Zoals de titel al aan geeft wat houdt het in. Heb het nu twee dagen gehad, vandaag nog niet. Maar hou het wel in de gaten. Heb het ook niet de gehele dag, voel het ook niet lopen. Om het zo te noemen. Ineens zit er een klodder( sorry hoor) in me onderbroek die wit/ lichtrozig is. Wie kan mij dit vertellen
Heb elke maand weer wat anders dat ik denk dat ik zwanger ben. Vorige maand had ik zelf een paar druppeltjes bloed verloren. Dus ik dacht innesteling. Zelfde als aders op me borsten. Bultjes op me tepel.. Tis so verwarrend. Maar dit had ik nog nooit gehad. Daarom hoopte ik dat er meer ervaringen zijn hiermee
Eisprong heb ik eigenlijk eerder verwacht. Vrijdag of zaterdag. Marja kan het natuurlijk weer daarin mis hebben.
Als je uitsprong vrijdag of zaterdag ben je nu 4 of 5 dpo. Vanaf 5 dpo zou het een innesteling kunnen zijn, was je zeker van je ei?
Nee ben er niet zkr van. Helaas. Maar wordt wel altijd 14 dagen later ongi. In verleden had in op zondags ei, zondags ongesteld ook wel keer op Maandag ei en maandag ongesteld Laatste keer was me ei op zaterdags en werd ik ook zaterdags ongi. Maar heb het dit keer niet goed bij gehouden
Gister geen licht roze afscheiding gehad. Dus in totaal twee dagen( lezen twee 'klodders') zou het dan echt een innesteling kunnen zijn. Zou zoo fijn zijn..
Het kan ook je eisprong zijn, je bent er niet zeker van geweest en die kan dus best wat later geweest zijn. Ik wens je in elk ges veel succes
Ja.. je cyclus is nooit precies 28 dagen. (Of 29 of 30 of wat dan ook) Je kunt ook ineens een uitschieter hebben. Ik heb mijn ei altijd rond dag 17/18 ongeveer, maar dat is altijd een andere dag zeg maar. Van weekdagen moet je niet uitgaan
Owww okey Ja heb ook zo' n app en due geeft dan aan wanneer me vruchtbare dagen zijn en me eisprong. Meestal begin ik dan een dag voor me aangeve vruchtbare dagen met ovu testen en het klopt vaak wel.
Als je met ovulatie testen je ei vindt kun je er van uit gaan dat dat klopt Een app gaat uit van het gemiddelde, die kun je niet blind vertrouwen.