Ingrid, klinkt heel mooi van die urn op het water!! Fijn dat jullie samen met je moeder nog wel even een momentje nemen om het voor jezelf af te sluiten Dan geef je het toch makkelijker een plek. Brit, met mij gaat het eigenlijk steeds iets beter. Nu vl thuis is word ik ook een stuk minder down en durf ik iets meer te doen. Heb zelfs al een hele dag geen oud bloed meer verloren. Ga er vanuit dat dat een goed teken is. Ik kan me heel goed voorstellen dat je naar de 37 weken toe leeft. Dat doe ik ook heel erg. Echt heftig hè, wat er zo allemaal ineens kan gebeuren. Ik heb hier ook alles klaar staan. Ga zelfs niet naar men ouders koffie drinken zonder men koffertje in de auto te hebben. Voor de baby en vl heb ik wel weer een aparte tas. Die staat er ook bij, maar vind het ook zo wat om steeds als ik daar lig al die spulletjes ook uit te pakken. Das wel heel confronterend. Hebben ze nog kunnen ontdekken waar je bloedverlies vandaan komt? Bij mij komen die harde buiken weer van het bloeden.. Hoop dat het nu weer rustig bij je blijft!! En inderdaad Maantje 34 weken grens voorbij!! Heel fijn maar ook wel eng. Nu doen ze niks meer om het tegen te houden als er iets gebeurt, dan komt ze waarschijnlijk ook. Bleu wat een super leuke verrassing!! Hopelijk heb je er echt van genoten. Jullie hebben een sta caravan toch?? Dat scheelt nog een beetje. Maar Brr tis wel fris. Al heb ik hier gister middag nog wel 2 uur met een boekje in de zon kunnen zitten. Have fun! Lizz ook veel plezier! Mojo. Spannend zeg een foto shoot. Klinkt als een lekker paasweekend, en dan bijna verlof. Ook lekker genieten dus.
Oh vergeet er 1tje. Ermina klinkt pijnlijk zeg over dwars!! wat houd die therapie precies in? En op de keukentafel, is inderdaad een goede oplossing maar lijkt me ook wel heel bijzonder!! Haha Maar al het zo kan, waarom ook niet.
Hoi ladies! Zo veel bij te lezen @pens: dat zeggen we hier in Rotterdam ook gewoon hoor @brit: jemig dat is schrikken! Ben blij te horen dat het inmiddels weer allemaal rustig is en hopelijk mag je snel naar huis, lijkt me ook niks helemaal alleen in t ziekenhuis @trisha: veel plezier met je zus dit weekend @demie: wat lief van je vriend dat hij met de gips kwam aanzetten en dat ie jouw to do lijstje af wil werken die mannen vinden het ook spannend he, soms vergeet ik dat wel eens @ingrid: fijn dat je suiker test goed was, en fijn dat jullie binnenkort nog een keer met z'n allen bij elkaar komen ter gelegenheid van het afscheid van oma, kan me voorstellen dat het prettiger is dan wanneer je iedereen ziet met kraambezoek. @erminea: balen dat de beeb dwars ligt, hier ook dwars/stuit beetje in een bochtje bij laatste check afgelopen maandag. Maar kan dus een uur later weer anders zijn met deze termijn is mij verteld, pas vanaf week 36 wordt er gesproken van draaipoging/keizersnee etc. Wat houdt moxa therapie precies in? @lizz: veel plezier meid! @mojo: veel plezier met de shoot! @blue: leuke verrassing zeg! Bij m'n oudste ging het ook zo! Nu ben ik er stiekem al achter dat m'n shower a.s. Vrijdag avond is sneaky, doe net of m'n neus bloedt maar zorg wel dat ik fris gewassen in m'n mooiste outfit klaar zit op de bank als ze me komen halen haha @hier: eerste weekje verlof zit er alweer op, gister een laatste to do lijst gemaakt, en van m'n uitzetlijst nog een flink aantal dingen bijgekocht. Ook een familyfix base bestelt die wordt vanmiddag bezorgd. Een rib uit m'n lijf maar wel superhandig! Verder is ml vertrokken naar Antwerpen met een hele club mannen voor vrijgezellenfeest van een vriend. Die trouwt op onze uitgerekende datum dus daar zullen we wel niet bij zijn voorlopig even het laatste 'uitje' van ml, hierna mag ie niet meer zo ver van mij haha ik ga vanavond hapje eten met vriendinnen dus dl slaapt nachje bij opa en oma, wel gek helemaal alleen Allemaal fijne pasen!
