Nog geen reden tot paniek denk ik. Was een klein veegje. Heb wel lichte krampjes maar niet over nadenken niet druk maken kan nog van de innesteling zijn (toch?)
Hallo allemaal, ik ben 17 okt. uitgerekend! Wij hebben al 2 jongens van nu 4 en 2 (dan 5 en 3) En ik ben zelf 30 jaar. In de derde ronde zwanger geraakt en we zijn natuurlijk erg blij, alleen is op dezelfde dag als de positieve dag mijn schoonvader opgenomen met een hartinfarct. Hij krijgt maandag een zware operatie voor een bypass. Veel risico en het is afwachten of en hoe hij uit de operatie gaat komen. Het geluk wordt dus overschaduwd door verdriet, wij willen het zondag dan ook al aan mijn schoonvader vertellen, de gedachten dat hij er misschien niet uit komt terwijl hij het nooit geweten heeft vinden we erg akelig. Dus nog een paar dagen genieten van ons geheimpje!
Gefeliciteerd met je zwangerschap Butterfly!! Maar wat en rotsituatie zit je nu in met je schoonvader. Goeie keus om het zondag alvast te vertellen ondanks dat het zo vroeg is. Ik hoop dat de operatie goed zal verlopen. Heel veel sterkte!!
Bevallingslijst 15-31 oktober 2013 : 16. Redrose82 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing 17. Lauraa98 - 23 jaar - 3e kindje - thuis - bv - verrassing butterfly83 - 30 jaar - 3e kindje - dochter / zoon / verrassing 18. Yuna28 - 27 jaar - 1e kindje - dochter / zoon / verrassing Mbtc - 25 jaar - 2e kindje - zh - verrassing Ralin - 28 jaar - 3e kindje - thuis - bv - dochter / zoon / verrassing kip87 - 25 jaar - 2e kindje - thuis - bv - dochter / zoon / verrassing 19. Mama-in-love - 30 jaar - 2e kindje - zh - bv - verrassing 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Afspraken: Lauraa98: 21 Feb eerste echo
MBTC heb je de digitale al gedaan? Ik wil morgen weer testen maar moet vannacht werken en drink&eet dan dus gewoon... Maar even kijken hoe en wanneer ik het ga doen..
Ik heb gistermiddag dus getest... mooi streepje maar nog niet heel donker... dus dacht vanochtend nog maar een keer met ochtendurine... maar dat maakte weinig uit.. wil toch wel graag een KNALstreep.. dus ga zondag weer testen..... een streep is een streep.. maar toch voor mijn eigen gevoel..hihi.. Heb verder ook nog nergens echt last van.... alleen hele gevoelige borsten... maar het is nog vroeg... Jullie al last van kwaaltjes? En wanneer laten jullie het iedereen weten? Vorige keer hebben wij het gelijk familie laten weten.. toen het toch fout ging konden ze er ook voor ons zijn, dat vond ik wel heel fijn! Toch proberen we het dit keer stil te houden tot na de eerste echo.. wat voor mij wel een hele uitdaging is maar ga het toch proberen. Werk en mensen die verder van ons af staan horen het pas na de 12 weken.
Kwaaltjes: Een darmstelsel dat voor mijn gevoel volledig in de knoop zit. Last van darmkrampen (erg heftige) en obstipatie. Vorige zwangerschap totaal geen last van gehad dus dit is nieuw voor mij... Buik is opgezwollen en lijk wel 16 weken zwanger Gisteravond onverwacht aan schoonouders verteld. Vriend vroeg of tie het niet mocht vertellen Nouja, toe maar dan
@butterfly: Sterkte met je vader! Begrijp hoe je je voelt. Mijn moeder moet een hartoperatie ondergaan. Haar aorta is verkalkt en daardoor werkt haar hart niet goed meer. @kwaaltjes: Het is erg afwisselend, maar noem een kwaaltje op en ik heb hem. Maar vind het niet erg.
Hallo meiden wat leuk zon plekje om te vergelijken en te kletsen!! Heb vanochtend totaal onverwacht positief getest.. had al dagen bruin en roze verlies dit heb ik altijd als ik ongi moet worden alleen zette gister niet door dus toch maar een test gedaan binnen nog geen 5 minuren al aardig duidelijke streep!! Ben wel erg onzeker voel namelijk bijna niets!! alleen wat gevoelige borsten... wanneer gaan jullie vk bellen en laten jullie bijv.nog een bloedtest doen bij de ha? maar goed streep is streep toch..... Ik ben de 18e uitgerekend is ons eerste kindje en ben 23jaar..
@Selina: Welkom! En gefeliciteerd! Een streepje is idd een streepje. Bij mn eerste zwangerschap had ik overigens alleen dat mn bh's te klein werden. Toen had ik verder geen kwaaltjes. Volgende week bel ik de vk. Doe geen bloedtest. Mijn laatste test was een knaller, vandaar. Hebben jullie ook groeipijn net onder de buik en net boven de baarmoeder? Daar is het komen en gaan van steken.
Selina welkom! Fijn dat het zo onverwachts kwam Altijd een leuke verrassing Bloedtest doen ze niet zomaar. Alleen als er twijfels zijn over een goede zwangerschap. (of na een medische behandeling zoals bij ons) Verloskundige kun je nu al bellen, leuk hé
ja dat zeker maar het maakt me ook ontzettend onzeker haha stond helemaal te shaken vanmorgen haha.. ja ik voel af en toe steekjes en een bepaalde druk... Me borsten lijken ook steeds gevoeliger te worden!! Ik wacht het weekend even af en dan ga ik mssn maandag de vk bellen het is allemaal zo nieuw en gek nog Besef het mssn nog niet helemaal.. Hopelijk zijn de 12weken zo voorbij haha..
12 weken bedoel je denk ik? Ik zit me af te vragen hoe ik die door kom. Hoop idd echt dat die snel gaan! Bij ons kun je je aamnelden bij de vk als je 5 weken zwanger bent.
ja ik weet het ik zag het net had het al verandert haha gelukkig duurt het niet zo lang Ja bij ons meteen of met 6 weken.. Hopelijk gaat het snel tot de echo en als dan alles goed is kan ik het mssn wat meer loslaten..
welkom nieuwe dames (1 met dezelfde banner als ik) Uhm ik heb me vergist in de datum.. ik moet op de 19de..!