16 - 31 mei mama's 2015 deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Missladybug, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Nog nooit van gehoord Erminea!
    Ga het op internet eens opzoeken.
    Maar het kan toch nog dat de kleine uit zichzelf draait?

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    De camping was gisteren heerlijk en vannacht ook beter geslapen.
    We hebben idd een gaskachel maar die laten we niet aan staan s nachts.

Zelf heb ik bij de eerste twee ook geen babyshower gehad maar vond het nu wel erg leuk. Heb ook een mooie houten wensboom gekregen voor de baby waar iedereen een wens op geschreven heeft.
    Als mensen er niets mee hebben ook prima. Ieder zijn ding toch?!

Brit fijn dat je naar huis mag meid. Lekker in je eigen bed en je eigen plek gewoon. Toch wat relaxter. Laat de kleine nog maar even goed groeien in je buik.

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Anita zeker een hele mooie buik!
    Bedoel je dat als je met je vinger in de vagina gaat je de baby voelt? :O

4. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @brit: wat fijn dat je naar huis mocht! lekker geslapen in je eigen bed? ik duim voor je hoor, dat het nog 3 weken blijft zitten.

@anita: bij mij is het nog niet ingedaald. hoe bedoel jij dat? hoe kun je kleine van onder voelen dan?
    ik was 17,5 kg aangekomen, maar er is nu weer 1,5 van af door de buikgriep. mijn gewicht staat nu even stil.
    mooi buik heb je meid.

@erminea: oke, klinkt me niet echt geloofwaardig, maar ik vind het wel het proberen waard! gewoon doen, zeker als het voor 80% vergoed wordt. ben benieuwd of het gaat helpen

5. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Hoi hoi,

Ik heb een druk maar leuk weekend gehad, heb alles gelezen maar weinig tijd te reageren.

Even kort:

Anita mooie buik!

Brit, fijn dat je weer naar huis mag.

Over babyshower, heb wel eens laten vallen dat ik dat leuk zou vinden, maar ik verwacht niet dat zoiets georganiseerd gaat worden. We zullen zien.

6. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Ja klinkt een beetje onsmakelijk maar dat bedoel ik idd. Voel dan het hoofdje zitten...

7. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Erminea en Anita

In plaats van moxatherapie, kun je ook tijgerbalsem proberen, dit is veel goedkoper en volgens ervaringsdeskundigen net zo effectief.

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh nou ik ben niet vies van mezelf ;) Maar het lijkt me eng om het hoofdje te voelen met mijn vingers!
    Dan toch maar geen sex meer zeg.. Die is langer dan mijn vinger haha! Stoot je iedere keer tegen het hoofdje! :O

9. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Whahaha

10. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whaha.....:D

Hier is de sex al niet veel meer op het moment. Vind het ook niet zo prettig meer.

11. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hahaha oh oh, hier gaat dat nog wel door. NIet zo vaak, maar 't staat nog niet stil... En de kleine is gedraaid, dus nu mooi met het hoofdje naar beneden. Maar niet ingedaald, dus t kind heeft er vast geen last van :D Nou ja, daar hou ik het maar op hahaha.

Tijgerbalsem onder je tenen smeren? haha bijzonder methodes, maar ik vind inderdaad ook wel: baat het niet dan schaadt het ook niet, dus het is idd het proberen waard.

Hier vanmorgen placentalokalisatie gehad, die is mooi weggetrokken, van 7mm naar 5-6cm bij de bmm vandaan :) En mn buik groeit nog, dus dat wordt vast nog een stukje meer. Ook is kleintje gedraaid van stuit naar hoofdligging, yes! Niks staat nu in de weg om normaal te bevallen en dat vind ik toch wel een prettig vooruitzicht. Ze schatten 'm nu op 1836 gram, dus met 150-200 gram per week komen we straks uit tussen de 6 en 7 pond. Klinkt mij prima in de oren. Aan de andere kant was ik de kleinste van m'n moeders 3 kinderen en wel de zwaarste bevalling, dus gewicht zegt niet veel haha, maar toch stelt het gerust dat het geen tienponder zal worden.

Vanmiddag naar de VK, centering pregnancy over de bevalling. De komende twee keren zijn onze mannen erbij. Ik ben benieuwd naar de bijbehorende babypapa's bij de CPmama's die ik al ken. K heb er weer zin in! Vanaf nu ook om de twee weken, dus lekker vaak :D jeeej

12. Heb ff bijgelezen hoor!
    Hier ook een druk weekend gehad.

Britt super dat je naar huis mag! Doe maar goed rustig aan, en hopen dat de baby nog 3 weken blijft zitten.