Demie wij hebben een tour caravan maar wel met een grote voortent. Omdat de kids het zo heerlijk vinden en wij dus ook staan we het hele seizoen op een boeren camping op een half uur rijden van huis. Zo kunnen we toch lekker veel weg en in de zomer kunnen we dan als we willen ermee naar buitenland. Maar met de kleine in aantocht blijven we lekker op de camping hier. Ook financieel even het beste. Shart...ik had zelf ook al wel mn vermoeden van mn babyshower en zei dat ook nog in de ochtend tegen ml. Hij wist even niet hoe te reageren toen ik daarmee kwam. Ik vond heel veel dingen namelijk wel erg toevallig ineens. Mn gevoel had gelijk en ik was even goed alsnog verrast met de hele opkomst en alles eromheen. Echt leuk en geslaagd!
Hoi meiden! Ben ik weer even Britt volgens mij mogen ze je echt niet verplichten om naar die cursus te gaan! Verlof is verlof. Je mag ook gewoon op vakantie als je zou willen, dus ze kunnen je echt niet verplichten om daarbij aanwezig te zijn. Mooie buik Lizz en Toekie! Heerlijk he, ik vind t echt genieten hihi Wat spannend maantje, dat je de datum weet! Leuk! Hahaha ik merk dat ik nu ineens heel nieuwsgierig ben, maar ik wacht rustig af hoor kan me voorstellen dat je het nog niet hier openbaar wilt schrijven. Leuk om naartoe te leven en ik duim dat jullie kleintje zich niet eerder aandient. En die VK: die past zich maar lekker aan aan jouw wens, het is jouw lichaam, jouw zwangerschao, jouw kindje en jouw bevalling. Zo. Ah ik ga even met m'n schoonmoeder boodschappen doen, schrijf zo verder.
En weer verder Schrikken britt! Hopelijk gaat het nu beter met jou en is de grootste kans om te vroeg te bevallen geweken! Ik duim dat je morgen lekker naar huis mag! Pens ken ik hier in zuid Holland ook wel. Pokkel dan weer niet haha Auw Lizz, dat klinkt pijnlijk die bekkenpijn... Hier gelukkig geen last van. Slapen gaat op nachtmerries en nachtelijkeplasdrang na wel prima. Ingrid fijn dat je suiker goed was! En klinkt als een heel mooi afscheid van oma. Ook fijn om straks even bij elkaar te zijn idd voordat iedereen op kraambezoek komt, dat voelt dan misschien ook wat vreemd. Veel plezier blue, hopelijk is het niet te koud! Oh en een babyshower, wat leuk! Erminea vervelend dat de kleine dwars ligt. Over de klossen: bij mij zei de kraamzorg dat het niet gaat om het verschonen, maar om het uitvoeren van de controles op bed, dat t daarom verhoogd moet zijn. Hier ga ik daarom denk het logeerbed verhogen, dat is makkelijker dan m'n eigen bed en dan slaap ik lekker naast ML zonder verhoging. En zodra m'n vliezen gebroken zijn verschonen we gewoon even t bed samen, nou dan kan t wel weer een paar dagen, wat mij betreft hoeft t echt niet elke dag schoon. Haha ik vind de keukentafel een leuke oplossing! En heerlijk bijna verlof! Demie wat leuk, veel plezier met gipsen! Mojo veel plezier bij de shoot, gaaf! Shart wat is een familyfix base? Alvast veel plezier vrijdag haha. En mooie buik! Hier: badkamer schiet al op! Ik heb goede hoop dat ie vrijdag klaar is! Verder voel ik me prima, ben benieuwd hoe de kleine ligt en hoe groot ze m schatten. Dinsdag echo 😊 zin in! Ik ga de VK ook vragen of ze met mijn handen wil laten voelen hoe ie ligt zodat ik het thuis zelf ook kan. Hier gaan de laatste 3 weken werken ook in. Afgelopen vrijdag de overdracht van m'n mentorklas gedaan. T gaat hard nu. Paasweekend nu lekker bij m'n schoonouders en maandag naar mijn ouders. hebben jullie dat ook dat je aan de ene kant niet kunt wachten tot je de kleine in je armen hebt en aan de andere kant het liefst nog maanden zwanger wilt zijn omdat dat ook zo leuk,is?
