Jeetje alweer een nieuw deel! Dat gaat hard, stelletje kletsmajoren Bloem: wat een narigheid. En dan ook nog zelfmoord.. dat maakt het niet makkelijker. Sterkte! Hier gaat alles goed. Voel de baby elke dag nu, dus dat is fijn. Ik heb a.s. vrijdag weer een echo om te kijken naar de hersenkamertjes. Zie er wel tegenop, maar misschien weer een stukje meer duidelijkheid. We hopen natuurlijk dat ze niet groter zijn geworden! Morgen naar de vk, misschien kan zij er nog wat over zeggen. Dit weekend hebben we 1 van onze poezen naar het assiel gebracht. Het ging niet meer. Ze veranderde sinds de geboorte van Sam in een teruggetrokken kat. Nu Sam ouder is, en dus meer aanwezig, is ze zelfs aggresief naar Sam toe, en dat mag en kan echt niet! Ze ging in een keer overal plassen als we even geen aandacht gaven. Erg naar. Volgens dierenarts puur gedrag. Dus de knoop doorgehakt.. erg sneu allemaal. Maar wel beter... De andere poes is wel super lief en leuk met Sam.. dus zo kan het ook Dames.. nog even een fijn weekend!
Bloem, gecondoleerd! Had hij vrouw+kids? Heel veel sterkte voor jou en iedereen die hij achter laat. Goede echos, fijn! Van genieten nu maar. Verder niet alles gelezen.. Beetje druk weekend. tot snel allemaal!
Zo dames heb alles weer bijgelezen zijn een weekje op vakantie. Reageer als we weer thuis zijn. @bloem gecondoleerd meis. Heel veel sterkte voor jullie
@ iedereen met extra echo,fijn dat er geen narigheid uit is gekomen en dat de ukkepukken t goed doen! Ben ff de namen vergeten... ook voor jullie een knuffel! xxx
@ hier: drukke week gehad... Heb wel meegelezen op mijn foon maar zoals elkeen dat kan beamen is dat niet altijd makkelijk reageren! Vandaag de kerstboon gezet en alles gesopt en gezogen Gisteren de tijgetje muurschildering afgemaakt,boom is een feit moeten we nu alleen nog voorzien van blaadjes... Knorretje staat ook al in viltstift op de muur morgen beginnetje maken met schilderen! Pfff vanaf donderdag zitten we hier in de zooi...ML is een maand vrij van zijn werk en gaat donderdag beginnen met de keuken eruit te slopen (ook vloer,schrootjes tegen de wanden en de muurtegels moeten eruit) dus de hele keuken word gestript! Zo geen zin in die troep Nu moet ik voor donderdag nog de hele keuken zien leeg te ruimen... Maar dan is straks wel alles netjes als onze kleine meid geboren word... Gisteren een grote pan verse snert gemaakt die staat nu nog lekker te pruttelen...hmmm zo een zin in! Jullie hadden me aangestoken met jullie pizza met salami die heb ik gisteren dus ook op Verder niet zoveel meegemaakt! Ik wens iedereen een rustige en mooie zondagmiddag/avond toe! En hoop gaiw weer te komen lezen en kletsen! Liefs, Xxx
@woerdie, goed bezig! Dus je bent voorlopig nog niet van de zooi af Wij zijn ondertussen klaar met verven, 1 muur licht roze en de andere wat donkerder. Resultaat is erg leuk! Morgen komen de meubels en dan zijn we al een heel eind! Ondertussen ook een kinderwagen gekocht dus elke dag komen we wat dichterbij de totale uitzet
@woerdie, elina, we verwachten natuurlijk wel foto's van t resultaat te zien he ben zo benieuwd naar alle kamertjes! @hier, moe, koppijn en een kort dutje gedaan, nog niet helemaal wakker maarja, als ik beetje wakker wil zijn als t eten klaar is moet ik nu wel wakker blijven. Dus ff een sloot thee naar binnen gieten maar Lig je trouwens nog half te slapen, je al te bewust van een volle blaas maar die betekent dat je op moet staan en dus wakker moet worden, jahoor, krijg ik natuurlijk weer een schop in mn blaas 'okee okee, ik ga al'...goooeeeddddd, nders had ik nog lekker liggen dutten hoor
Jeetje, deel 2 alweer. Hier vanmiddag een feestje gehad, helemaal gezellig met allemaal mensen die oo in de kleine kinderen zitten dus voor de kids was er meer dan genoed speelgoed en patat en ijs, en voor de ouders drank en een stamppotbuffet. Dus helemaal gezellig
@ Bloem, gecondoleerd meis..*stil* @ Skatje, wat sneu voor de kleine, hoe gaat het nu? ben trouwens wel heel nieuwschierig waar je woont! ik kom nl. ook uit deze hoek @ rustiger aan doen..tja hebben jullie groot gelijk in.maar ik moet nog wel ff doorbikkelen. ik werk via uzb en niet werken is geen geld ik heb vorige week wel een gesprek gehad en in overleg is besloten dat ik vanaf 4feb. stop met werken zodat ik me kan herroepen op mijn restant ww die ik nog had staan (7mnd + 16wkn verlof!!) daarna kan ik hoop ik weer terug komen.... ik ga proberen om ontvoerd en divorce te kijken (hopelijk val ik niet in slaap) fijne avond en week lieve meiden!
@ fleurop, altijd een moeilijke keuze om je huisdier weg te brengen, maar in dit geval het beste. Wil je wel een *knuffel* geven! is nooit leuk....