Hi dames! Mag ik me ook aansluiten? Gisteren 3 dagen voor NOD positief getest Supersnel gegaan dus moet er nog even aan wennen haha. Ben 26 jaar, mijn vriend is 24 jaar en wij verwachten t kleintje rond 20 oktober als t goed is
Wat leuk gefeliciteerd hoor onwerkelijk he? Had je veel symptomen dat je eerder getest hebt? Is er een besloten club dan?
@mbtc: hoe gaat het nu met je? Geen last meer gehad van bloedverlies? @butterfly: oef, heftig van je schoonvader. Sterkte! @mama-in-love: thanks voor het toevoegen! Werk je in de zorg? Heftig die nachten, heb ik in het verleden ook gedaan maar dat is niet aan mij besteed. @ralin: haha, herkenbaar dat je een Ina streep wil hebben. Ik ga zondag of maandag weer testen denk ik. @kwaaltjes: bij vlagen een soort van misselijkheidsgevoel, een flink opgezette buik (veel erger dan bij de eerste), pukkels en sinds vandaag gespannen borsten. Alles voor een goed doel hè Al een idee hoe jullie die killing 12 weken door gaan komen? Dat vind ik dus zo moeilijk. Ben van nature nogal een controlfreak, maar dit heb ik dus totaal niet in de hand... pfff Doen jullie trouwens ook mee aan moeders voor moeders?
euhm nee echt geen idee!! vond alleen vandaag al moeilijk haha.. Heb voor de rest weinig kwaaltjes voel me borsten iets meer.. en ben erg aan het boeren en winderig voor de rest voel ik erg weinig!! Wil het weekend even afwachten en dan ga ik maandag bellen naar de vk. Maar wil inderdaad ook mee doen aan mvm.
@selina: bedankt, jij ook gefeliciteerd. Ik had wat krampjes en steekjes verder geen klachten. Maar had t gevoel dat t raak was ofzo, dus had ovulatietest gedaan omdat doe goedkoop zijn en ook positief testen bij hCG en die was zo positief dat we er toch een echte achteraan gedaan hebben Ja las iets over een besloten groep op de 1e pagina van dit forum
Bevallingslijst 15-31 oktober 2013 : 16. Redrose82 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing 17. Lauraa98 - 23 jaar - 3e kindje - thuis - bv - verrassing butterfly83 - 30 jaar - 3e kindje - dochter / zoon / verrassing Ikipika- jaar - e kindje - dochter / zoon / verrassing 18. Yuna28 - 27 jaar - 1e kindje - dochter / zoon / verrassing Mbtc - 25 jaar - 2e kindje - zh - verrassing Ralin - 28 jaar - 3e kindje - thuis - bv - dochter / zoon / verrassing kip87 - 25 jaar - 2e kindje - thuis - bv - dochter / zoon / verrassing Selina89 - 23 jaar - 1e kindje - dochter / zoon / verrassing 19. Mama-in-love - 30 jaar - 2e kindje - zh - bv - verrassing 20. Jeansflower- 26jaar - e kindje - dochter / zoon / verrassing 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Afspraken: Yuna28 : 9 feb intake verloskundige Lauraa98: 21 Feb eerste echo
Ik kom me hier ook voorzichtig melden. Ik testte vanavond positief! Ik heb 3 januari 2013 een missed abortion gehad. We zijn er meteen weer voor gegaan. Na 36 dagen was ik nog niet ongesteld. Dus vandaag toch maar een testje. Mijn uitgerekende datum... Dat zal pas echt duidelijk worden op de termijnecho. Ik denk zelf dat het rond 17 oktober zal zijn. Meiden, jullie ook allemaal gefeliciteerd!
Yuna, bedankt! Kwam zelf steeds op de 20e uit. Ikapika: gefeliciteerd!! Spannend he, hopen dat t nu helemaal Goed zit!
@alle nieuwe meiden, gefeliciteerd!! @mamma, vanmorgen heel stuk getyped maar toen drukte ik op t verkeerde knopje en foetsie! maar heb vanmorgen digi getest en er stond 2-3op!! @kip, nee gelukkig niet. t was alleen gister avond (gelukkig) @vk, bij ons kan je ten alle tijde een afspraak maken. wilde ze vandaag bellen maar helaas telefonisch spreekuur is op maandag, dinsdag, donderdag. naja nog ff t weekend afwachten. t gaat toch alleen om een intake gesprek die gegevens kunnen ze nog wel overnemen van vorige keer, en de gegevens van mn bevalling hebben ze ook nog wel denk ik. @jeansflower, heb vaker bij gebrek aan beter een ovu test gedaan maar die waren vaak positief op of voor nod, maar niet zwanger. ik geloof daar niet helemaal in. ze sporen dan ook iets anders op dan HCG. @de 18e...zooo dat word een drukke dag! haha. naja we zullen niet allemaal tegelijk liggen te puffen denk! @mvm, gaan jullie allemaal mee doen? zo dan nog ff foto van test van vandaag:
Gefeliciteerd Ikipika... Jeansflower heb je dan maar op de 20ste gezet Ikipika je staat erop.. mss nog leeftijd en kindje? leuk he die digi testen
Wat gezellig er komen steeds meer meiden bij Ik ga morgen ook een digi kopen vind ik toch leuk om even te zien... Hebben jullie vaker als 1 keer getest?
@mbtc: had er een KV 2v5 achteraan gedaan die posi was en daarna nog een CB ook posi dus ik geloof erin haha. Al ben ik nog erg bang toch ongesteld te worden maar dat is denk ik elke vrouw aan t begin..
Ik ga trouwens denk ik niet meedoen met moeders voor moeders . Ben veel van huis dus moet t nog even bekijken. Jullie wel?
Oh natuurlijk Ik ben 33 en dit is het eerste kindje (vlindertje in januari). En wij willen graag weten wat het wordt. En er staat een klein spelfoutje in mijn nick
@jeans, ik vind juist dat je het soort van verplicht bent aan mensen die niet zelfstandig zwanger worden en er jaren over doen om een kindje te krijgen. ook al lever je niet veel in alle kleine beetjes helpen. als iedereen denkt ik ben weinig thuis dus ik doe het maar niet kunnen ze nooit medicatie maken. ik heb ook soms maar 1 of 2 bussen per week ingeleverd, maar heb wel t gevoel dat ik daar goed aan gedaan heb! @selina, ja 3x getest nu. @yuna, had t nog tegen mn man gezegd van je nickname en hij wist t niet meer heeft wel veel dat spel gespeeld vroeger. hij vond t wel erg leuk dat zn dochter een naam heeft uit een spel. (zag dat naam voor jongen die we nog steeds hebben t begin is van een kaart van magic (hebben we gelukkig verkocht!!) maar toch heb ik beide namen bedacht...)
Ik ga indd ook mee doen aan mvm... En ga morgenochtend mssn weer testen al zal die hetzelfde als vanmorgen zijn.. Ik zelf ben veel ste nieuwgierig om het niet te weten vl wil dat het liever een verassing blijft dus nog even kijken wat we doen!! Maar vl is erg nuchter zo van eerst die 12 weken maar afwachten ook omdat het al eerder fout gegaan is... Willen jullie het weten?
Ik weet niet of ik mee ga doen aan mvm. Mijn miskraam is nog maar zo kort geleden en ik weet niet of ik er op die manier achter wil komen dat het evntueel niet goed zit. De eerste echo wordt al zenuwslopend