En ik doe mn 32 weken dansje!!! Wat was het koud in de caravan brrrrrr. Vandaag maar even aankijken wat ik vanavond doe. Want zo stijf wakker worden is ook niks. Fijne pasen
Samsoko en shart mooie buiken hoor. Mooi om te zien hoe verschillend ook. Die van mij lijkt al heel groot vind ik zelf. Maar ben ook maar 1.60 dus kan ook geen kant meer op. Bleu, oh het was wel koud vanacht ja. Hebben jullie wel iets van een kacheltje?! Brr Ik kan me ook wel voorstellen hoor dat het niet zo veel uit maakt waar je staat met zoon caravan. Geeft gewoo al heerlijk vakantie gevoel. Als het weer een beetje meewerkt dan!! Brit Hoe gaat het nu? Heel fijn paasweekend iedereen!!
Vrolijk Pasen allemaal!! De fotoshoot gisteren was echt superleuk en de foto's zijn geweldig geworden!! Ben er zo gelukkig mee!! We zouden gisteren bij mijn ouders gaan gourmetten maar dit was dus een smoes, ze hadden een babyshower voor me georganiseerd!! Zo leuk!! Ben nog aan het nagenieten!! 😃
@erminea: oh dat lijkt me geen fijn gevoel dat ze dwars ligt! hopelijk draait ze nog. wat is moxa therapie? @brit: fijn dat het goed gaat. nog 3 spannende weken dus! komt vast wel goed @blue: ah wat een leuke verrassing zeg! @shart: wat is een familiefix base?? mooie buik hoor. shart en mojo: oh leuk, jullie ook al een babyshower! (lijkt mij ook zo leuk, maar kreeg ik ook niet bij de 1e dus zal nu ook vast niet ) maar geniet ervan meiden @samsoko: fijn dat je badkamer mooi op schiet. ja het is zeker we; genieten hoor die buik, maar soms ook helemaal niet! die van mij enorm en zit me vreselijk in de weg! maar goed, ik zal niet zeuren hihi. jouw buikje is wel gegroeid
Hier m'n 33 weken dansje! Pff komt nu wel steeds dichterbij. Heb dus helemaal niets met babyshowers. Hoop dat zoiets niet voor mij georganiseerd wordt, maar dat weet men wel van mij Iedereeen fijne paasdagen!
Samsoko en Shart mooie buikjes meiden!! Blue kan me voorstellen dat het koud was haha, je hebt vandaag wel een lekker zonnig dagje! 😁 Mojo leuk dat ook jij een babyshower hebt gehad! En ben benieuwd naar je foto's, ga je ons een voorproefje geven? 😋 Mocht vandaag mobiliseren om te kijken hoe mn buik erop reageerde!! Tot nu toe gaat dat goed, geen harde buiken gehad en ook geen weeënremmers meer.. Mag vanavond naar huis! 😁 Maar mocht dit weer gebeuren dan gaan ze het niet meer tegenhouden met weeënremmers, dus hoop dat die echt nog even drie weken wil blijven zitten! Heb van dat rotbed merkte ik net met lopen wel ontzettend last van m'n rug, kan niet wachten om in me eigen bed te slapen vanacht. ☺️ Fijne dag meiden!
