hij heeft de afgelopen dagen geen aanvallen meer gehad gelukkig! We moeten volgende week met nieuwe medicatie beginnen. Ben benieuwd hoe hij daar op gaat reageren. Merk wel echt een gedragsverandering bij em hoor. Het doet wel wat met zijn kop
♥ 16-31 mei 2015 mama's ♥ 15 mei erminea - 1e kindje - 33 jaar ♥ 18 mei brit89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ child - 2e kindje - 27 jaar ♥ 21 mei Ninosz - 3e kindje - ? jaar ♥ 23 mei Stip13 - 3e kindje - ? Jaar ♥ 24 mei anitap - 3e kindje - 29 jaar ♥ missladybug - 1e kindje - 29 jaar ♥ 27 mei lizzthrasher22 - 1e kindje -23 jaar ♥ 31 mei blue21381 - 3e kindje - 34 jaar ♥ samsoko - 1e kindje - 28 jaar ♥ Trisha89 - 1e kindje - 25 jaar ♥ 10 Juni: Maantje - 5e kindje - 34 jaar (maar in mei ingeleid) ♥ ♥ Bevallen! ♥ Demie - 20 april om 22.12 uur - 36w en 3d - F. - gewicht 2735 gram Mojo - 24 april om 18:03 uur - 35w en 3d - Sem - gewicht ??? gram Ingrid79 - 28 april om 18:04 uur - 37w en 6d - Dani - gewicht 2645 gram Mama-in-love- 5 mei om 14.00 uur - 37w en 4d - J. - gewicht 2965 gram Shart- 12 mei om 19.13 uur - 38w en 4d - K. - gewicht 3700 gram Toekie- 13 mei om 14.00 uur - 38w en 5d - Kyano - gewicht 3485 gram Moonlight - 13 mei om ....u - 39w en 3d - meisje Annevdpol- 14 mei om ??.?? uur - 38w en 3d - ?. - gewicht ???? gram Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ morgenzon - 4e kindje - 26 jaar weer zwanger! elf84 - 1e kindje - 30 jaar weer zwanger! tweety1983 - 2e kindje - 31 jaar csi - 2e kindje - 25 jaar mooniejj - 1e kindje - 23 jaar weer zwanger! julia1979 - 4e kindje - 35 jaar amber05 - 2e kindje - 36 jaar Afsprakenlijst Mei 18 mei: Child strippen 18 mei: stip13 controle gyn 19 mei: Samsoko controle VK 19 mei: missladybug controle VK 19 mei: Trisha strippen 20 mei: Lizztrasher controle VK 20 mei: Child inl. 22 mei: Samsoko echo vruchtwater 22 mei: Trisha co VK/strippen 26 mei: Blue controle VK 27 mei: Samsoko controle VK Graag wijzigingen duidelijk en in kleur doorgeven!
Sterkte ninosz Hier vanavond aan de thee... Geen goed idee enorm veel harde buiken en kotsmisselijk pfff
Pfff en weer wakker van het gerommel en het zuur. Ik was geloof ik even vergeten hoe lastig die laatste loodjes waren. Voor ik in slaap viel ook al krampen en paar keer gedacht van moet ik nu naar huis of slaap ik nog in de caravan. Uiteindelijk toch weer in slaap gevallen maar weet nu zeker dat ik nu pas weer naar camping ga om te slapen als de kleine er is. Het is nu echt mooi geweest. Ml is wel super lief me aan het verzorgen steeds en geeft ook steeds aan dat ik het aan moet geven om te blijven of te gaan. Straks lekker weer inpakken en naar huis.
Ik heb ook een rotnacht. Megaveel zuur ineens. Ik had er al dagen geen last meer van gehad maar nu werkt niks! Blue hopelijk lig jij alweer lekker te slapen.
Hier ook geslapen en vanaf 6uur al klaar wakker! 😱 zit al een half uur beneden.. Last van krampen en mn onderrug, maar of het iets is geen idee. Ga nu eerst van een kop koffie genieten en daarna het bad lekker vol laten lopen. 😁 Ninosz hoop dat de tandarts is meegevallen! Blue vanavond weer lekker in je eigen bed slapen. 😁
Spannend dames, succes nog ff en op naar een bevalling Ohh britt Ik hoop dat het gaat beginnen voor je!
Missladybug....ik ben na een spelletje op de tablet en een glas water gelukkig weer even in slaap gevallen. En Brit jij ook al vroeg eruit. Ik hoop bij jou al wat meer het echte werk. ... Vanavond idd lekker in mn eigen bed. Heb het net ook tegen ml gezegd dat dit ff laatste nachtje was. Volgende week gaan we dan gewoon overdag mocht de kleine er nog niet zijn. Vandaag mn 38 weken dansje
Ik dans mee blue! Hoera weer een weekje groter en sterker zijn onze beebjes 😍 Hier heeft de rennie gelukkig goed geholpen. Gisteravond zeker 3 uur lang een mega druk wiebelkindje, dat was echt genieten hihi. Ik heb de laatste tijd dat ik me heel makkelijk verslik, hebben meer meiden dat? Leuk, al die verwekende lichaamsdelen hahaha
Sterkte iedereen die slecht geslapen heeft! Hier ook een rotnacht gehad. En wat ik helemaal stom vind... geen enkel streepje had ik de hele zwangerschap en nu ben ik de 40 weken voorbij en nu begin ik overal kleine scheurtjes te krijgen! Hoe oneerlijk . Wel naar dat ik het onder spanning voel scheuren, echt een naar gevoel.
Erminea herkenbaar! Ik opeens heel erg op mn heupen, helaas! 😔 ze zijn ook heel paard bij mij weer niet of dat nog weg trekt? Mama in love gelukkig was ik dan niet de enige zo vroeg hihi, zal straks ook normaal zijn hier denk ik. 😋 Samsoko ik heb dat ook, al vanaf het begin! Verslik me echt heel erg in mn drinken vaak, zou dat door de hormonen komen? Nou ik heb me vermaakt in het kleinste kamertje in huis hoor haha, heel veel slijmverlies ook dus ik duim dat het doorzet! 😁
Goedemorgen iedereen. Hier lekker uitgeslapen dus kan er weer tegen Striae: Ik had het al omdat ik overgewicht heb maar had niet verwacht er nu nog meer bij te krijgen. Ik ben niet dikker als bij zoontje en ben al keer eerder op dit gewicht geweest doordat ik voor mijn zoontje veel te zwaar was dus mijn huid moet wat gewend zijn. Toch weer wat streepjes erbij. Maar ach, het trekt allemaal wel weer weg (wordt licht in ieder geval, helemaal weg gaat het nooit) Brit Spannend, hoop dat het doorzet!
Spannend Britt! Ik heb wel een beetje striae maar niet erg veel. Blue goed dat je lekker snachts thuis blijft voortaan. Ja vannacht was vreselijk. Heb van 2 tot 7 rechtop in bed gezeten vanwege de maagzuur. Het kwam zowat m'n neus uit. Gisteren knoflook gegeten, dat was de boosdoener denk ik. 39 weken dansje vandaag!