16 - 31 oktober 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Dat vind ik nou echt leuk om te lezen allemaal ongeveer net zo lang zwanger en zo veel verschillende symptomen..

2. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @ikapika (schrijf ik t goed??) bij mn vorige zwangerschap had ik ook amper kwaaltjes. nu misselijk gadver! (maar ja wel een goed teken!!)

@hier, zo ik ben moe maar kan dus echt niet slapen he...
    @selina, ja kan idd. maar zwanger is zwanger maakt niet uit hoe dik of dun die streep is. ochtend urine is meer geconcentreerd maar niet persee nodig voor een goede zwangerschapstest!

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Top, Mbtc!

Ik ben ook al dagen moe, maar kan niet zo goed slapen. En vanavond stuiter ik al helemaal.

4. Emmaleigh

Emmaleigh Actief lid

20 dec 2012
    105
    0
    0
    Hallo, ik wou me hier ook even aanmelden! Mijn naam is Emma, ik ben 23 en zwanger van ons eerste kindje! Lijkt me heel erg leuk om mee te schrijven/lezen met andere dames die tegelijk zwanger zijn met mij!

Manlief en ik zijn er gisteravond achter gekomen dat wij zwanger zijn van ons eerste kindje! Uitgerekende datum is 16 oktober. We vinden het allemaal nog erg spannend. Voor ons is het echt een wondertje dat ik zwanger ben aangezien ik met bekende vruchtbaarheidsproblemen (pcos, diagnose al gehad toen ik 19 was) toch binnen drie rondes zonder medische hulp zwanger geworden ben!

De eerste golven (middag en avond) misselijkheid hebben zich al aangemeld. Maar vooral flink last van vermoeidheid. Vanmiddag twee uur geslapen omdat ik vanavond naar een feest zou gaan van mijn man z'n werk maar ben toch maar thuis gebleven. Voel me een beetje uitgeblust zeg maar...:(

5. Redrose82

Redrose82 Actief lid

2 mrt 2009
    306
    80
    28
    Vrouw
    Welkom hier en van harte gefeliciteerd! :D
    Op dezelfde datum uitgerekend als mij! Dat is leuk!
    Kan me voorstellen dat je uitgeblust voelt, heb dat ook. Kan niet slapen, maar echt veel energie heb ik nu ook weer niet.

6. Emmaleigh

Emmaleigh Actief lid

20 dec 2012
    105
    0
    0
    @Redrose82, Ik kan ook maar heel slecht en kort slapen. Ik kan normaal ontzettend goed slapen maar gisteravond heb ik tot half 1 wakker gelegen en vanmorgen was ik om 7 uur al weer wakker, niks voor mij haha! :p Wat ik dan wel weer apart vind, een middag dutje gaat wel goed. Ik sliep vanmiddag zodra mijn hoofd het kussen raakte en heb ruim twee uur geslapen.

7. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Wat een hoop nieuwe meiden er ineens bij gefeliciteerd allemaal!

Zoals je ziet heb ik ook last van slaapproblemen. Ik ben om 9 uur al in slaap gevallen en net weer wakker geworden en nu kan ik weer niet slapen.

@jeansflower bij mij werkt die ovulatietest truc niet. Ik heb elke maand knallers gehad voor nod waardoor ik hoop kreeg maar nu ik zwanger ben zie je het tweede streepje amper dus ik vind dat wel apart.

Ik vind het leuk dat ik ook al 2 meiden van mijn leeftijd (23) voorbij heb zien komen. Dan ben ik teminste niet de enige die jong is.;)

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou, wat een rotnacht :(
    Ik moest van het ziekenhuis mijn rust pakken dus mocht niet gaan werken, ligt mijn zoontje de hele nacht te woelen :(
    Heb em nu net maar een fles gegeven en nu lijkt ie echt te gaan pitten.
    Maar nu ben ik klaar wakker :(
    Hopelijk slaapt ie een beetje uit vandaag!

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Emma welkom hier! Wat fijn dat het zo vlot gelukt is zonder de medische molen!

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hallo! Ik kom me ook hier melden :D

Ik ben Grace, 32 jaar en zwanger van eerste kindje. Voor mijn vriend is het de tweede maar weer even spannend.
    Gisteren geheel tegen verwachting in positief getest. Wat een ongeloof en blijdschap!
    Symptomen heb ik achteraf gezien wel. Juist dat ik geen krampen heb, emotioneel. Ik zit snel vol en de zijkant van mijn borsten zijn gevoelig.

Ik zou 21 oktober uitgerekend zijn.

Wel een hoop vragen nu, haha. Moet ik de ha al bellen of moet ik even wachten op de 19e. Dan zou ik namelijk naar de gyn moeten voor mijn bloeduitslagen ivm lange cyclussen e.d.

