Overmatig enthousiast ingekocht en niet nodig: Gebloemde rok Miss Etam Maat M Met elastisch verstelbare buikband Machinewasbaar Beige lange rok van Fischer Collection maat M Machinewasbaar Bruine korte strakke rok van Vida Vita Verstelbaar met elastiek Machinewasbaar Maat M Zwart met roze gebloemde Noppies Rok Maat M Met elastisch verstelbare buikband Machinewasbaar Bruine wijde rok van Prenatal maat M Met elastische buikband Machinewasbaar Kleding komt uit een rookvrije omgeving en is niet in de droger geweest. Ik ben verantwoordelijk tot het postpunt en verzend met Kiala en TNT. Voor interesse graag PM
Geen idee of ze erg groot of klein vallen De beige lange rok en de bruine korte strakke rok zijn volgens mij een goed maatje 38. De andere rokken zijn denk ik zo'n beetje voor een ruime maat 36 tot en met een maat 40 te gebruiken, omdat ze allemaal goed te verstellen zijn. Vraagprijzen: Miss Etam rok: 8 euro Beige lange rok van Fisher: 8 euro Bruine korte strakke rok Vida Vita: 10 euro Noppies gebloemde roze rok: 10 euro Prenatal bruine wijde rok: 10 euro Of voor 40 euro (als ze allemaal tegelijk verkocht worden)