The Wiggles

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door HammyQ, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HammyQ

HammyQ Actief lid

8 jun 2007
    115
    0
    0
    Als filmpje voor het slapen gaan was ik voor onze dochter opzoek naar Twinkle Twinle Little Star. Op Youtube gezocht en vond de versie van The Wiggles.

Toch wel nieuwsgierig ben ik verder gaan zoeken naar wie The Wiggles eigenlijk zijn en kwam diverse leuke filmpjes tegen die onze kleine meid helemaal geweldig vond.

The Wiggles is een groep die muziek en televisie maakt voor kinderen op een leuke en educatieve manier.

In 1991 zijn The Wiggles opgericht in Sydney Australië door Anthony Field, Murray Cook, Greg Page en Jeff Fatt.
    Samen met Captain Feathersword, Dorothy the Dinosaur, Henry the Octopus, and Wags the Dog en de Big Red Car beleven ze vele avonturen.

In 2006 moest Greg Page helaas afscheid nemen van the Wiggles en werd zijn plaats ingenomen door Sam Moran.

Inmiddels hebben ze al vele CD's en DVD's uitgebracht en beginnen ze in 2010 aan hun nieuwe theater tour door de UK en de USA.

Het is een leuke manier om jonge kinderen kennis te laten maken met muziek en de engelse taal.

http://www.thewiggles.com.au
    The Wiggles - Hyves.nl

Inmiddels hebben we 7 DVD's in de kast staan en die worden grijs gedraaid. Iedereen moet mee dansen met Hot Potato en Here Comes The Bear...

Persoonlijk vind ik dit ook een stuk leuker dan alles van Studio 100

2. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    in amerika is het een echte hit! wij hebben voor onze kids okok verschillende dvds voor hun.. ze vinden het geweldig!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ik ga daar eens naar kijken. Klinkt best leuk.

Deel Deze Pagina