Hoi meiden, Ik ben benieuwd naar jullie ervaring mbt de cyclussen na een HSG (baarmoederfoto). Ik heb al een topic geopend onlangs over het hoe snel zwanger raken na een HSG, maar vroeg me nu iets anders af: Hoe waren jullie cyclussen na een HSG ? Ik bedoel hiermee de menstruatie qua duur en pijnlijkheid, maar ook de cyclus zelf qua eisprong (voor zover jullie dat bijgehouden hebben.) en qua hormonale klachtjes... Ik heb namelijk het volgende gemerkt: -Menstruatie kort (maar 1 dag) -5 dagen spotting nadien (normaal 1 dag) -Positieve ovulatietest op dag 12 en cyclus erna op dag 11 (normaal was dit rond dag 14/15 gemiddeld. -Aanhoudende pijn in borsten vanaf menstruatie. -Misselijkheid al kort na eisprong en ook rond menstruatie. Met name die eisprong vraag ik me af of het wel goed is dat hij ineens veel eerder springt... misschien weet toevallig iemand daar iets over? Ben benieuwd hoe jullie lichamen reageerden op een HSG. Groetjes Slunae
Staat erbij HSG = een baarmoederfoto. Maar blijkbaar hebben er niet veel mensen iets te delen hierover
Uhm... na mijn HSG heb ik redelijk wat na gevloeid en mijn cyclus is helemaal niet veranderd. Ik had een cyclus van gemiddeld 29 dagen, de ene maand 29 en de andere maand 32.. langer dan 32 dagen heb ik nog niet gehad. Hier merkte ik geen verschil! Wel moet ik zeggen dat mijn menstruatie iets heftiger en pijnlijker was.