Ik hoop samen met jullie af te gaan tellen en ervaringen te gaan delen.

11. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Wat leuk al wat meer meiden... Welkom..
    Ik slaap juist prima gisteravond erg moe dus anderhalf uur geslapen van 18.00 tot 19.30 en om 23.30 weer lekker gaan slapen tot nu....
    alleen wel teveel bezig met gaat het allemaal wel goed etc..waardoor ik wat langer wakker lag maar vind het erg lastig om dat van me af te zetten jullie?

12. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    Goedemorgen allemaal, jeetje jullie waren er vroeg bij.
    Heb echt beroerd geslapen, en slaap ik eindelijk hoor ik mn dochter huilen en man maakt geen aanstalten om uit bed te gaan.
    Toch maar uit bed gesleept! Pff ben moe!
    @alle nieuwe meiden welkom!
    @laura, vind het ook leuk dat er een aantal jonge meiden zijn. Was net 24 toen dochter werd geboren en werd een beetje als "zeldzaam" gezien. Ben blij dat er meerdere jonge meiden bewust zwanger worden. Al blijf je tegeb vooroordelen aanlopen. Maar jij was ook jong toen je je 1ste kreeg (niets ten nadele hoor)
    @hier, vandaag schoonouders vertellen spannend! Ga straks ff shirtje maken met ik word grote zus er op!
    @redrose, zag dat jij ook al een okt mamma bent. Grappig!

13. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Heyyy grace! :D

welkom emma

14. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @selina, het zijn dingen die door je hoofd heen spoken. De eerste 10 weken (ot echo) duren tergend lang, en de laatste 10 weken ook. Voel nu wel dingen die ik herkende van bij mn dochter. Maar aan de andere kant wee t ik wat ik kan verliezen. Maar denk dat het wel goed zit. Piekeren schiet je toch niets mee op.

15. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames!

@alle nieuwe: gefeliciteerd!!

Ik had vanmorgen weer een testje gedaan (waarom eigenlijk?) en blijft een lichte streep. Geen giga knaltest. Maar een streep is een streep toch? En CB gaf donderdag zwanger aan.

Stom dat gepieker!

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hallo allemaal.

Yuna :D

Hier vannacht ook heel slecht geslapen. Veel gewoeld en nagedacht. En natuurlijk van blijdschap.

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    #117 Mama-in-love, 9 feb 2013
    Laatst bewerkt: 9 feb 2013
    Bevallingslijst 15-31 oktober 2013 :

16.
    Redrose82 - 30 jaar - 2e kindje - verrassing
    Emmaleigh - 23 jaar - 1e kindje - dochter / zoon / verrassing

17.
    Lauraa98 - 23 jaar - 3e kindje - thuis - bv - verrassing
    butterfly83 - 30 jaar - 3e kindje - dochter / zoon / verrassing
    Ikapika - 33 jaar - 1e kindje - dochter / zoon / verrassing

18.
    Mbtc - 25 jaar - 2e kindje - zh - verrassing
    Ralin - 28 jaar - 3e kindje - thuis - bv - dochter / zoon / verrassing
    kip87 - 25 jaar - 2e kindje - thuis - bv - dochter / zoon / verrassing
    Selina89 - 23 jaar - 1e kindje - zh - bv - dochter / zoon / verrassing
    Yuna28 - 27 jaar - 1e kindje - dochter / zoon / verrassing

19.
    Mama-in-love - 30 jaar - 2e kindje - zh - bv - verrassing
    Mietie - 32 jaar - 1e kindje - zh - bv - verrassing

20.
    Jeansflower - 26 jaar - 1e kindje dochter / zoon / verrassing

21.
    Grace80 - 32 jaar - 1e kindje - dochter / zoon / verrassing

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Afspraken:
    9 februari: Yuna28 intake vk
    21 februari: Lauraa98 1e echo

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Even over het lijstje, wil iedereen haar gegevens controleren en even aangeven wat mist (borstvoeding/flesvoeding thuis of zh bevallen en geslacht als je het bij voorbaat niet wil vertellen/weten verrassing)

Als je het nog niet weet is het natuurlijk ook goed, dan komt het later wel ;)

19. Mietie

Mietie Actief lid

22 aug 2012
    219
    0
    0
    Meiden... Ik mag ook op deze lijst...

Mietie, 32 jaar, 1e kindje, zh, verrassing.

Meiden... Komen jullie allemaal naar het besloten clubje??? Dan kan er verder niemand meelezen... :)

20. Mietie

Mietie Actief lid

22 aug 2012
    219
    0
    0
    Ohja borstvoeding als dat lukt.

Deel Deze Pagina