Oja kwalen... de afgelopen weken was ik ontzettend opvliegerig en een paar dagen ook ontzettend moe maar nu heb ik alleen maar het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden (dat houdt nu al 4 dagen aan) (rommel buik, last van mijn onderrug) en ik laat vieze stinkende winden (schaam...)
Bevallingslijst 15-31 oktober 2013 : 15. Arnelies - ?jaar - ?e kindje - dochter / zoon / verrassing 16. Redrose82 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing Emmaleigh - 23 jaar - 1e kindje - dochter / zoon / verrassing 17. Lauraa98 - 23 jaar - 3e kindje - thuis - bv - verrassing butterfly83 - 30 jaar - 3e kindje - dochter / zoon / verrassing Ikapika - 33 jaar - 1e kindje - dochter / zoon / verrassing Evadv - ?jaar - 3e kindje - dochter / zoon / verrassing Yarah- 27jaar - 1e kindje - dochter / zoon / verrassing 18. Mbtc - 25 jaar - 2e kindje - zh - verrassing Ralin - 28 jaar - 3e kindje - thuis - bv - dochter / zoon / verrassing kip87 - 25 jaar - 2e kindje - thuis - bv - dochter / zoon / verrassing Selina89 - 23 jaar - 1e kindje - zh - bv - dochter / zoon / verrassing Pluisjes - 27jaar - 1e kindje - dochter / zoon / verrassing 19. Mama-in-love - 30 jaar - 2e kindje - zh - bv - verrassing Mietie - 32 jaar - 1e kindje - zh - bv - verrassing Yuna28 - 27 jaar - 1e kindje - zh - bv - dochter / zoon Sepherine - 22 jaar - 3e kindje - zh - fv- dochter / zoon / verrassing 20. Jeansflower - 26 jaar - 1e kindje - zh - bv - dochter / zoon 21. Grace80 - 32 jaar - 1e kindje - dochter / zoon Prinsessa - 22 jaar - 1e kindje - dochter / zoon 22. Cygnet2- 40jaar - 3e kindje -thuis hopelijk-bv- verrassing 23. Littlewonder23- 24jaar - 2e kindje -thuis-bv- verrassing 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Afspraken: 21 februari: Lauraa98 1e echo
Dat van die vieze scheten herken ik haha. Schaam! En ook de buikkrampen en onderrug maar milder dan met ongesteldheid en minder lang, t is steeds even weg. Maar t blijft spannend! Gefeliciteerd nieuwe dames
Gefeliciteerd nieuwe meiden! Zo raakt het lijstje langzaam gevuld. Qua kwalen, ze beginnen bij mij nu echt te komen. Misselijk, pijnlijke borsten en vermoeidheid. Maar, ik ben er zo blij mee. De vorige zwangerschap had ik ze nauwelijks en dat maakte me erg onzeker. En tja, die eindigde ook niet goed.
kwaaltjes -vieze scheten , yep -misselijk , yep -overgeven , yep -moe , yep -lage rugpijn , yep -ongi krampjes maar in mindere maten , yep -gevoelige boobs , yep -chagi , yep , yep , yep haha heb der toch al redelijk veel ik bel morgen naar de gyn voor de eerste echo !!
Ongi krampen heb ik niet. Dat had ik bij de vorige wel, maar misschien is mijn bm nu ook nog wel gewend. De mk is immers nog maar een maand geleden.
Ik heb ook nauwelijks klachten. Soms ongiegevoel maar meer ook niet. Ben erg benieuwd hoe het met mijn HCG is morgen. Vrijdag was ie 166...
Gefeliciteerd!! Ik heb het alleen aan mijn zusje verteld.. voor de rest houden we het nog even geheim. Gefeliciteerd Cygnet Hier precies hetzelfde qua symptomen! En soms steekjes/krampjes in de onderbuik.. Hoort er allemaal bij Nu vooral last van de misselijkheid. Gelukkig nog niet hoeven overgeven!
Waar ik vandaag vooral veel last van heb gehad is vermoeidheid! Heb geslapen van 10:30 tot 21:15 En gewoon niet wakker te krijgen! Ik werd pas wakker toen mijn vriend thuis kwam net Kan nu nog steeds slapen als ik zou willen.. Gelukkig kan ik mijn eigen werktijden bepalen en kan ik eventueel ook straks nog werken, maar hoop niet dat ik zo'n omgedraaid ritme krijg nu
ik heb na het avond eten de eerste keer overgegeven bah bah bah , haha hoort erbij hoop alleen niet zo meer zoals bij de eerste
Oh bah Dat is zo'n naar gevoel! Heb het gelukkig nog niet gehad.. Hoe zit het met je eetlust? Wel trek?
Oh de eerste flinke symptomen. Hier vooral moe maar dan 's nachts wakker liggen. En wat misselijk, met name 's ochtends en 's avonds en gevoelige borsten.