16 - 31 mei mama's 2015 deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Missladybug, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    Nou ik ben bang dat het toch vals alarm was. Het blijkt geen vruchtwater te zijn maar baby drukt steeds urine er uit met hoofdje. Weeën weer wat gezakt, zijn nu erg onregelmatig. Het rommelt als een gek maar zet dus nog niet goed door. Ik word er gewoon wat onzeker van

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh jammer toekie.

Shart Hoe is het bij jou?

Vannacht eindelijk weer goed geslapen. Zo dat doet me goed zeg.

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    :(Balen toekie! :( kunnen ze je niet ook een handje helpen, door vliezen breken/strippen oid?

Fijn dat je eindelijk goed hebt geslapen Blue!

Wij gaan nu naar het ziekenhuis, heerlijk geslapen vannacht en het begint nu weer te rommelen dus prima zo! Ze breken als het goed is mijn vliezen en evt wee opwekkers. Hopen dat het vlotjes gaat!

4. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    #1164 Ingrid79, 12 mei 2015
    Laatst bewerkt: 12 mei 2015
    @ Shart; wat spannend!! Ben benieuwd :) heel veel succes!!

@ Toekie: dat is balen, begrijp je onzekerheid..

@ Child: ik had bij de 1e een streep en kreeg een meisje en nu had ik geen streep en kreeg een jongetje :)

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Balen toekie!
    Hoop dat het snel doorzet!

Shart veel succes vandaag! Zet em op!

6. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat balen toekie!

Shart heel veel succes vandaag!!!!

Ik heb vandaag lekker piama dag....ik ga gewoon niks doen behalve waar ik zin in heb. heel misschien nog kersen monchou taart maken gewoon omdar het kan :). Hebben jullie al plannen?

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Lekker erminea. Ik ga zo met zoon naar peuterspeelzaal met de traktaties. Daarna maar naar bed even want ze is vandaag een week oud en heb in die week niet meer dan maximaal 4.5 uur op een nacht geslapen en dit is de laatste dag kraamzorg. Hielprikjes en gehoortest zou gisteren al gebeuren maar niemand gezien dus zal vandaag wel komen.
    vanmiddag maar eens proberen wat boodschappen te doen.

Slaapgebrek is trouwens niet alleen de schuld van de baby hoor. Gisteren had de hond 3 X een epileptische aanval en het duurt steeds langer voor hij hersteld.

8. Mama in love
    Oh wat akelig van je hond! Heeft die medicijnen er voor?
    Wel fijn dat je zo'n super goede kraamzorg hebt.
    Ook lief dat ze met Moederdag wat met de kindjes gedaan heeft!

Shart heel veel succes vandaag!

Toekie oh wat vervelend. Hier is t vannacht weer wat afgezakt. Maar niet helemaal.

Heb weer zo slecht geslapen. Nogsteeds enorm bekken pijn. En zere rug. Dus ga rustig aan doen vandaag. Wil wat afstoffen beneden en vanavond dan voorlichting in t zkh over daar bevallen en borstvoeding hoop alleen dat ik lang genoeg kan zitten vanavond.

Gister trouwens nog thuis bezoek gehad van t cb. Viel nog best mee. Denk nu komt zo'n zeur. Haha maar nee. Ook uitleg gehad over de HD onderzoeken. Baby krijgt met 3 maanden echo's van z'n heupen. Omdat ik zelf Heupdysplasie heb en t in m'n familie zit. Dus ben daar wel blij mee.

9. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Shart succes vandaag!! 😁 heel spannend!

Toekie ik hoop voor je dat het doorzet meid, zal voor je duimen!

Over die streep hier goed aanwezig en duidelijk een jongen hoor! 😋 vriendin had ook een mega streep en dat werd ook een knul, denk dat het niets zegt over het geslacht.

Ik heb weer een rot nacht gehad 😡, nu de douche in en daarna naar de vk toe.

10. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Toekie: Wat balen. Lijkt me heel vermoeiend (vooral geestelijk) zo'n vals alarm!

@Shart: Succes vandaag!

@Mama-in-love: Is daar niks aan te doen dan, die epilepsie? Lijkt me heel lastig, zo samen met jong gezin...

Hier: Vanmorgen naar VK geweest en ze heeft me kunnen strippen. Ze kon er zelf ook net aan bij dus baarmoeder ligt echt wat naar achter, alhoewel kindje echt mooi ingedaald is. Zelf had ze het over 1 cm ontsluiting. Ach, dat had ik wel verwacht, dat er verschil in zat wie er voelde...
    Hoop niet teveel op dat het wat aan de gang brengt, deed het vorige zwangerschap ook niet.
    Heb geen nieuwe afspraak gekregen want moet vrijdag in ziekenhuis zijn voor datum inleiding.

Ze hebben hier in deze regio de afspraak dat vanaf een 2e kindje de VK de vliezen thuis mogen breken in geval van inleiding (zo'n inleiding als ik heb, niet als je hoge bloeddruk hebt ofzo) en dat ze dan tot 14.00 uur wachten op eigen weeën. Alleen is dat normaal met 41 weken, dus ik moet vrijdag overleggen of ze dat nu ook mogen doen.
    Ik wil wel heel graag een kamer met bad en ons ziekenhuis heeft er maar 2 dus weet niet wat ik liever wil. Eerste stukje thuis doen en dan iets minder kans op kamer met bad of meteen 's morgens melden in ziekenhuis en dan iets meer kans op die kamer...
    Eerste stukje thuis doen heeft natuurlijk wel wat...

