Hoi meiden! Amber Alert voor vermiste baby Serena - Binnenland - VK De regiopolitie Flevoland heeft vanmiddag een Amber Alert uit laten gaan in verband met de vermissing van de zes maanden oude Serena de Bruin. De politie maakt zich zorgen over het welzijn van het kindje en haar vader, die sinds zaterdag zijn vermist. Laurence de Bruin. Het baby'tje uit Almere is door haar vader meegenomen en niet bij haar moeder teruggebracht, meldt de politie in het bericht. Laurence de Bruin, de 23-jarige vader van Serena, heeft kort haar, een tatoeage in zijn hals en op zijn rechterbovenarm. Serena heeft korte blonde haartjes, een moedervlek op haar buik boven haar navel en twee voortandjes in haar onderkaak. De moeder van Serena schrijft op haar Facebookpagina dat de man en het kindje voor het laatst gezien zijn op het station Almere Muziekwijk. Daar zou de vader op de trein zijn gestapt. Amber Alert De politie geeft een Amber Alert, bij kindervermissingen- of ontvoeringen, als er direct gevaar is voor het leven van het kind of een directe vrees is voor ernstig letsel. De alertering zorgt ervoor dat binnen 10 minuten miljoenen Nederlanders de foto van het kind te zien krijgen, bijvoorbeeld via hun mobiele telefoon, tv, computer of snelwegborden. Eerder deze maand werd een Amber Alert gestuurd naar aanleiding van de vermissing van de 10-jarige Jennefer van Oostende. -------------------------------------------------------------------------------------------------- Laten we alsjeblieft onze oren en ogen gespitst houden en hopen dat dit kleine onschuldige meisje snel weer terecht is!
vreselijk, hopelijk is ze snel terecht, wat moet die moeder in een angst leven nu ik heb de foto goed in me opgenomen!
Ik heb trouwens ook de facebook van de vader gevonden.. Daar staan heel veel foto's op: Laurence de Bruin | Facebook
Zo te zien aan zijn foto's zijn de ouders nog niet zo lang uit elkaar. Hopelijk wordt ze snel gevonden.
beetje kort door de bocht vind ik. want het kan natuurlijk ook zijn dat de vader van hij meisje bang is dat de moeder haar kindje iets aan doet of dat hij het niet veilig vind of hij het kindje van de moeder anders niet te zien krijg. tja ik noem maar wat hoor. maar om ontopic te blijven wat een ellende zeg! onzekerheid ten top
Ja.. Ik ben misschien wel een naieve muts, maar als ik dan z'n facebook zag met een foto van dat meisje op z'n profiel en lopen met de kinderwagen, verschonen etc.. volgens mij is hij echt dol op z'n dochter. Zou echt niet denken eigenlijk dat hij dat meisje iets aan zou doen. Misschien heeft er zich iets afgespeeld tussen de 2 ouders? Maar goed, zoals ik al zei.. misschien zit ik wel compleet fout.. al hoop ik van niet.
En ze is weer terecht! Amber alert baby ingetrokken - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
gelukkig is ze weer terecht, wat er ook gaande is, de vader heeft een slechte keus gemaakt en zal hierdoor niet makkelijk gedeelde voogdij houden.
ach. we weten helemaal niet wat er echt aan de hand is. de vader heeft ook vast niet zomaar de voogdij gekregen. fijn dat ze terecht zijn! slotje?
maar is er dan vastgesteld dat het kwade opzet was? ik begrijp dat hij al met al een urrtje geen kontakt met anderen heeft gehad. dat betekend toch niet dat hij foute bedoelingen had? of heb ik nog iets gemist?
vragen kan toch niet om dit topic hoor, maar misschien om de privacy. er staan al ineens overal fotos van het kindje.