Ja die tip van bleekselderij kreeg ik van mijn schoonmoeder dus dat ligt al in de koelkast . Waarom willen ze controlen? Ik ga hier vanmiddag weer naar de vk ik zal er ook even naar vragen. Bedankt voor de tips!
Shart gefeliciteerd met jullie meisje! Prachtige naam ook! Hopelijk ben je gauw helemaal hersteld...klint best heftig zo'n bevalling.
Gefeliciteerd Shart! Mooie naam ook! Hier al sinds zondag last van (voor)weeen, en had toen ook 1cm ontsluiting. Helaas zet het steeds niet door dus wordt de keizersnede ook nog niet vervroegd....
Shart, heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Wat een mooie naam heeft ze, fijn dat het uiteindelijk allemaal is goed gekomen! Geniet ervan!! Spannend al die baby's die er aan zitten te komen! Ik denk deze week nog zeker 3 baby's. Leuk zo'n nieuw topic! Ik ben benieuwd of ik inderdaad de laatste zal zijn. Toekie en child, mijn duimen draaien hard voor jullie! Vandaag 36 weken, morgen het termijn waarop onze jongste werd geboren. Nu echt aftellen naar de 37 weken! Zo weer op controle.
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 15 mei erminea - 1e kindje - 33 jaar ♥ 17 mei xmoonlightx - 1e kindje - 30 jaar ♥ 18 mei brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ child - 2e kindje - 27 jaar ♥ 22 mei toekie1985 - 2e kindje - 30 jaar ♥ 24 mei anitap - 3e kindje - 28 jaar ♥ missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥ 25 mei annevandepol - 1e kindje - 26 jaar ♥ 27 mei lizzthrasher22 - 1e kindje -23 jaar ♥ 31 mei blue21381 - 3e kindje - 34 jaar ♥ samsoko - 1e kindje - 28 jaar ♥ Trisha89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ 10 Juni: Maantje - 5e kindje - 34 jaar (maar in mei ingeleid) ♥ ♥ Bevallen! ♥ Demie - 20 april om 22.12 uur - 36w en 3d - F. - gewicht 2735 gram Mojo - 24 april om 18:03 uur - 35w en 3d - Sem - gewicht ??? gram Ingrid79 - 28 april om 18:04 uur - 37w en 6d - Dani - gewicht 2645 gram Mama-in-love- 5 mei om 14.00 uur - 37w en 4d - J. - gewicht 2965 gram Shart- 12 mei om 19.13 uur - 38w en 4d - K. - gewicht 3700 gram Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ morgenzon - 4e kindje - 26 jaar weer zwanger! elf84 - 1e kindje - 30 jaar weer zwanger! tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar csi - 2e kindje - 25 jaar mooniejj - 1e kindje - 23 jaar julia1979 - 4e kindje - 35 jaar amber05 - 2e kindje - 36 jaar Afsprakenlijst Mei 13 mei: Toekie1985 controle vk 13 mei: Lizztrasher controle VK 13 mei: Samsoko controle VK 15 mei: Trisha controle VK 19 mei: Samsoko controle VK 19 mei: annevandepol zkh 20 mei: Lizztrasher controle VK 22 mei: Samsoko echo vruchtwater 27 mei: Samsoko controle vk Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!
@Shart: Gefeliciteerd! Supermooie naam! Hier: Stiksjaggie. Ik weet dat het weer op inleiden uitloopt en had wat dat betreft dan beter gister kunnen bevallen. Mijn lichaam gaat het niet zelf oppakken denk ik. Sinds kwart voor 4 wakker en niet meer kunnen slapen. Dus heel erg moe nu. Vrijdag hoor ik inleidingsdatum. Mag zelf in principe kiezen. Denk dat ik voor woensdag kies. Wil wel eerder bevallen maar vind het in toekomst ook wel fijn als er paar dagen tussen zoontje en volgend kindje zijn/haar verjaardag zit.
