Nou dat is wel bijzonder maantje dat je lichaam het dan zo oppakt. Ik duim mee dat ze tot woensdag wacht. Hoe gaat het met de rest hier met het gerommel?
Pff lijkt me ook vermoeiend Maantje. Al zo'n tijdje weeën en zet verder niet door. Hopelijk houd het zo op en blijft je meisje nog even wachten. Hier gisteravond wel gerommel. 2 uur voorweeen gehad. Vannacht en vanochtend wat harde buiken maar niet pijnlijk. Ook nog wat last van m'n rug. Trisha hopelijk heb je je kleintje in je armen nu.
Fijn dat je zo lekker hebt geslapen Blue! Heb je een molton om je matras? Sinds ik t zeil onder molton en hoeslaken heb liggen valt het geplak wel mee. Anita spannend met het voorwerk! Maantje wat een nacht! Gelukkig dat het niet doorzet maar tegelijk ben ik het eens met Anita, ook wel zwaar! Toevallig las ik van het weekend een stukje over het tegenhouden van je bevalling, dat als moeders écht nig niet willen/kunnen dat je psychisch blijkbaar iets tegen kunt houden. (Andersom schijnt trouwens niet zo te zijn, dat als je heel graag wilt dat jelijf gaat opwekken haha, jammer). Ik hoop dat ze zeker nog tot woensdag bij je blijft en dat het een beetje rustiger wordt! Knuf!
Meiden bij wie het rommelt wat spannend! Succes! Hier gaat alles z'n gangetje, heb het alleen steeds te druk om uitgebreid te reageren!
Spannend hier hoor. Veel gerommel! Mijn zoontje kwam pas met 41.3. Ik denk dat ik het opgehouden heb omdat we met 37 weken nog volop in verbouwing zaten. Dit keer was alles klaar en ik was er zelf ook klaar voor en kwam dochterlief met 37.4! Zou bij een evt volgende keer echt niet weten wat ik zou moeten verwachten. Ze waren echt uitersten!
Er zijn een aantal dames nog erg stil...... samsoko ik lig met hoeslaken en molton over het zeiltje maar heb toch wel last van het geplak en gekraak, maar ik neem het maar voor lief. oudste begint vandaag met de mini vierdaagse, ik hoop dat ze een beetje redelijk weer heeft vanmiddag. Zelf ben ik vandaag echt even aan het luieren. Heb even nergens zin in.
Maantje ik wil wel graag met je ruilen hoor! Hopelijk hou je het nog tot woensdag vol, die 37 weekjes!! Wat apart dat je lichaam alleen aan 'korte' zwangerschappen doet hè. Ik duim voor je! Hier weinig gerommel. Ja wel af en toe een krampje hier en daar maar het is veel mijn lichaam die me voor de gek houdt. Gister even het vermoeden dat ik vruchtwater verloor onder de douche, maar het bleek toch urine. Kwam waarschijnlijk omdat ze heel erg zat te duwen op mijn blaas enzo. Gisteravond was ze echt ongelofelijk druk. Dus ze blijft denk ik nog wel even zitten. Ben benieuwd of Trisha al bevallen is! Anita hoop dat het doorzet voor je! Ik heb hier niet eens zo'n matrasje onder m'n hoeslaken, alleen een handdoek. Heb geen zin in dat geplak enzo hoor.
Ja bijzonder he Ik heb gewoon zo'n angst dat ze gaan prikken (doen ze standaard voor 37 weken) en dat ze dan gaan zien dat de bilirubine waarde (geel zien) afwijkt. Dat hadden al onze kinderen. Na 37 weken kun je dan thuis blijven, behalve als het echt te hoog wordt, maar voor 37 weken moet ons meisje dan waarschijnlijk weer in een blauwbedje op de couveuse afdeling uit voorzorg.. ik heb daar zo'n nare herinneringen aan, dus de angst is best groot, ik wil zo graag mijn meisje bij me houden Dus ik hou haar waarschijnlijk om die reden ook 'vast'. Op de echo zagen we tijdens een wee dat ze heel schattig aan het gapen was en op haar handjes aan het zuigen was, ze krijgt er gelukkig niks van mee Ik ben ook benieuwd hoe het met Trisha is. Intussen krampt het hier maar door, maar het wordt (gelukkig) niet erger. Nog 36 uur.