Brit wat een goed nieuws! Fijn om weer naar huis te mogen! Hopelijk wil de baby nog even een paar weekjes blijven zitten! Leuk die babyshowers. Hier nooit gehad en heb er ook geen behoefte aan hoor. Gourmetten had bij mij voorrang gehad haha! Ben een enorme genieter van lekker eten Hier alles rustig qua baby. Moet nog veel opruimen en schoonmaken in huis maar wil nog niet erg opschieten Nouja, kan me er ook niet super druk om maken. De baby zal er weinig last van hebben
Wat fijn dat je naar huis toe mag Brit en dat het goed gaat! Hopelijk blijft jullie baby nog even zitten! Voor mij hoefde een babyshower ook niet en dit wisten ze ook!! Ik hou niet van in het middelpunt staan enzo! Maar vl vond dat ik het gewoon verdiende en ze hadden gewoon allemaal lekkere dingen gemaakt, leuk versierd en allemaal bijgelegd voor een geboortekist!! Ik vond dit toch wel erg leuk!! Gewoon gezellig met vriendinnen bij elkaar zijn en bijkletsen!
Klinkt superleuk Mojo! Gewoon lekker gezellig Toekie ja dat is waar dat t soms in de weg zit. Vanavond moest ik zingen met m'n koor en het lange staan vond m'n buik toch minder grappig... Ik ben blij met m'n groeispurtje trouwens! Dinsdag weer naar de VK en placenta echo, zin in! Brit super dat je naar huis mag! Ik duim dat je kleinte nog lekker een paar weekjes blijft zitten! Hier morgen gourmetten bij mijn ouders, en dat is volgens mij ook echt gourmetten hahaha. Al krijg ik wel een cadeautje van m'n zusje, dat heeft ze me al geappt hihi. Thuis: ML heeft vanmiddag de oude eettafel uit elkaar gehaald en de nieuwe neergezet. Ben er superblij mee, lekker klein handzaam formaat, houden we straks nog wat leefruimte over naast de box. Kwaliteit zal minder zijn dsn de oude tafel (van binnenhuisarchitect-ontwerp (gekregen) naar leenbakkertafel) maar deze is langwerpig en de oude was rond, echt onwijs onhandig in ons smalle huisje. Nu gaat ie naar de kringloop om iemand anders blij mee te maken waar ie beter past 😊 weggeefhoek wilde niemand m namelijk haha.
Hi meiden. Heb alles gelezen maar jullie hebben veel gekletst! Brit wat schrikken zeg! Fijn dat jullie weer naar huis mogen! Mojo leuk hoor een babyshower! Ik krijg er ook een, is me verteld. Fijn dat de foto's van de fotoshoot zo mooi zijn geworden! Hier alles z'n gangetje. Ik merk dat ik een beetje in mezelf gekeerd ben. Weinig zin in sociale contacten en ik zit een beetje in een cocon.
Brit ben je weer thuis? Hoe gaat het nu? Babyshowers hou er ook niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Vind het ook echt weer een hype uit Amerika. Maar daar doen ze dit voor de geboorte en na de geboorte niets. Hier doen we en en.... De meeste worden met een babyshower overladen met cadeaus, maar heb ook zoiets van laat de baby eerst maar gezond en wel ter wereld komen. Er kan nog zoveel gebeuren. Maar goed heb zelf het nodige meegemaakt en ook in m'n directe omgeving. Dus wij vieren pas feest als de baby er gezond en wel is. Tuurlijk is het gezellig als vrienden en familie langskomen en het een leuke avond/middag is. Maar het idee erachter vind ik wat minder. Hebben jullie ook zo'n last van je onderkant? Merk echt dat de boel weker aan het worden is en de kleine indaalt. Kan de kleine zelfs voelen van onder. Wat een mooie buikjes voorbij zien komen! Hoeveel zijn jullie nu aangekomen? Vanmorgen op de weegschaal gestaan en nu precies 10 kg aangekomen. Iedereen gister ook zo genoten van het mooie weer? Hoop dat zo het zonnetje nog doorbreekt.
Prachtige buik anita! Moxa therapie is iets acupunctuurachtigs en dan iets met een soort hete sigaar en je kleine teen. Het schijnt een bewezen werkzame manier te zijn om kindjes te laten draaien dus ik kan het allicht proberen. Het word voor 80 procent vergoed dus waarom ook niet. Verder vandaag lekker uit lunchen geweest met familie. En nog even wat leuke stofjes gekocht op de markt dan kan ik met mijn verlof jurkjes gaan naaien