Ego: gister controle gehad: ijzer goed, bloeddruk goed, groei goed, ingedaald maar nog niet vast in t bekken. Verder erg moe, slaap slecht en verkouden, voel me niet top maar wil verder niet klagen.
wat was mijn nacht een HEL! sorry voor mijn uitdrukking maar ik heb het echt zo ervaren. wat had ik een pijn. gisterenavond begon het alweer met die kramp steken samtrekkingen in mijn schaamstreek dat ik zowat weer niet kon lopen. dus ik paracetamol genomen. en uurtje later was het zo goed als weg.. een maal op bed werd ik rond een uur of 2 wakker van helse pijn in mijn schaamstreek en net daar boven en heel mijn vagina trok samen.ik dacht dat ik het elk moment er uit kon persen. en het leek wel of ik stokslagen kreeg van binnen en gigantische steken.. maar de pijn was constant. met af en toe 10 minuten rust en vervolgens duurde de pijn weer 5 minuten . en dan weer 10 minuten niet en dan 10 minuten lang pijn en kwartier niks.. dit ging even een paar uur zo door.ook de kleine heb ik nog nooit zo WILD gevoel in mijn buik. het leek wel of tie zich eruit wilde trappen! die is pas rond een uur of 6 vanmorgen stil geworden. heel vreemd. ik heb om 6 uur vanmorgen nog een paracetamol genomen wat ik kon de pijn echt niet harden. maar omdat het geen weeen konden zijn vanwege die constante pijn heb ik de vk niet gebeld. ik had het wel gewillen!! want ik was echt even in paniek. uiteindelijk om half 7 even in slaap gevallen pffff... nu heb ik vreselijke napijn en het gevoel dat iemand mij in elkaar heb geslagen van onder enin mijn schaamstreek. nu vraag ik me echt af waar komt deze pijn vandaan? dit kan ik niet nog een nacht aan.. ik heb al een paar dagen deze pijn maar zo heftig als vanacht nog niet gehad.
ja zou ik ook doen! ik kan mijn ma weer wurgen hoor ik vertelde dat ik vanmorgen na de kids naar school te hebben gebracht ineens heel harde pijnlijke krampen kreeg waardoor ik amper vooruit of achteruit kwam, maar dat het door mijn darmen kwam bleek enkele minuten later antwoordt zij : 'ja als je natuurlijk gaat letten op elk pijntje'...:x
ik durf de vk niet te bellen. omdat ik bang ben dat het weer loos alarm is. omdat het niet overeen komt met weeen. de pijn begint weer op te zetten en de beeb is ook weer druk. ik heb steeds het gevoel dat ik de beeb er zo uit kan persen. ik denk ook mede doordat de baby zich constant beweeg.om de pijn wat op tevangen hou ik soms soosrt van mijn plas op. gek maar scheelt iets. paracetamols durf ik niet teveel te nemen. omdat dat ook bloedverdunnend werkt. en straks als de bevalling toch begint wil ik niet teveel bloed verliezen. grrrr.. ik zit echt in dubio wel niet bellen...
Goedemorgen!! Hier alles weer rustig, wel wat krampen gehad maar daar is t bij gebleven!! Verder ook prima geslapen, werd alleen om 7.20 mn bed uit gebeld, geen idee door wie maar dat is echt ruk in de vakantie.
@ prachtig: bel nou maar de vk, het maakt je ongerust en bij ongerustheid kan je bellen. Niet koppig doen, bellen, hop hop Straks heb je een blaasontsteking of zo, moet je je plasje ff wegbrengen. Je weet het niet. Sterkte en knuffel tegen de pijn
paracetamol werkt naar mijn weten niet bloedverdunnend? Aspirine wel. Je mag gewoon paracetamol slikken hoor? Ik raad het mijn patiënten zelfs aan voor hun operaties, maar ik raad aspirine af. Geen zorgen maken
Gewoon bellen. Al was het alleen maar om duidelijk te meken hoe erg je er doorheen zit. Misschien willen ze al een strip poging doen? En zet dat de boel echt op gang.
