16 april ongie geweest, nu positieve test in handen????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door beverly, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Je had wel een maandverbandje of iets nodig? Haal morgen gewoon even zo'n CB test. Dan weet je het zeker.

2. z0nne

z0nne Niet meer actief

Zeker doe je er goed aan om de verloskundige te bellen..
    Bij een mk had je meer bloed verloren.. lijkt eerder op een innestellingsbloeding ;) de krampjes/zeurende buik/ongigevoel/opgeblazengevoel kan allemaal door het groeien van de baarmoeder komen ;)

Weet je ook wanneer je in je vorige cyclus de eisprong had? dmv ovulatietest of tempen

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dit lijkt me eerder een positieve zwangerschapstest en de bloeding kan een innesteling zijn geweest

4. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Ik heb nog nooit getempt, ik heb onregelmatig werk dus dat is niet handig.
    Heb ook nog nooit ovulatie testen gedaan, gewoon omdat ik het eerst een poosje zo de kans wil geven.
    Maar als dit toch een mk zal worden zijn ga ik ze wel gebruiken.

Tot nu denk ik maar geen bloed geeft moed en ga zondagochtend nog wel een keertje testen kijken of hij al donkerder wordt.

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Dit is zeker geen lh piek! Maar vind ze ook erg licht voor als je zes weken zou zijn. Zou zeker ma vk bellen om het uit te leggen.

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Je hebt gewoon een late eisprong gehad en bent niet 6 maar denk 4 of 4,5 week zwanger :)
    heb er ervaring mee hihi ben zelf ook zw geworden in de tijd dat ik dacht overtijd te zijn

maarre gefeliciteerd!!! Geniet ervan! En morgen zal je test alweer donkerder zijn

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou spannend.. De streep is zeker van de hcg, dit is geen vaag resultaat. hij is inderdaad wel aan de lichte kant. Maar de hcg is ook laat zichtbaar geworden. Ik zou ook de vk bellen en het uitleggen,

8. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Heb net even een foto terug gezocht van een test van mn eerste zwangerschap en die was met ong. 5 weken ook deze kleur.
    Niet heel donker dus.
    Heb net een test gehaald van clear bleu eerst ff testen met de goedkope morgen en als die uitslaat dan ga ik die digitale doen....
    Ben erg benieuwd.

9. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Had jij verder ook een redelijk regelmatige cyclus voordat je zwanger werd dan?

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ze zijn echt wel donker voor LH hoor.. Ik denk echt dat je zwanger bent.. Ik zou de digi doen! :p

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zeg ook zwanger hoor! het kan ook betekenen dat je eisprong wat later was en/of een langsame innesteling.

Spannend!

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Zegt niet zoveel hij kan altijd opeens onregelmatig worden
    maarre je bent echt wel harstikke zwanger hoor!

13. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    ik denk ook dik positief hoor. Tja en er zijn soms wel vrouwen die nog een xtje ongesteld worden hooor... dus het kan wel dat je lichaam gewoon van slag was.
    ik zeg voorzichtig proficiat!!!

14. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Jippie ik ben zwanger...... Vanmorgen gelijk toen ik wakker werd getest en op de kv test sloeg tie weer roze uit. Toen nog fies de clearblue met calculator gedaan en die zegt zwanger 2-3.

Nu ben ik benieuwd wanneer ik uitgerekend ga zijn want naar mijn idee ben ik 16 maart voor t laatst echt ongie geweest.
    16 april komt dan overeen met 3 weken na conceptie ongeveer.
    Dat was de langste bloeding, die zaterdag 21 april daarop heb ik ook nog een eenmalige korte bloeding gehad bedacht ik me net, naar toilet en daarna stopte het.
    En toen alleen nog die kramp op 30 april in de ochtend en een niet noemenswaardig (oud) bloudverlies op toilet.

15. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Gefeliciteerd hoor!! Dat is nog eens een verrassing!

16. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Gefeliciteerd! Wat leuk dat het toch echt zo is.

19. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    wat fijn, een dikke proficiat meis!!!

20. mama86

mama86 Actief lid

16 apr 2009
    182
    1
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zuid Holland
    Hoi meid,

Ik zie dat je bevaldatum 07 januari is. Wat leuk! Mijn zoon is de 5e geboren. Gek idee dat je nog zolang moet , maar het is echt zooo voorbij. Dat met die bloeding kan ook gewoon een bloeding zijn geweest. 16 maart dan zou je nu dus al bijna 8 weken zijn! Ik heb vanaf 6 weken ook bloedingen gehad met vooral helderrood bloed. Veel mentrsutaiepijn ook. Maar toch met 39.5 week een gezonde zoon op de wereld gezet!
    Succes en ben erg benieuwd!

Deel Deze Pagina