Stil hé! Meestal lopen dit soort topics storm Hier alles rustig. Geen kwaaltjes, morgen MvM en 28ste 1e echo..
hoi ! hier ook alles goed ,gisteravond zumbales gehad en voel het nu toch wel in mijn onderrug. Was ook weer al een paar weken geleden ,ook de lesgeefster geinferomeerd van mijn toestand dat als ik soms wat minder doe het om de prille zwangerschap is. Vandaag niets speciaals in de planning net nog een buurman over de vloer gehad ,ventje zijn moto laten showen enz. Ik heb wel zonet ook mijn pakje van het internet gekregen van mijn vitaminen en nog 2 cb indicator testen. Ik heb de 1e met 1-2 weken gehad ,die met 2-3 weken en nu hoop ik die met 3+ te krijgen Wanneer ik ze ga doen geen idee denk morgen vroeg want ik heb nu geen ochtendurine meer zei ML Maandag echo ,ohh wat tel ik de dagen af x
hier een weeig gevoel in de maag, maar dat was al voor nod en broeken zitten strak savonds door de darmen, bij voige zwangerschap met 6 weken al positie broek aan , dat ga ik nu niet redden denk ik.
Hoi meiden, Kom ook weer even langs Heb de afgelopen 3 dagen gewerkt dus dan gaat het wat lastiger. Nu lekker weekend! Hier alles goed verder, Vanmiddag 3+ op de Cb test, dus wat dat betreft gaat het allemaal nog goed. Ben blij als het over 2 weken is en ik een kloppend hartje zie! Zal me al wat meer rust geven.
@mvm ik ben vandaag begonnen met urine inzamelen.ik mag T/m 2mei. @nimme hihi je bent wel van het testen he' @hier een dagje vrij we gaan vanavond naar de huishoud en 9maanden beurs.met me 2 schoonzussen en partner.
Vandaag eindelijk een knaltest! Kan het zelf haast nog niet geloven, wil graag met jullie meeschrijven. Ook in het besloten clubje graag. Jullie ook nog allemaal gefeliciteerd!
Re: Oktober 2013Dames, ik zal even wat minder hier zijn tot er meer duidelijkheid is.Vandaag weer bloedverlies, helderrood nu ook en het voelt niet goed.Als ik meer weet kom ik meekletsen...of me afmelden...
Grace80 sterkte! Alle anderen Gefeliciteerd!! Ook wij verwachten rond 23 oktober een kindje als alles goed blijft gaan. Ik had al vrij snel last van gevoelige borsten. En heb het aldoor koud, terwijl ik normaal gesproken het overal warm heb. Vooral 's avonds in bed word ik met enige regelmaat erg misselijk en dat gaat gepaard met overvloedige speekselproductie...... Overdag met enige regelmaat krampen/ rommelige buik. Hopelijk blijft alles goed gaan... Vind het best spannend allemaal die veranderingen. Kan niet wachten om een afspraak te maken voor een echo... Ben benieuwd hoe het jullie verder vergaat.
Leuk van je testen ! Wanneer heb je de andere cb's gedaan ,wil eens weten op hoeveel tijd ertussen je de volgende kunt doen!