Hier tel ik ook af naar de 37 weken. Heb hele dagen door harde buiken, dat ik zelfs niet lekker word (misselijk en flauw).

Zaterdag nog geschilderd boven. Heb mn leeuw andere kleur gegeven.
    Zondag naar mn beste vriendin gereden om een kast te brengen. Was erg leuk haar weer te zien. Is alweer augustus dat ik d'r gezien had. Alleen de rit was me echt te lang 47minuten). Heb de hele tijd harde buiken gehad.

'S avonds met mn schoonzusje, schoonzus, hun kids en haar vriend naar espelo gereden voor t paasvuur. Was klein stukje rijden, half uur, maar toch ook weer te lang. En dan daar hele tijd staan. Had zo veel pijn van mijn harde buiken, en heel week gevoel onderin mn buik. Alsof ik elk moment ongesteld kon worden. Dacht even en nu komt de baby.
    Maar hij zit er nog. Maar heb hele zere buik. Gister kwam mn zus op visite met haar kids en zwager. Hebben gezellig geluncht, niks bijzonders.
    En ineens stond mn pleegbroer op de stoep. Super leuk! Mn zus was tijdje ervoor wel in de gang gaan staan bellen met mn ma, en kwam terug met de smoes, zegt ma kan je me horen, en zegt ze verser niks. Ik denk jaja...

Dus nadat mn pleegbroer er was had ik al een vermoeden dat er meer kwam.
    En even later ging mn zwager met een van hun kids naar buiten, en kwamen ze terug met mn ma, buurvrouw van mn ma waar ik goede band mee heb, mn schoonzusje en zelfs een van mn broers. Dus was wel verbaasd dat mn broer ook mee kwam. De rest (zus en andere broer) zijn niet geweest. En eigenlijk boeit t me niet.
    Was dus een verrassing baby shower. Was me veels te druk, maar ergens wel gezellig. Mn ma had hele doos allergie pillen genomen om even hier te kunnen zijn. Dus vond ik wel super van haar.

Paar kleine dingetjes gekregen want t meeste hadden we al. Helaas geen foto's van. Toen mijn familie weg ging kwam vl zijn ouders en schoonzusje langs. En daarna wilde vl nog met zn andere zus, zwager en kids naar t paasvuur hier in t dorp. Dus weer hele dagen harde buiken.

Vanochtend maar de vk gebeld of t kwaad kon. Gelukkig kan t geen kwaad, maar kan niet eens een minuut staan zonder enorme harde buiken te krijgen.

Gelukkig deze week niks op de planning. Alleen morgen even naar de wolschuur.

13. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Je niet te druk maken hoor Trisha, denk ook aan jezelf, zeker met de harde buiken! Lekker je rust pakken :)

Leuk zeg de babyshower, gezellig!

En wat is de wolschuur?

14. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ik kom even snel mijn 33 weken dansje doen!! 😊

15. Wolschuur is een soort van hobby winkel. Ze verkopen allerlei garen, textiel, brei en haak naalden etc. Ook allemaal patronen.

Ja zeg t me nu elke x. Harde buik is ff zitten en benen omhoog en verder niks. Maar irriteer me dan aan t feit dat t hier zo'n bende word. Dus ga dan toch dingen doen.

16. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Net Groeiecho gehad, was op zich oké :) buikje moest tussen 10 en 90 zitten en is nu 85 op de curve. Aan de maat maar oké, hoofdje en beentjes zijn gewoon goed. Dus hopelijk over 3 weken inleiden.

Is gewoon n mannetje met een flink rond buikje :)

Ik ga morgen even goed bijlezen en op jullie berichtjes reageren!!

17. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Fijn dat alles goed was Ingrid! En ik hou wel van n mollige baby, veel leuker dan n mager ding hihi

18. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Oef, enorme maagzuuraanval hier, samen met ML het hele huis omgekeerd op zoek naar Rennies en nu gelukkig gevonden! Poeh, wat een opluchting.

19. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh jee samsoko jij nu ook fijn het zuur.

vandaag de laatste centering gehad.
    Kleine ligt al netjes in mn bekken met dr hoofdje omlaag.
    Was weer weinig aangekomen. In totaal nu 6,5 kg
    Buik was wel goed gegroeid.

20. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bah bah ff klaag momentje. Zit in de metro zwaar benauwd te zijn door verwarming die weer eens mega warm aan staat. Word er echt eng van.

Deel Deze Pagina