Heb toch maar even gebeld en ze is langs gekomen met wel de boodschap dat het waarschijnlijk niks was of ik moest haar verrassen. Dat heb ik gelukkig gedaan, had 2 cm ontsluiting en heb afgesproken dat als het door blijft gaan ik om half 10 terug kon bellen en dan zou ze weer even komen. Ook om een plan te maken voor de nacht zodat ik niet telkens rondjes hoefde te lopen. Ze schatte de kans groot in ieder geval groot dat ik ging bellen!
Ik heb pas de 26e weer controle bij de vk. Ze had komende week geen plek meer. Best bizar eigenlijk omdat ik nu iedere week hoor te komen. Nu scheelt het voor mij dat het de derde is en ik me er niet zo heel erg druk om maak.
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 15 mei erminea - 1e kindje - 33 jaar ♥ 17 mei xmoonlightx - 1e kindje - 30 jaar ♥ 18 mei brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ child - 2e kindje - 27 jaar ♥ 21 mei Ninosz - 3e kindje - ? jaar ♥ 24 mei anitap - 3e kindje - 29 jaar ♥ missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥ 27 mei lizzthrasher22 - 1e kindje -23 jaar ♥ 31 mei blue21381 - 3e kindje - 34 jaar ♥ samsoko - 1e kindje - 28 jaar ♥ Trisha89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ 10 Juni: Maantje - 5e kindje - 34 jaar (maar in mei ingeleid) ♥ ♥ Bevallen! ♥ Demie - 20 april om 22.12 uur - 36w en 3d - F. - gewicht 2735 gram Mojo - 24 april om 18:03 uur - 35w en 3d - Sem - gewicht ??? gram Ingrid79 - 28 april om 18:04 uur - 37w en 6d - Dani - gewicht 2645 gram Mama-in-love- 5 mei om 14.00 uur - 37w en 4d - J. - gewicht 2965 gram Shart- 12 mei om 19.13 uur - 38w en 4d - K. - gewicht 3700 gram Toekie- 13 mei om 14.00 uur - 38w en 5d - Kyano - gewicht 3485 gram Annevdpol- 14 mei om ??.?? uur - 38w en 3d - ?. - gewicht ???? gram Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ morgenzon - 4e kindje - 26 jaar weer zwanger! elf84 - 1e kindje - 30 jaar weer zwanger! tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar csi - 2e kindje - 25 jaar mooniejj - 1e kindje - 23 jaar julia1979 - 4e kindje - 35 jaar amber05 - 2e kindje - 36 jaar Afsprakenlijst Mei 18 mei: Child strippen 19 mei: Samsoko controle VK 19 mei: missladybug controle VK 20 mei: Lizztrasher controle VK 20 mei: Child inl. 22 mei: Samsoko echo vruchtwater 26 mei: Blue controle VK 27 mei: Samsoko controle VK Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!
Wat stom blue. Gelukkig idd dat je je verder niet zo'n zorgen maakt maar ik vind t wel stom van je vk
Vandaag bij gyn geweest. Volgende week woensdag word ik ingeleid. Heb VK gebeld. Die stelde voor om nog wel maandag gestript te worden dus moest maandagmorgen hun nog even bellen, dan komen ze die dag nog langs. Fijn dat er zo meegedacht wordt. Heb kamer met bad 'besteld'. Ben wel gewaarschuwd dat het een medische bevalling is (door de wee-opwekkers) en dat het hartfilmpje wel elke keer goed moet zijn. Nu had ik dat bij zoontje ook. Eerst poos aan ctg, afgekoppeld voor plassen, terug aan ctg, afgekoppeld voor douchen, ctg, daarna in bad. Toen was ik klaar met bad: ik wilde NU een ruggenprik. Tja was niet zo gek want had volledige ontsluiting haha. Dus in bad ff van 4-10 cm gegaan in 1,5 uur ofzo. Dus hopen dat dit kindje goed op inleiding reageert en ik in bad mag. Ik mag gelukkig wel 1,5 uur zelf mijn weeën afwachten zodra vliezen zijn doorgeprikt. Spannend dus. Nog 5 nachtjes, heb ik kindje in mijn armen. Maar eerst morgen mijn zoontjes verjaardag (al zou ik dat bijna vergeten)
Dit vind ik wel raar en zou er zelf niet mee akkoord gaan. Die wekelijkse controles zijn niet voor niks toch?
Blue, ik ben het met Child eens. Ik vind dat ook niet acceptabel. Voor mij was eigenlijk aankomende week ook geen plek, maar zoals ik het heb begrepen hebben ze me in de pauze gezet. Ze maken maar plek, zeker voor iemand hoogzwanger, een ander kan misschien wel een weekje langer wachten, toch?
Child gefeliciteerd met je zoontje! Fijne verjaardag. De vk die ik gisteren had is ook een inval. Ik kijk het wel aan of ik behoefte heb aan een afspraak eerder maar zo lang alles goed is heb ik er niet zoveel moeite mee. Heb overigens ook een drukke week voor de boeg met oogarts, hightea, afzwemmen en mini vierdaagse. En dan hoop ik stiekem ook op mn bevalling de 21e.
Inderdaad zolang alles goed gaat zou ik er ook geen probleem mee hebben. Vind zelf elke week te vaak. Deze week hadden ze bij ons ook bijna geen plek meer. Maar heb nu 2 afspraken. dinsdag 19 mei en vrijdag 22 mei Lig alweer paar uur wakker af te tellen tot de wekker gaat. Gister bij de kapper geweest, vl heeft nieuwe laminaat in de keuken en hal gelegd. En ik heb verder niks gedaan. Paar x gelegen want had sinds de controle hele tijd harde buiken. Examplisity ik hoop dat t allemaal door gezet heeft en jij nu een gezond kindje in je armen hebt! Hier ben ik best benieuwd naar dinsdag. Of t strippen lukt. Ergens denk ik ik probeer t wel tot 31 weken vol te houden, want is nog maar zo kort. Maar tegelijk weet ik dat ik dan helemaal op ben en gefrustreerd en de kans dan heel groot is dat ik in een depressie kom. En dat wil ik niet. Maar ook weer gek idee dat ik dinsdag zou kunnen bevallen. Heb ineens t gevoel dat er nog zoveel gedaan moet worden. Maar kan me niet bedenken wat. Heb de baby tas klaar mijn tas klaar, bij de vk hebben ze al t Tens kastje in de auto liggen voor mij. Kunnen jullie nog dingen bedenken?
Is goed hoor, zet me maar terug op de lijst. 23 mei uitgerekend van het 3e kindje en het is nog een verrassing wat het is. Ik heb maandag 18-05 weer controle bij de gyn. Gefeliciteerd Child, met jullie zoon. Fijn dat je een datum hebt om naar toe te leven.