Even een vraag Wij hebben inmiddels ons geboortekaartje uitgezocht en de tekst klaar liggen. Nou kom ik alleen sites tegen waarbij je kan doorgeven hoe het moet worden en dat je dan via mail ofzo een soort proefdruk krijgt. Zijn er ook sites waarbij je zelf het kaartje in elkaar kan knutselen? Net als dat je bij bijv. greetz een verjaardagskaart kan maken en versturen.
Ik wil het via hipdesign.nl doen kan je helemaal zelf ontwerpen en een proefdruk bestellen voor een euro
Hippe geboortekaartjes (via google zie je meteen de juiste link). Zelf gemaakt en ook hier proefdruk 1 euro.
Wij ook. Proefdrukken zien er heel mooi uit, we zijn blij met t kaartje en de service, ze helpen je graag en heel snel is onze ervaring nu nog even wachten tot we kunnen bestellen.
Wij ook via hippe geboortekaartjes. Hebben wel een kaartje vanuit hun collectie, maar aangepast. Eigenlijk 2 kaartjes (wel van dezelfde ontwerper toevallig) laten mixen. Was via de klantenservice per mail snel geregeld! Kaartjes van B. toen ook daar besteld en dus zeer tevreden. Ik wilde toen het kaartje op parelmoer papier en nu weer, dat is op andere sites nog wel eens een probleem.
Hierbenik.nl .. Ben echt verliefd op ons kaartje, en je kan zelf alles aanpassen enzo. Ook zijn ze helemaal niet prijzig en je kan een gratis proefafdruk krijgen
Ik wil niet zelf iets ontwerpen. We hebben het kaartje al uitgekozen alleen de tekst enzo die erop staat willen we veranderen. Maar zou het graag zelf in de kaart zetten zodat je kan zien hoe het word. Niet eerst doorgeven via mail en dan afwachten wat hun terug sturen. Kaartje2go heeft ons kaartje niet helaas.
Beeb87 van welk merk heb je een kaartje uitgekozen? Ik verzamel geboortekaartjes en weet inmiddels wel een hoop van welke merken je wel en niet zelf kan aanpassen. Belarto, Gupje, Lilalein, Intercard, Buromac o.a. kun je nergens op internet zelf aanpassen, dus als je daar een kaartje van hebt gekozen moet je het helaas toch doen met het doorgeven van de tekst en een proefdruk via e-mail. Greetz.nl en carddreams.nl hebben wel vaak namaak van bovengenoemde merkjes die je wel zelf kan aanpassen. Dus als je één van bovenstaande merken hebt zou je daar misschien kunnen kijken of ze hetzelfde kaartje hebben.
O nou dan houdt het op haha. We hebben gekozen voor een Belarto. Ga nog even kijken bij de 2 die jij noemde en als die het niet hebben dan gaan we het toch maar via mail doen. Dank je!
Mijn man heeft destijds onze kaartjes online besteld en ontworpen bij www.reclameland.nl. Heb er veel positieve reacties op gehad!
Maak je eigen kaart Kan je zelf je eigen kaart ontwerpen doen wij ook. En goedkoop ook nog eens. Proefdruk is gratis. Onze trouwkaarten komen hier ook vandaan. Goede en snelle service ook.
https://www.optimalprint.nl/home Deze gebruiken wij We hebben een kaartje met foto dus hebben alles al klaar staan en na de geboorte passen we hem aan. We laten hem in de winkelwagen staan vanuit daar kan je hem aanpassen. ( als je wel eerst registreert) Ook zit er 50 % korting op de kaarten. Die liep eerst tot juni, maar nu toe juli. Eigenlijk hebben ze elke maand wel korting. Voor 75 kaarten betalen wij rond de 60 euro. Dat vind ik dus echt meevallen.
Zijn er goede recenties mbt reclameland.nl ? Het is wel echt bijna te mooi om waar te zijn? Kan je ook een proefdruk krijgen?