Ik heb gisteren weer zitten kijken. eigenlijk nu standaard op de zondag. Ik moet zeggen dat ik de aflevering van gisteren wel erg "heavy" vond. Toen ze hun kindje afstonden heb ik echt wat tranen weg zitten vegen.
ik heb de serie ook gezien..my god ik von dhet wel heel knap dat ze voor haar gevoel het beste deed voor haar dochtertje. en idd..my god ze was rustig tijdens het bevallen..moet ik nu de volgende x ook voor de ruggenprik gaan @ ilse, wat een geweldig leuke tekst bij de foto van je baby!
Heb het zondag ook gezien, vond het een heftige aflevering hoor, heb heel wat tranen gelaten. Wel ontzettend knap van dat stel om zo'n moeilijke beslissing te nemen. Volgende week komt er een aflevering waar alle meiden bij elkaar komen om terug te blikken, ben benieuwd!
Ohh ik heb zondag ook met tranen in mijn ogen zitten kijken(dat is dan nog mild uitgedrukt) was echt heftig...
Hoe is het zondag afgelopen? ik heb het gezien tot ze afscheid namen op de parkeerplaats van de baby en adoptieouders. Heb inderdaad ook aardig wat traantjes gelaten, moet er niet aan denken, maar vond het wel heel knap dat ze het doorzetten terwijl ze geen steun kregen van hun ouders.
Dat was ook wel een beetje het einde van de aflevering. Er kwam nog een blik op hoe het een paar maanden later met ze ging. De band tussen het stel was heel goed door het hele gebeuren en ze keken uit naar een toekomt met elkaar. Je zag nog wat foto's van de adoptieouders en Carly de baby. @Sandhy: bedankt voor het compliment. Steve Wonder he
Ik heb ook aardig wat tranen gelaten zondag. Ik kwam er wat laat in, toen ze de kleine er niet uit wou zien komen had ik al zoiets van wat is dit nou? en dat ze het niet vast wou houden, maar goed toen kwam ik er dus achter dat ze het afstonden. Pfff moeilijk hoor, ik zou het niet kunnen, vond het wel erg sneu voor ze, maar goed als ze er zelf niet klaar voor waren dan was dit waarschijnlijk het beste voor ze.....
Voor degene die het afgelopen zondag hebben gemist: hier de aflevering Catelynn Catelynn | Ep. 06 | MTV's 16 and Pregnant | Full Episode Video | MTV pak je zakdoeken er alvast bij (geen ondertiteling)
Volgens mij niet. Heb voor je gezocht maar kan het niet online vinden. Aanstaande zondag komt er weer een aflevering op MTV. Die zijn wel ondertiteld. Alleen is de volgende aflevering een soort van reunie met een show er om heen. MTV kennende gaan ze het nog wel een keertje of 10 herhalen.
Weet niet of het al is gezegd, maar heb alle afleveringen van 16th and pregnant gezien en het vervolg erop teen mom. Erg interessant, je kunt ze terugkijken op www.mtv.com Bij shows, en dan kiezen voor 16th and pregnant, of teen mom. Bij teen mom zie je Maci, Farrah, Kathlynn & Amber in het leven als mommy. Geen Nederlandse ondertiteling.