Ja ik ben er ook bij!!! 00-02-2013 Ploetertje - F.emke - 34,6 w - Keizersnee 00-02-2013 Lilalief - S.enne - 35,? w - natuurlijke bevalling 20-02-2013 Smile - Baby K - 37,5 w - natuurlijke bevalling 00-02-2013 JeetjeB - M.ila - 3?,? w - keizersnee 00-02-2013 Mbeekje - Baby - 3?,? w - natuurlijke bevalling 26-02-2013 Jolie - B.ram - 38,2 w - natuurlijke bevalling Ik probeer een lijstje te maken van de babies, wie kan mij helpen met gegevens, kopieer mijn bericht en plak de gegevens die jij hebt erin. Ik hoop echt dat ik niemand vergeten, anders alvast sorry.
00-02-2013 Ploetertje - F.emke - 34,6 w - Keizersnee 13-02-2013 Veritas87 - Jayden - 37,5 w - natuurlijke bevalling 00-02-2013 Lilalief - S.enne - 35,? w - natuurlijke bevalling 20-02-2013 Smile - Baby K - 37,5 w - natuurlijke bevalling 00-02-2013 JeetjeB - M.ila - 3?,? w - keizersnee 00-02-2013 Mbeekje - Baby - 3?,? w - natuurlijke bevalling 26-02-2013 Jolie - B.ram - 38,2 w - natuurlijke bevalling
Paracetamol mag je 4x daags 1000 mg als het nodig is. Wat jij beschrijft zou de indaling kunnen zijn, maar ook blaasontsteking . Dus gewoon de vk bellen en uitleggen. Beter 1x te veel dan te weinig.
@lijstje babies Ik kan me herinneren dat Inger ook bevallen is, maar ik weet even de gegevens niet meer...
Whaha stelletje kletskouzen! Deel 3 gewoon alweer!!! Misschien ook leuk het lijstje weer omhoog te halen wie wanneer uitgerekend is?? Aangezien we maart (eindelijk!) ingaan? Zal eens kijken straks of ik de meest recente terug kan vinden!! Prachtigwonder: Wel bellen hoor! Daar zijn ze er voor!! Je betaalt toch niet voor niks per maand een dikke 120?130? euro!!! aan zorg!
Prachtigwonder ik zou écht bellen hoor, beter één keer te veel dan een keer te weinig. Kan me voorstellen dat je er doorheen zit zeg, met zulke pijn, da's toch niet te doen. Al was het maar om zeker te zijn wat het is of gerust gesteld te worden, echt doen hoor! Zit er hier ook echt doorheen; gisterenavond weer weet ik hoelang op het toilet gezeten met obstipatie terwijl het er wél uit moest. AUW!!! Laxeermiddel werkt niet echt geweldig meer, werd gek van de pijn en misselijkheid. Sowieso laatste dagen weer erg misselijk, kan amper eten en mijn darmen (vooral die spastische) doen erg zeer. Heb van die diarree-krampen maar dan komt er amper wat uit, heb inmiddels helaas ook aambeien (niet dat die zeer doen ofzo maar toch) en het rommelt de hele dag door. Vriendin is er van overtuigd dat ik vanavond/vannacht ga bevallen, ik hoop zó dat ze gelijk heeft!!! Ben er aan toe, ben er klaar voor en word stiekem al een beetje jaloers als ik al dat babynieuws hier lees. Wil mijn kleintje ook vasthouden! Mijn broer is er trouwens zeker van dat hij de naam van ons mannetje geraden heeft maar hij wil niet zeggen wat hij denkt Flauw hoor, kan ik niet zeggen dat hij het (waarschijnlijk) fout heeft hahaha Benieuwd wat hij bedacht heeft Hij is samen met mijn zus ons al de hele dag gek aan het appen met allerlei maffe namen, ze proberen ons uit te horen maar we laten niets los natuurlijk. Geduld, Geduld, Geduld (met een hoofdletter ja want het is hier bijna op )