Erminea ik heb geen idee waarom ze dan komen controleren. Volgens mij houden ze dan de bloeddruk in de gaten. Child vervelend meid. Hopelijk kan je nog wat rust pakken.
Shart van harte gefeliciteerd en wat een mooie naam! Hier vanmorgen weer een deel van de slijmprop verloren en echt heel beroerd geslapen, elk uur wakker om te plassen en drijfnat van het zweten bah. Benieuwd wanneer het een beetje door gaat zetten!
Wauw wat een mooie buik blue! Spannend Brit, ben benieuwd! Child, wanneer is je zoontje ook al weer precies jarig? Fijn dat je zelf mag kiezen. Hopelijk kun je tot die tijd toch nog voldoende rust pakken. Anne, jouw keizersnede is ook al bijna toch? Hier controle gehad en alles was goed. Bloeddruk wel beetje laag met onderdruk van 54. Maar beter te laag dan te hoog. Kindje lag mooi met hoofdje naar beneden, en had behoorlijke bolle wangen op de echo, zo schattig.. Verder helemaal goedgekeurd.
Shart gefeliciteerd!! Fijn dat het goed gaat. Maar wel pittig dat je een spoed keizersnee nodig had. Hopelijk herstel je snel. Toekie mijn weeën zijn de hele bevalling onregelmatig gebleven. Zelfs net voor het persen nog 3 in 5 min en dan weer 4 min helemaal niks. Dus wie weet!! Dat het elke keer weer afzakt lijkt me ook super zwaar. Child knuffel!! En voor iedereen laat die baby's maar komen! Succes
Shart gefeliciteerd! Maantje super dat ze nogsteeds goed ligt! Hier weer helemaal op. Net fysio gehad, dus mn rug valt nu ff mee. Wel ligt de baby te drukken in mn rechterlies, dus kan niet lopen. Gisteravond de info avond gehad, maar was echt heel saai, techniek werkte niet, en niets nieuws gehoord. Dus tja... Zonde eigenlijk. Heb veel pijn van t 3 uur zitten daar. Verder nog voorwerk hier. Maar zet allemaal niet door, dus verwacht er niks van.
Over vocht vasthouden, ik houd nu ook al aar dagen aardig vocht vast, in mn voeten, benen, handen, buik, gezicht etc.
Net terug van de vk. Heel gek maar deze vk was de tweede al die zei dat ze niet het idee had dat ons kindje groter is dan gemiddeld. Wel dat het een lekker compact kindje was maar absoluut niet groot. Vind het wel fijn om te horen in ieder geval. Bloeddruk was ook weer goed 110/70. Verder nog gevraagt naar strippen maar dat doen ze alleen na de 41 weken en alleen als ze denken dat het zin heeft. Uk had in ieder geval nog zat de ruimte in mijn buik en ik heb nog meer dan voldoende vruchtwater dus ik weet het niet hoor... misschien ben ik straks wel de allerlaataste van de lijst die bevalt.
Erminea dat beleid hanteren de meeste vk om bij 41 weken pas te strippen. Tenslotte worden de meeste kinderen tussen de 40 en 41 weken geboren. Er zijn hier gewoon veel dames die vroeg bevallen. Dat maakt het ook frustrerend dat je nog rondloopt en al ruim 39 weken bent, maar de laatste zul je echt niet zijn. Dikke knuf! Toekie is weer verdacht stil, zou ze nu wel aan het bevallen zijn? Hoe is het met de dames met slechte nachten? Samsoko je hebt een oude lijst gekopieerd. Dames met opgezette voeten etc. Benen hoog leggen als je zit. Zo voer je overtollig vocht beter af en voorkomt dat je niet s'nachts constant naar de wc moet. Vocht vasthouden kan een teken zijn van zwangerschapsvergiftiging, vandaar dat een extra controle van de bloeddruk geen kwaad kan. Het kan ook goed met het weer te maken hebben hoor! Met warmer weer en in de zwangerschap houd je sneller vocht vast. Child sterkte! Probeer wel je rust te pakken meid. Bleu wat een mooie buik!
