16 and pregnant

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Feddar34, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik heb deze serie op tv gezien niet zo lang geleden maar nog niet de laatste van de adoptie. Ik ben hem nu aan het bekijken en kan mijn tranen ook niet bedwingen hoor...

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik vind ook ze het heel goed doen en vooral erg verantwoordelijk!! De reunie aflevering is ook leuk dan ziet de meisje die haar dochter opgeeft haar dochtertje Carly terug (samen met de adoptieouders) zijn ook erg lieve mensen!

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Waar en wanneer wordt dit uigezonden?

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je moet even o de site van MTV kijken daar kan je ze helemaal kijken :)

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    wauw die van die adoptie erg emotioneel maar wat een super stelletje is dat zeg! Ik vind het erg knap van die jongen hoe hij er mee om ging. Ze hebben zelf zo'n slecht voorbeeld gehad en dan dit voor hun dochter doen. Ik vind haar ook erg sterk en dit was denk ik een goede beslissing

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja die jongen heeft natuurlijk wel makkelijker praten als het meisje, die voelt de baby, heeft al die hormonen, ze zeggen je word pas papa als het geboren is (de meeste mannen) en je bent mama vanaf de eerste teken van leven in je buik, wij vrouwen ervaren dat toch anders.. dus vind het heel knap van haar vooral.

Deel Deze Pagina