voor alle felicitaties.

Viel me qua energie wel tegen. Lag s'middags al uitgeteld op de bank, voor het eerst ff een middagdutje gedaan. Heb nu sinds 2 dagen dat ik halverwege de middag echt moe ben, had daarvoor nog genoeg energie.

Zielig voor jullie hond mama in love! Kun je er nu eigenlijk niet bij gebruiken.

Wonderolie bij de eerste ook na 40 weken geprobeerd. Hielp bij mij niet, wist dat eerder ook niet van in het vruchtwater poepen. Wordt nu wel voor gewaarschuwd. En het is zooo ranzig! Enigste is dat ik me leeg scheet

Gezellige Moederdag allemaal. Tenslotte zijn we allemaal (bijna) moeders...

6. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Ze zit nog steeds in mijn buik....volgens mij ga ik echt nooit bevallen.

Hoe is het daar bij jullie vanmorgen?

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Anita nog gefeliciteerd sorry helemaal vergeten! Dat weinig energie hebben herken ik wel!

Erminea balen he :( heb hier ook het gevoel dat het echt niet eerder gaat gebeuren dan de inleiding op 22 mei. Baby is enthousiast aan het bewegen en hikken nog dus lijkt erop dat ze het nog prima naar d'r zin heeft.

Fijn dat iedereen de 37 weken grens heeft bereikt nu!

Mama-in-love ach wat zielig voor jullie hond! Maar dat is wel echt een rot timing zeg, kan je man die hond dan niet doen snachts als het zo ver is?

Hier vandaag rustig dagje, ml gaat straks met zijn familie lunchen ter nagedachtenis aan zijn oma, ik ga niet mee, maar wel om half 4 vanmiddag gezellig high teaën met m'n moeder hier in de buurt! :) zin in...

Veel plezier allemaal vandaag, en hoop toch dat er iemand een Moederdag baby krijgt :D

8. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    #1088 Lizzthrasher22, 10 mei 2015
    Laatst bewerkt: 10 mei 2015
    Mama in love, wat sneu voor jullie hond!! Heb je een lekker rustig beebje en dan heeft je hond aanvallen. :(

Anita nog gefeliciteerd!! :) (Wist niet dat je jarig was, of ik heb eroverheen gelezen)

Jaaa Samsoko, Blue en Trisha ook 37 weken! Fijn gevoel is dat hè, jullie beebjes mogen ook geboren worden! :)
    Als ik eraan denk dat ik bijna 38 weken ben, komt dat nauwelijks binnen, ik voel me helemaal niet zo 38 weken zwanger op de een of andere manier haha. :D

Jammer van de slechte nacht Blue! Hopelijk snel weer een betere nacht!

Jullie ook allemaal fijne moederdag, mama's en bijna mama's! :D Hier een dikke kus gehad van m'n man voor moederdag toen ik wakker werd. Zo lief ♥ ik was het allang weer vergeten haha. :)

Ohja Erminea, ik herken je gevoel wel trouwens. MAar ook jullie beebje gaat geboren worden!! Misschien wel vandaag of morgen! Ik hoop het voor je :)

9. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd nog Anita! Ik weet niet meer of ik je al had gefeliciteerd :)

Jeeeej 37 weken mijlpaaldansje!

Balen van het slechte nachtje blue, hopelijk heb je nu jog een beetje bij kunnen tanken.

Erminea balen dat t nig niet rommelt. Nog 5 daagjes voor je uitgerekende datum, spannend!!

Mama in love wat sneu van de hond! Wel fijn dat Jullie meisje Zo lekker heeft doorgeslapen!

Shart veel plezier bij de high TEA!

Fijne Moederdag alle mama's en bijna mama's!

10. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gelukkig heb ik nog wel iets kunnen slapen en zijn mn meisjes en ml net wakker.
    Fijne moederdag allemaal! Ik mag in bed blijven liggen nu terwijl ze met zn drietjes wat eten gaan maken.
    Net al een kralen armbandje gekregen en een magneetje. Als extra nog een hele grote bloembak met planten er in gehad.

En zeker fijn om nu ook de 37 weken gehaald te hebben. Binnen 5 weken zijn we nu echt allemaal mama's.

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    We stappen beide uit bed. Hij zorgt voor de hond, ik dweil de vloer :p

Fijne moederdag iedereen meiden! Ten slotte zijn we allemaal al een beetje moeder ook al zit de baby nog in de buik!

12. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ohja ik wilde nog zeggen: Maantje90, nee ik bak heel af en toe zelf een broodje, want het duurt wel dik 2 uur om zo'n brood te maken (ik doe altijd met zo'n pak witbroodmeel van Koopmans voor in de oven). Als ik dat elke dag moet doen! :$ En dan is ie al gauw niet zo lekker meer als nu.
    Hoe doen jullie dat dan, in een broodbakmachine ofzo? :)

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha OK :D ik dacht al!

Hier een supermooi zelfgemaakt waxine licht houdertje gekregen en verrast met Een ontbijtje :) superlief!
    Ik heb echt geen geduld meer... Wil zo graag bevallen!

14. Sorry was wat druk gister. Hoop dat ik alle reacties beetje onthouden heb...

Eten: ja meestal wacht ik op vl met eten. Eet dan zelf rond 5 uur/6 uur wat soepstengels, rijstewafels of wat fruit. Maar trok t echt niet, vrijdag en donderdag.