Erminea, ik denk ook niet dat je de laatste bent, ik denk eerder dat ik dat ben haha.. Hoewel het nu niet zo voelt, komt het vast goed. Jouw baby heeft het in elk geval nog prima bij jou. Trisha wat vervelend om 3 uur op een stoel te moeten zitten zonder nuttige info te krijgen. Zeker als je daarna zo'n pijn hebt, lijkt me dat niet prettig..*knuf* Hoe zou het met Toekie gaan? Iemand nog iets van Mojo vernomen?
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 15 mei erminea - 1e kindje - 33 jaar ♥ 17 mei xmoonlightx - 1e kindje - 30 jaar ♥ 18 mei brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ child - 2e kindje - 27 jaar ♥ 22 mei toekie1985 - 2e kindje - 30 jaar ♥ shart86 - 2e kindje - 28 jaar ♥ 24 mei anitap - 3e kindje - 29 jaar ♥ missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥ 25 mei annevandepol - 1e kindje - 26 jaar ♥ 27 mei lizzthrasher22 - 1e kindje -23 jaar ♥ 31 mei blue21381 - 3e kindje - 34 jaar ♥ samsoko - 1e kindje - 28 jaar ♥ Trisha89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ 10 Juni: Maantje - 5e kindje - 34 jaar (maar in mei ingeleid) ♥ ♥ Bevallen! ♥ Demie - 20 april om 22.12 uur - 36w en 3d - F. - gewicht 2735 gram Mojo - 24 april om 18:03 uur - 35w en 3d - Sem - gewicht ??? gram Ingrid79 - 28 april om 18:04 uur - 37w en 6d - Dani - gewicht 2645 gram Mama-in-love- 5 mei om 14.00 uur - 37w en 4d - J. - gewicht 2965 gram Shart- 12 mei om 19.13 uur - 38w en 4d - K. - gewicht 3700 gram Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ morgenzon - 4e kindje - 26 jaar weer zwanger! elf84 - 1e kindje - 30 jaar weer zwanger! tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar csi - 2e kindje - 25 jaar mooniejj - 1e kindje - 23 jaar julia1979 - 4e kindje - 35 jaar amber05 - 2e kindje - 36 jaar Afsprakenlijst Mei 15 mei: Trisha controle VK 19 mei: Samsoko controle VK 19 mei: annevandepol zkh 20 mei: Lizztrasher controle VK 22 mei: Samsoko echo vruchtwater 27 mei: Samsoko controle VK Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!
@ Erminea ik hoop dat je snel jullie kleintje in je armen hebt ik begrijp je wel hoor. Ik vind het ook best gek dat jullie nog zwanger zijn en dat ik en een aantal andere meiden al bevallen zijn. Hopelijk gaat het bij jullie er nu ook snel van komen Ik vond de tijd tijdens m'n zwangerschap snel gaan maar nu vraag ik me helemaal af waar de tijd blijft. De dagen vliegen voorbij. Dani is alweer 16 dagen oud. Vanmorgen woog hij 2.990 gram, bijna 6 pond joehoeeee!! Het gaat super goed met hem, ons kleine mannetje ❤️ Ben benieuwd wie de eerst volgende is Succes allemaal
Ah je hebt gelijk Anita! Ik had niet gezien dat er twee op een pagina stonden. Nu de meest recente Erminea t klopt inderdaad dat er best aardig wat meiden vroeg zijn bevallen in deze groep. Kan me je ongeduld daardoor voorstellen, maar je zult vast niet de laatste zijn! Ik zet ook in dat ik misschien wel de laatste ben ik word vast een junimama Ben ook heel erg benieuwd hoe het met Toekie is, spannend!! Van Mojo idd ook al even niks gehoord. Hopelijk is Sem al thuis.