Meiden wat fijn dat er toch herkenning is.. haha!! Hoewel het niet leuk is dat we onzeker zijn maar het hoort er idd toch ook wel een beetje bij die eerste weken!! Weer een paar die MvM op bezoek hebben gehad, leuk!! Ik mag helaas niet mee doen en daar baal ik zo van. Ik heb toen ik kind was een paar jaar in Londen gewoond tijdens de BSE (gekkekoeienziekte) uitbraak... ben kerngezond hoor maar die risico's willen ze niet nemen.. een van de voorwaarden... toch jammer!!
Nou MVM test knalde gelukkig goed! De test streep was er nog eerder dan de controle streep dus dat geeft me weer een goed gevoel. Volgende week vrijdag komen de bussen pas. En de wikkeldoek krijg ik nog toegestuurd binnen 2 weken.
Weer nieuwe dames die mee gaan gaan doen met MvM. Ik mag me 2e ronde urine verzamelen. Gister was alles opgehaald en nieuwe kannen neer gezet voor de voordeur.
Bij mij komen de flessen volgende week donderdag pas. Voelt toch goed om dit te doen. Wat fijn dat zoveel dames hier eraan meedoen.
Mijne zijn di na een week al opgehaald! maar die dingen kunnen echt meuren! gewoon elke dag een nieuwe gebruiken hoor... pff was vanochtend vergeten en wow wat een lucht! haha hier nog 11 daagjes wachten... spannend!!
Meiden als jullie het goed vinden kom ik hier gezellig me kletsen! Ik ben zwanger van ons derde wondertje! Ik heb 2 zoontjes van net 3 en een van 7 maanden en nu dus alweer zwanger van nummer 3. Echt een wonder! Want bij de andere 2 allebei in de ziekenhuis gelopen om zwanger te worden. En nummer 3 komt er spontaan achteraan. Echt een wondertje! Ik ben rond 24 oktober uitgeteld. Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
Dat kan ik me voorstellen. Ben zelf ook 2x via ICSI zwanger geraakt. Lijkt me zo bijzonder om het eens zonder medische molen te laten lukken!! En dan zo spontaan ook nog zonder dat je er mee bezig bent!!
Dat is het ook kan je vertellen haha! We willen altijd al graag drie kindjes. Maar hadden dit niet verwacht. Maar oh zo leuk! Tussen de twee jongste zit straks 15 maanden.
Lijkt me echt geweldig zo kort op elkaar. Kunnen we ervaringen uitwisselen. Als aktes goed gaat en mijn verlof afgelopen is gaat de oudste naar school. Lijkt me ook weer bijzonder.