Rommelen: hier nogsteeds gerommel, maar die erge menstruatie pijn is weer weg. Droomde vannacht wel elke x dat ik op de bank zat en als ik opstond mn broek nat was...

37 weken: jaaa we hebben allemaal de 37 weken behaald, op maantje na! Echt een enorme mijlpaal.

Gister drukke dag gehad. Eerst sz opgehaald, zonder gezeur of wat dan ook!:D
    Boodschappen gedaan, vl wilde naar 3 supermarkten! Dus ik helemaal dood op en pijn. Moest ik thuis nog wentelteefjes bakken voor de lunch. Daarna maar echt ff 15 minuten op de bank gelegen, en filmpje gekeken met sz. Vervolgens weer t dorp in om Moederdag cadeautje te zoeken voor mn schoonma. Maar niet echt geslaagd, dus naar de intratuin. Zuchtend en puffend. Geslaagd, en vl stelde toen voor om bij de Mac te eten, hoef ik niet te koken.
    Dus super gezellig.
    'S avonds "verrast" door vriendinnen van me die een babyshower hadden georganiseerd voor mij. Keek er enorm tegen op want was helemaal op, en had enorm veel pijn. Maar se waren niet so druk als anders, en t was toch best heel gezellig.
    Helaas werd sz ziek, vermoed een middenoorontsteking. Hij hoest, en lag hele tijd te krijsen in zijn slaap van de pijn, en zodra die sliep werd die weer wakker. Vl chagarijnig, dus heb echt geen oog dicht gedaan.
    Hopen dat die vandaag wat opknapt.

15. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Super dat iedereen met baby in buik allemaal die 37 weken hebben gehaald, ben helemaal blij voor jullie!

Ik kom later reageren, nu drukke dag met de meiden, ik ben al heerlijk verwend!

Ik wens jullie allemaal een fijne dag en hoop dat er een Moederdag baby geboren wordt!

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier mijn 39 wk dansje vandaag 😃

17. Missladybug

Trisha wat een megadrukke dag heb jij gister gehad!
    Denk je om jezelf?

Fijne Moederdag allemaal!!

18. Missladybug

Oeff de eerste van mijn pufclub is bevallen. Heftige bevalling.
    Dinsdag braken haar vliezen. Woensdag tm vrijdag rugweeen gehad. Vrijdag is hun kindje uiteindelijk geboren dmv vacuümpomp.

Ik word toch wel een beetje bang van zulke verhalen hoor :(

19. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Heey dames!! Fijne mama dag allemaal. Ook voor de mama's die hun baby'tje nog lekker bij zich dragen hoor, die vind ik net zo goed mama!!
    Ik lees wel elke dag nog even bij, maar van reageren komt het eigenlijk niet. Zal beter men best gaan doen. Leef wel heel erg net jullie mee.
    Vind het ook wel een rare gedachte dat ik nog niet eens uitgerekend zou zijn.

Heb ook wel steeds meer respect voor de mama's met meerdere kindjes hoor! Ben nu al zo druk en moet alles goed plannen.

Hier gaat het goed! Wel nog hele korte nachtjes. Ons meisje komt nog steeds elke 3 uur. Al drinkt ze inmiddels wel al meer dan ze nodig heeft omdat ze nog wel die 8ste fles wil.
    Ook heeft ze na elke voeding wel de hik. Best zielig en loop dan meestal ff met haar rond tot die over is. Dit is natuurlijk echt niet bevorderlijk voor men slaap maar als ik niks doe gaat ze uiteindelijk ook huilen.

Woensdag is het cb langs geweest en was ze gelukkig weer op geboorte gewicht!! Helemaal blij.
    Word nu ook iets minder voorzichtig met der. Vind het niet meer zo vervelend als iemand haar op wil pakken of aanraakt. ( erg hè!! De eerste dagen gingen men haren hier van overeind staan. Haha)
    Ook is ze steeds vaker echt wakker!
    Ook de gehoortest was prima.

Vandaag even bij de oma's op.bezoek geweest. Lekker naartoe gewandeld met het fijne weertje.
    Vind morgen wel weer spannend met dat hele warme weer! Wat trek je zoon kleintje dan aan?

Verder iemand nog tips om die laatste voeding af te bouwen? Ze word er zelf nog wakker voor.
    En wat te doen aan die stomme hik?

Hoop voor alle dames dat het nu niet heel lang meer hoeft te duren en jullie de bavallingen soepel verlopen!!
    Echt spannend hoor!

20. Missladybug

Demie wat leuk om van je te horen!!
    Fijn dat het goed gaat! Behalve de hik dan, wat vervelend!!
    Ik snap je heeeelemaal dat je het niet fijn vind/vond als anderen haar oppakten. Ik zou precies hetzelfde zijn!
    De eerste dagen hoeft dat ook echt niet vind ik. Tja na een paar dagen moet je eigenljk wel, er is ook nog een opa en oma.

Ik zou haar morgen alleen een rompertje met lange mouwen aan doen, met een dun lang broekje. Of misschien wel korte mouw? Ik weet het eigenlijk niet.

Deel Deze Pagina