Heb nu wel lichte rugpijn en dat kreeg ik na vorige keer strippen ook (ik wist toen al dat ik rugweeën zou krijgen tijdens bevalling, is ook precies uitgekomen haha)

11. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Shart succes vandaag! Zet hem op!

Toekie, wat balen, ik hoop voor jou dat het alsnog doorzet. Ik duim voor je!

Child ook spannend, hopelijk doet het tegen verwachting in wel wat. Fijn dat je wat pijn voelt, dan is er in elk geval iets op gang.

Hier een rustig dagje, kinderen op school en de jongste is even 'oefenen' bij kennissen waar ze ook heen gaat als de baby wordt geboren. Verder nog mijn to-do lijstje afwerken. Ik heb nog best een aantal dingetjes die ik graag gedaan hebt voordat de baby komt, hopelijk heb ik nog even.

Fijne dag allemaal!

12. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    het blijft hier wel rommelen, maar niet meer zo erg. mn man had vanmorgen eerst afgebeld voor zn werk, maar is inmiddels toch maar heen gegaan.

@trisha: haha die vind ik grappig, van pas op hij bijt!
    sterkte met alle pijntjes, de laatste loodjes kunnen echt heel zwaar zijn he?
    ai, wat vervelend dat HD in je familie voor komt, maar super dat ze dat gelijk checken bij de kleine. als het wel zo is kunnen er best veel aan doen op jonge leeftijd.

@mama-in-love: wauw, dat is nog eens een kraamhulp, die wil ik ook! haha. wat grappig vn die pigmentstreep, zal ik dan deze keer een meisje krijgen?? ik had bij mn zoon ook zo'n streep en nu niet.
    oh wat sneu van je hond, geef hem maar een dikke knuffel van mij ;)

@mamakletsgroepje: ja lijkt me leuk, al denk ik dat ik dan wel minder tijd heb om te kletsen, zeker als ik weer ga werken en paardrijden enzo, maar dat geeft niet toch? zullen we allemaal wel hebben. we zien het wel.

@blue: oh fijn zeg zo'n goede nacht!

@shart: nee dat kan nog niet, aangezien alles nog steeds potdicht zit. gewoon afwachten en mn lichaam zn werk laten doen. het is er blijkbaar nog net niet helemaal klaar voor.
    meid, jij heel veel succes vandaag, zet m op! hopelijk gaat het een beetje vlot voor je.

@erminea: nou nee, ik maak niet zo veel plannen meer nu. zeker niet met dit gerommel. mn zoon is nog bij oma, dus straks nog even proberen te slapen.

@child; nou de vermoeidheid valt tot nu toe nog reuze mee, ik word er meer onzeker van en ik voel me gewoon een beetje schuldig dat ik iedereen hier voor de gek zit te houden haha. en ik weet ook wel dat ik er niks aan kan doen, maar ik vind het vervelend voor de mensen om me heen.
    spannend dat je gestript bent! deed dat pijn? ben benieuwd of het wat doet.

13. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Toekie: Strippen deed geen pijn, hooguit vervelend. Vond ik vorige keer ook bij zoontje dus zag er ook niet echt tegenop. Zijn wel veel verschillende verhalen over, zijn ook mensen die het superpijnlijk vinden.
    Welterusten voor straks

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoi ladies weer een update, vliezen zijn gebroken (mooi helder vruchtwater dus beeb maakt het goed!) en nu een infuus met wee opwekkers eraan, die ze elke 20 minuten hoger zullen zetten. Heb nu af en toe een pijnlijke wee maar nog geen regelmaat. Ze willen het allemaal niet te lang laten duren dus hoop dat mijn lijf het snel oppakt!

15. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Heel veel succes Shart!! Je kan het, straks heb je je kleintje al bij je!! :)

16. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @child: oh beter van, dankjewel.

@shart: heel veel succes! zet m op!

17. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oe spannend shart!

Hier vandaag even centrum in geweest want oudste had geen passende slippers meer.
    Straks even een bakkie doen bij mijn oma en dan ml uit zijn werk ophalen en dan eten we bij zijn opa en oma.

Zal vanavond wel weer kapot zijn. Morgen de oudste op schoolreis dus rustig dagje met de jongste.

18. Oh wat spannend shart!
    Hier weer hele ochtend harde buiken.

Strippen. Hoor t heel vaak nu, maar heb eigenlijk geen idee wat t is.

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Shart spannend! Straks lekker je baby in je armen <3

Over de hond: Hij krijgt medicijnen. Met die medicijnen had hij eens in de maand een aanval. Ineens werd het veel vaker. Dus nu nieuwe medicijnen erbij (dus oude ook nog) en de aanvallen worden helaas niet minder. De hond veranderd zelf ook helemaal. Van een stoere zekere rottweiler in een onzekere schikachtige hond. Zo sneu. Hij weet na zo'n aanval echt een hele tijd van voor niet dat ie van achter nog leeft zeg maar. Alles is dan nieuw voor hem. Het huis, de tuin, de mensen. Hij herkent niets.
    Nu wilde de dierenarts nog 1 ander middel proberen maar als dat niet werk wordt het een spuitje. :(

Je bent een hele tijd bezig met die aanvallen en dat is niet fijn met 3 kinderen van 0,1 en 2 jaar oud om je heen die je allemaal niet of nauwelijks kunt instrueren.

20. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ach wat sneu van de hond mama in love!

Trisha, strippen is dat de VK de vliezen iets losmaakt van de baarmoederwand. Hierdoor komt oxytocine vrij en dat is een hormoon dat de bevalling opwekt. T schijnt alleen niet echt een prettig gevoel te zijn, maar ik heb er geen ervaring mee &#128522;

Deel Deze Pagina