enorme menstruatiepijn met bijna 29 weken..???

Discussion in 'Zwangerschap' started by Angel26, Jul 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Hallo..

Ik heb vannacht echt zoveel pijn gehad! Het voelde alsof ik ongesteld moest worden maar dan echt veel erger.. ook had ik het gevoel dat ik nodig moest drukken maar kwam niets.. Ik was daarvoor nog geweest dus obstipatie kan het niet zijn..
    Had er ook flinke harde buiken bij en voor het eerst zag ik dan ook mn hele buik samentrekken!
    Ik ben weer op bed gaan liggen met een warme kruik en na een uur zakte het wel af, maar ben wel een beetje geschrokken.
    Heb mijn urine maar even op laten vangen, daar moet ik de uitslag nog van krijgen..
    Is dit normaal voor deze tijd van de zwangerschap? Geloof dat het met indalen te maken kan hebben, maar het leken meer op weeen (alhoewel ik niet weet hoe dat voelt).

Liefs angel

2. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    miss indalingsweeën.. ik had gister ook last van ongi-pijn in mn buik en onderrug.. t hield gelukkig niet zo lang aan.. kzal vandaag s navragen bij mn VK.

3. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    nou ik heb dus zoiezo een blaasontsteking, en wat teveel eiwitten in mn bloed, maar daar hoefde ik me geen zorgen over te maken zei de ass van de vk.
    Dus nu een kuur en hopen dat ik niet zoveel last meer heb..

4. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Voel je het niet bij het plassen als je een blaasontsteking hebt als je zwanger bent?

5. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Een blaasontsteking tijdens de zwangerschap kan anders aanvoelen dan wanneer je niet zwanger bent. Meestal idd krampachtig gevoel.

6. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Dankje! Ik vroeg dit even tussendoor omdat ik af en toe wel rare buikpijn heb en dacht al ergens te hebben gelezen dat je het soms niet eens echt merkt als je zwanger bent. Wel lastig hoor!

7. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    ja idd.. ik heb dus helemaal geen "standaard pijntjes" geen branderigheid of veel plassen.. goed dus dat ik het evengoed heb na laten kijken, want met een nierbekken ontsteking ben je verder van huis..!

8. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja ik kan me daar bij aansluiten. Ik heb nu blaasontsteking gehad en had wel een wat zware buikpijn en wat steekjes maar zeker geen branderig gevoel bijvoorbeeld. Dus bij twijfel altijd ff laten nakijken.

9. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Echt niet handig dat je niet de normale symptomen hebt als je zwanger bent! Aan de ene kant fijn natuurlijk, want als je zo'n branderig gevoel hebt en steeds moet plassen word je ook gek. Alleen weet je dan wel meteen dat er iets mis is. Hadden jullie dan wel constante buikpijn of maar af en toe?

10. jenna83

jenna83 Actief lid

Aug 2, 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Had een week geleden precies t zelfde, schrok me kapot. Voor indalingsweeen vond de arts het te vroeg. Na urine controle bleek het een blaasontsteking, die dus voor de 'weeen' zorgden.

Even laten controleren is wel beter denk ik.

gr.
    cheyenne

11. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Ik heb alleen hele erge krampen, en harde buiken.. verder heb ik geen last. Maar als je hiermee te lang doorloopt dan kan het doorslaan naar je nieren en heb je wel een probleem, dus liever als je wat meer krampen hebt je urine laten checken dan wachten en in het zh belanden met een nierbekken onsteking.
    Ik heb trouwens donderdag ook mijn urine laten checken en toen was er nog niets aan de hand en nu wel, dus meiden kan zo veranderen!! Hou t in de gaten!!

12. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Jenna, stom dat je arts het te vroeg vond voor indalingsweeën :S Onze baby is met 27 weken langzaam begonnen met indalen en zat met 29 a 30 weken al volledig ingedaald en vast in het bekken :) Wel vroeg, maar ik ben echt niet de enige waarbij het zo vroeg gebeurd.

13. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Ook als je niet zwanger bent hoef je er helemaal geen last van te hebben. Ik heb ooit drie maanden met buikpijn rondgelopen. Niet heel ernstig, gewoon een aanwezig pijntje waar je op een gegeven moment aan went.
    Had verder nooit een branderig gevoel met plassen of dat ik juist vaker moest plassen oid. Bleek wel blaasontsteking te hebben waar ik dus een hele zware kuur voor moest slikken om er weer vanaf te komen.

14. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    hee meiden,
    Na dat ik deze berichten lees, ga ik morgen toch echt even mijn urine inleveren bij de huisarts. Heb vandaag niet veel kunnen doen ivm harde buiken. En moest deze nacht voor het eerst er 4 keer uit om naar de wc te gaan.
    2 weken geleden was er nog niets te zien aan mijn urine, maar aangezien er hier meer meiden zijn waar het wel in 1 keer was.
    Zie wel dat we allemaal rond dezelfde tijd uitgerekend zijn (op een paar weken na) dus waarschijnlijk dat je rond deze tijd er gewoon meer kans op hebt,
    gr.rensje

Share This Page