hoi meiden, mag ik me hier melden ? ik vind het andere topic zo ontzettend druk. ik ben 23 jaar mijn man is 31 ( over 3 dagen ) ben bijna 5 jaar getrouwd met hem en samen hebben wij 2 kinderen en de derde is op komst. als mijn berekening klopt ben ik uitgerekend op 26 oktober ! veel kwaaltjes heb ik niet, alleen de typische kwaaltjes. pijnlijke borsten vollere borsten (jeeeej daar ben ik dan wel weer blij mee ) misselijk spugen @ nimme, wat goed zeg van je zoontje ! hoe oud is hij ?
@Hippo Gefeliciteerd Kan me wel voorstellen waarom de een zegt, doe maar wat kwaaltjes. Het geeft toch een soort extra bevestiging ofzo. Maar begrijp ook dat sommige zeggen, laat maar lekker weg blijven Hier alleen wat gevoelige borsten, maar niet zo erg als bij mijn eerste.
Ik heb vandaag getest, positief ! en heb aan de hand van een zwangerschapscalculator berekend dat ik ben uitgerekend op 28 oktober 2013!! blij
Hi allemaal, Ik mag mezelf ook eindelijk bij de zwangere vrouwen voegen na 2 jaar. Ik ben zwanger van onze eerste. En als ik alles goed heb berekend dan zou 26 februari de bevaldag zijn..erg spannend allemaal. 7 maart eerste echo, dan zal de kleine als het goed is, 7 weekjes zijn. Ben benieuwd of het hartje klopt. Meiden allemaal gefeliciteerd met de positieve testen, wat een fantastisch gevoel he. Grt
dat hoop ik toch niet voor je maar ik denk dat je 26 oktober bedoelt ik ben ook uitgerekend op 26 oktober.... denk ik ... ik heb 5 maart mijn eerste echo, ik ben dan 6,3 weken
Ben ik ook weer eens even.... Nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd!!!!! Grace... ik duim voor je dat het goed mag blijven gaan!! Hoop je hier gauw weer terug te zien met goed nieuws!! Verder hier heeel erg moe.. pfff kan de hele dag wel slapen heb nergens zin in.. moet me er echt toe zetten om wat te doen... vanaf vandaag ook een weeig gevoel in m'n maag... met vlagen echt misselijk.. hoop niet dat dat erger wordt.... Nog 1,5 week wachten tot de echo...pffff wachten duurt zo lang!!!
Hi Dames, bedankt voor de reacties!! Ik bedoel natuurlijk 26 oktober haha! Ik heb nu steeds een soort ongesteldheidsgevoel in me buik! hebben meer van jullie daar last van? Je gaat toch altijd meteen al beetje angstig worden...bah! liefs!
@happy.. Gefefiliciteerd!. Ik ben ook 26 oktober uitgerekend. Moet alleen nog lang wachten op eerste echo! pas 26 maart. De dagen sluipen echt voorbij,.. @all. Aan wie hebben jullie het al verteld en wanneer? Ik zou het zo graag aan mijn moeder willen vertellen, maar vind het ook leuk om het pas te vertellen met de echo omdat je echt wat kan laten zien. Zo lastig,.. Verder nog geen kwaaltjes, behalve vanacht 2 keer uitgeweest om te plassen,... @hippo. Leuk jij ook hier!
@Nienke Ik voel me echt slecht. Een aantal collega's weten het wel en onze ouders dus niet. Maarja ik wil het zo graag kunnen delen. En wil het aan onze ouders wel op een leuke manier zeggen. Dus we halen wel een grote zus shirt misschien vanmiddag en dan na de echo 7 maart zeggen we het...
@lovely. heb je zwangerschapskwaaltjes waardoor je je zo slecht voelt en op je werk moet vertellen? 6 maart na de echo vertellen aan je ouders? hoeveel weken ben je dan? ik wil eigenlijk ook pas na echo vertellen, maar dat duurt nog zo lang (ruim 1 maand). Is er een reden dat je zo vroeg een echo krijgt? Ik ben echt zo bang om op mijn werk te vertellen. Stel het liefst zo lang mogelijk uit. Mijn baas heeft namelijk geen kinderen en vind eigenlijk dat vrouwen niet zwanger moeten worden want dat kost tijd en geld,..Ben ook bang ik niet partime mag gaan werken etc,...nu al stress om. Ik hoop dat ik me nog lang goed blijf voelen en mijn buik lang klein blijft,..dan kan ik het het zo laat mogelijk vertellen.
Hallo dames, Hier ben ik weer! We zijn weer een weekje verder, begin het steeds meer te beseffen. Hoewel ik nog niet veel voel... Dat vind ik wel lastig hoor. Vanmorgen voor de zekerheid nog een test gedaan. Heel erg positief! Maar wel troebele urine.... Ik word steeds zo onzeker.... Even voor het lijstje yuna, ik ben dertig en zwanger van ons eerste kindje. Gr missgroet
Oh ik vergeet helemaal te melden dat ik 14 maart mn eerste echo en intake met de vk heb. Ik wil me ook graag aanmelden voor mvm, hebben jullie dat al gedaan? X
@ mamainlove hoelang blijf jij eigenlijk onder controle van het ZH de hele zwangerschap of mag jij na aantal weken ook gewoon naar de VK? Ik wel maar weet eigenlijk niet wanneer en ben ik deze week vergeten te vragen toen ik ze aan de tel. Had. @nienke wat een onaardige baas heb je als ik dat zo hoor, snap dat je er nu al stress van krijgt. Maar laat je niet gek maken door zo iemand. @ miss groet ik heb 14 maart ook mijn 1e echo, kan niet wachten. Ga maandag MvM bellen.
@happy1985: ik heb dat ook hele dagen, die menstruatiekrampen. Dat hoort erbij. Je baarmoeder is nu als een gek aan t groeien voor jouw baby @nienke: Ik heb het mijn bazin al verteld omdat ze me vroeg voor een project van 1,5 jaar en wilde niet liegen waarom ik het afwees. Ze reageerde wel positief. Vervelend dat je baas er zo over denkt! Maar misschien denkt hij er anders over als je t m verteld hebt. Verder hebben wij het aan mijn vriend zijn tweelingbroer verteld en ik aan 2 vriendinnen. Ouders doen we als we echo hebben gehad bij 8 weken. Ook vooral omdat ik geen overdreven zorgelijke moeder wil mocht t voor die tijd misgaan