Je had wel een maandverbandje of iets nodig? Haal morgen gewoon even zo'n CB test. Dan weet je het zeker.
Zeker doe je er goed aan om de verloskundige te bellen.. Bij een mk had je meer bloed verloren.. lijkt eerder op een innestellingsbloeding de krampjes/zeurende buik/ongigevoel/opgeblazengevoel kan allemaal door het groeien van de baarmoeder komen Weet je ook wanneer je in je vorige cyclus de eisprong had? dmv ovulatietest of tempen
Ik heb nog nooit getempt, ik heb onregelmatig werk dus dat is niet handig. Heb ook nog nooit ovulatie testen gedaan, gewoon omdat ik het eerst een poosje zo de kans wil geven. Maar als dit toch een mk zal worden zijn ga ik ze wel gebruiken. Tot nu denk ik maar geen bloed geeft moed en ga zondagochtend nog wel een keertje testen kijken of hij al donkerder wordt.
Dit is zeker geen lh piek! Maar vind ze ook erg licht voor als je zes weken zou zijn. Zou zeker ma vk bellen om het uit te leggen.
Je hebt gewoon een late eisprong gehad en bent niet 6 maar denk 4 of 4,5 week zwanger heb er ervaring mee hihi ben zelf ook zw geworden in de tijd dat ik dacht overtijd te zijn maarre gefeliciteerd!!! Geniet ervan! En morgen zal je test alweer donkerder zijn
nou spannend.. De streep is zeker van de hcg, dit is geen vaag resultaat. hij is inderdaad wel aan de lichte kant. Maar de hcg is ook laat zichtbaar geworden. Ik zou ook de vk bellen en het uitleggen,
Heb net even een foto terug gezocht van een test van mn eerste zwangerschap en die was met ong. 5 weken ook deze kleur. Niet heel donker dus. Heb net een test gehaald van clear bleu eerst ff testen met de goedkope morgen en als die uitslaat dan ga ik die digitale doen.... Ben erg benieuwd.
Ik zeg ook zwanger hoor! het kan ook betekenen dat je eisprong wat later was en/of een langsame innesteling. Spannend!
Zegt niet zoveel hij kan altijd opeens onregelmatig worden maarre je bent echt wel harstikke zwanger hoor!
ik denk ook dik positief hoor. Tja en er zijn soms wel vrouwen die nog een xtje ongesteld worden hooor... dus het kan wel dat je lichaam gewoon van slag was. ik zeg voorzichtig proficiat!!!
Jippie ik ben zwanger...... Vanmorgen gelijk toen ik wakker werd getest en op de kv test sloeg tie weer roze uit. Toen nog fies de clearblue met calculator gedaan en die zegt zwanger 2-3. Nu ben ik benieuwd wanneer ik uitgerekend ga zijn want naar mijn idee ben ik 16 maart voor t laatst echt ongie geweest. 16 april komt dan overeen met 3 weken na conceptie ongeveer. Dat was de langste bloeding, die zaterdag 21 april daarop heb ik ook nog een eenmalige korte bloeding gehad bedacht ik me net, naar toilet en daarna stopte het. En toen alleen nog die kramp op 30 april in de ochtend en een niet noemenswaardig (oud) bloudverlies op toilet.
Hoi meid, Ik zie dat je bevaldatum 07 januari is. Wat leuk! Mijn zoon is de 5e geboren. Gek idee dat je nog zolang moet , maar het is echt zooo voorbij. Dat met die bloeding kan ook gewoon een bloeding zijn geweest. 16 maart dan zou je nu dus al bijna 8 weken zijn! Ik heb vanaf 6 weken ook bloedingen gehad met vooral helderrood bloed. Veel mentrsutaiepijn ook. Maar toch met 39.5 week een gezonde zoon op de wereld gezet! Succes en ben erg benieuwd!