Hier helaas nog niks. Gister dus hele erge rugweeen gehad. Echt een helse pijn en niks hielp. Kwam in t begin om de 25 minuten. Na 2 uur wat sneller. 'S avonds was t minder in mn rug en meer onderin mn buik. Dus toen t om de 10 minuten was toch de vk gebeld om 8 uur. Bleek al een redelijke verweekte bmm te hebben, en 2cm ontsluiting. Maar later op de avond kwamen ze om de 7 minuten, 3 minuten, 5 minuten, 4 minuten en toen zakte t wat af. Baal er wel wat van, maar goed, er is een begin. Dus nu duimen dat t vandaag terug komt, en wel door zet en anders morgen na het strippen. Maantje, fijn dat je alsnog weer naar huis kon. Ik hoop voor je dat de meid blijft zitten tot woensdag.
Oh Maantje: kan heel goed hoor dat tegenhouden! Bij de 2e ook gehad! Liep al 2 1/2 dag met 4.5 cm en hield t uit pure angst tegen! Bij elke wee verkrampte ik gewoon! Na die 2 1/2 dag een halve oxazepam gekregen van de vk! Die ingenomen en s nachts met 2 1/2 uur bevallen zonder al te veel zenuwen! Het kan dus echt! Iemand vroeg over napijn: heb ik gelukkig niet! Alleen ontzettende blaren op mn tong Door die kapotte kies! Hopelijk bevallen we allemaal gauw!
Ja van dat tegen houden heb ik ook gehoord. Hier bij waarschijnlijk een van m'n laatste buik foto's. Gister ochtend genomen. Was precies 38 weken
Ow wat jammer Trisha. Had gehoopt dat je kleintje in je armen had. Hopelijk slaat het strippen morgen aan. Bescheiden buikje heb je hoor, prachtig
Lekker bescheiden buikje nog hoor Trisha!Heel vervelend dat je zoon heftige pijn hebt maar dat het dan weer afzakt!! Maantje, spannend hoor! ik duim met je mee dat je de 37 weken haalt. Maar misschien hoeft je meisje straks helemaal niet op een andere kamer. Bij mij mocht ze wel bij me blijven, het enige was dat ze niet goed wou drinken. Ze is wel op bili geprikt maar dat was ruim onder de grens. En zelfs toen haar glucose te laag was mocht ze bij ons blijven. Maar natuurlijk hoop ik met je mee dat je woensdag gaat halen!! Wel heel heftig hoor als je zo lang met weeen rond moet blijven lopen.
Even snel een update! Vanmorgen bevallen om 09.38 van zoon Noah.. Uiteindelijk echt een hele zware bevalling geweest! Lig ook nog in het ziekenhuis. Wanneer we weer thuis zijn zal ik jullie even updaten 😁
Wauw Brit, hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje! Jammer dat het geen fijne bevalling was. Hopelijk mag je snel naar huis! Demie, al onze kinderen hebben een te hoog bilirubinewaarde gehad, wel nog binnen de grenzen, maar wel te hoog. Bij dit kindje zal dat helaas waarschijnlijk niet anders zijn, maar het beleid voor of na 37 weken is dat wel. Voor 37 weken is dat helaas geen andere kamer maar couveuseafdeling en bilibedje of couveuse met blauwe lamp.. zo'n afdeling is echt een 'andere wereld'. Een afgeschermde afdeling waar je zonder jezelf te ontsmetten niet eens binnen mag. Ninoz, bijzonder inderdaad, welke angst had jij waardoor het niet door heeft gezet als ik vragen mag? Erminea hoe gaat het met jou? Trisha balen dat het bij jou niet heeft doorgezet, ik had het zo gehoopt voor je! Mooie buik hoor! Nu is het even rustig in mijn buik, blij mee!
Brit gefeliciteerd en ook nog op de uitgerekende datum! Vervelend dat je een zware bevalling hebt gehad.