16 - 31 mei mama's 2015 deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Missladybug, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @maantje: jee spannend meid! dat schijnt wel te kunnen dat je je bevalling tegenhoudt. ik hoop dat het je lukt tot woensdag, maar ook dat je dit gaat volhouden. sterkte!

jullie zijn wel allemaal flink aan het rommelen zeg. spannend!

@brit: van harte gefeliciteerd meid! nu eerst bijkomen hoor! en van elkaar genieten. dus op de uitgerekende datum? wat grappig dat zie je niet veel.

ik zal mijn verhaal even vertellen voor wie het leuk vind.

ik was natuurlijk al vanaf zondagavond (10 mei) enorm aan het rommelen, maar het zette steeds niet door. maandag was het weer wat rustiger, maar dinsdagnacht en overdag de hele dag zo nu en dan wat weeën, maar ze werden niet regelmatig en het zette niet door. dinsdagavond vroeg naar bed gegaan met paracetamol. toen heb ik 2 uurtjes geslapen en toen weer van bed af. om 23.45 uur weer op bed gegaan en toen heb ik geslapen tot 2.30 uur. toen werd ik wakker van de weeën. ze werden toen ook wat krachtiger en steeds als ik dacht dat er meer regelmaat in kwam dan veranderde dat weer. 's morgens was dit nog steeds zo en ik wist niet wat ik er mee aan moest. toch de verloskundige maar gebeld en haar de keuze gelaten wat te doen. ze zou even douchen en dan kwam ze langs. ze was er rond 9.15 uur geloof ik en constateerde 1 cm ontsluiting! eindelijk gebeurt er iets dacht ik. ze heeft me toen gelijk gestript in de hoop dat het dan goed door zou zetten en dat gebeurde vrijwel direct. vanaf dat moment werd het eidnelijk regelmatig en werden de weeën steeds sterker. na een uur ofzo had ik 2-3 cm en heeft ze mijn vliezen gebroken, maar daar bleef ik op hangen. ik mocht nog een half uur doorzetten en dan zouden we naar het ziekenhuis. ik wilde toen direct wel naar het ziekenhuis, want ik vond de pijn echt niet leuk meer dus dan maar weer een ruggeprik dacht ik.
    eenmaal in het ziekenhuis moest ik eerst een half uur wachten op de ctg voor ik pijnstilling mocht, nou toen ging de ontsluiting alsnog verder en mocht ik geen ruggeprik meer. ik mocht wel een spuit in mijn been wat de pijn wat zou verzachten, maar deze was achteraf niet meer nodig. de laatste 5 cm ging heeel snel. de spuit zat erin en vrijwel direct daarna kreeg ik ineens persweeën, ik moest ze wegpuffen want ik moest nog 5 cm maar dit lukte niet. toch nog maar even toucheren en tpen bleek dat ik al mocht persen! godzijdank dacht ik! nou ik heb maar 10 minuten geperst en daar was ons kleine mannetje! geboren om 14.00 uur.

dus ondanks dat ik niet thuis ben bevallen ben ik wel heel blij dat het zo goed ging en dat ik toch nog alles op eigen kracht heb gedaan. en onder leiding van mijn eigen verloskundige.
    toen Kyano geboren was begon de spuit pas te werken! haha
    hierdoor moesten we nog eventjes de tijd nemen tot de spuit was uitgewerkt, want je word er nog al high van! en toen mochten we om 17.15 uur naar huis.

2. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ik heb een foto van Kyano in de club gezet!

3. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Brit gefeliciteerd :) hopelijk mogen jullie snel naar huis :)

4. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Britt gefeliciteerd!!

5. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Gefeliciteerd Brit!! Mooi jongetje hoor, zag een foto op FB. :)

6. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Gefeliciteerd Britt!

Toekie leuk om je verhaal te lezen!
    Uiteindelijk mocht je dan nog wel vlot naar huis.
    Heb je een leuke kraamhulp?

Maantje hoe gaat het met je? Alles weer rustig of rommelt het door?

7. Britt, gefeliciteerd met de kleine man!

Toekie, interessant om je verhaal te lezen! Wel vervelend dat de pijnstilling pas begon te werken na de bevalling.

Hier is t nogsteeds rustig, wel hele dag harde buiken. Maar heb echt een zen gevoel in mn lichaam, en laat alles over me heen komen. Vl moet vannacht werken, dus ben benieuwd. Denk niet dat er vannacht wat gebeurd. Dus nu duimen dat morgen t strippen helpt. Heb er alleen een hard hoofd in.
    Buikje:vind t opzich nog een best kleine buik. Maar zit dan ook een kleine baby in :p
    Heb 1 striae ontdekt, vanaf mn navel 1 cm naar boven. Maar komt omdat er veel spanning op mn navelpiercing staat.

8. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Toekie, interessant om je verhaal te lezen. Jij bent wel echt lang bezig geweest vooraf! Dat zal best een teleurstelling zijn geweest, zoveel voorwerk, en dan maar 1cm ontsluiting. Jammer dat je eenmaal in het ziekenhuis na de CTG geen ruggenprik meer mocht. Waarom wilden ze je eerst aan het CTG wilden leggen en daarna pas een ruggenprik wilden geven? Ironisch dat het medicijn pas werkte nadat hij al geboren was! Heb je het eerste uur na de bevalling wel helder meegekregen?

Trisha ik heb ook geen hele grote buik, de omvang zegt niet altijd alles denk ik. Ik hoop voor je dat het strippen morgen helpt, zal voor je duimen!

Hier is het redelijk rustig, ook af en toe wat krampachtig gevoel en harde buiken, maar het zet gelukkig niet door.
    Nog 29 uur en dan 37 weken, ik ben hard aan het aftellen! :)

9. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Anita, hoe gaat het met jou nu?
    Nog steeds gerommel?

10. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pff volgens mij is er storm op komst. De jongste is helemaal overstuur in bed. Ze roept steeds dat er iemand binnen komt....best spooky. Weet ook niet zo goed wat we ermee moeten. We hebben getroost, spoken weg "getoverd" en rustig bij haar gezeten. Ze is nu even stil dus hopelijk gaat ze zo slapen.

11. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Ja is wel rustiger dan vannacht/vanochtend. Nu veel slijmverlies, pijn in me rug en af en toe een harde buik en ontzettend last van maagzuur. Straks een PCM en hopelijk kan ik lekker slapen vannacht.

12. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Toekie: dat laatste stukje ging snel ineens!
    Leuk om te lezen!
    Geniet van je kleine mannetje!

Ik geloof dat ik er een beetje doorheen zit!
    Verveel me en voel me continu somber en mn zen gevoel gaat ook weg ineens ;)!
    Zouden de hormonen weer aan t veranderen zijn?
    Alles is hier gewoon schoon en af!
    En ik wil dat de bevalling voorbij is!

Sorry, klaagmodus weer uit!

13. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Hier ook een vreemde dag.
    Ik voel me ineens heel leeg.
    Nergens zin in. Geen honger. Ik wil niet praten en vind niks leuk.
    Helemaal in mezelf gekeerd.
    Lichamelijk alles prima. Soms wat menstruatiepijn, meer niet.

14. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Meiden met een rotdagje: knuf voor jullie! Hopelijk morgen een beter dagje (of een mooie baby in je armen, dat is nog beter)

Fijn dat het minder rommelt maantje! Ik duim nog steeds keihard dat jullie meisje minstens tot woensdag en liever langer nig blijft zitten!

Toekie hier nig eens: wat is Kyano een droppie! En fijn dat je bevalling uiteindelijk op het laatst zo snel ging.

Britt van harte gefeliciteerd! Inderdaad op de uitgerekendecdatum, wat grappig!

Trisha ik duim dat het strippen morgen mag helpen!

Hier morgen ook weer controle VK en centering groep. Zin in! K geloof dat we een buiken-groepsfoto gingen maken. Leuk! Verder lijkt alles nog behoorlijk rustig hier, beeb trappelt vooral bovenin m'n buik. Vanmorgen zelfs de hik gehad, dus dat betekent dat er in ieder geval nog wel wat vruchtwater moet zitten 😊

15. Maantje ja maar de vk zei al dat t een kleintje was. Niet te klein maar wel onder gemiddeld.

Hier ook leeg gevoel weinig puf en interesse vandaag. Voel me misselijk en maagzuur aanval.
    Vind t ergens wel spannend voor morgen. Kan zomaar dinsdagavond of woensdag ochtend een baby hebben... Heel onwerkelijk voelt t.

16. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden. Nog kleintjes vannacht geboren?
    Hier een rustig nachtje gehad.

Zo klaar maken om met dl naar de oogarts te gaan voor controle.

17. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes vandaag trisha. Ik ben benieuwd of het strippen gaat helpen.

18. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Succes Trisha :)

19. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Succes Trisha!

20. Strippen lukte. Nu duimen dat t gaat helpen.
    Vk was wel erg verbaasd dat t zondag niet doorzette.
    Maar is echt niet plezierig om gestript te worden. Als t niet helpt vrijdag nog eens en dan een verwijzing naar de gyn.

Deel Deze Pagina