leeftijd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mouschy, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hi,

    het lijkt me leuk om te zien hoe "jong" alle aanstaande moeders zijn.
    Hoe jong was je toen je voor het eerst zwanger was, of is dit je eerste zwangerschap? en waarom nu een kindje en niet eerder of later?



    Ik zal beginnen met mezelf.....
    mijn leeftijd is 27 jaar, en ik ben zwanger van de eerste. Waarom ik nu zwanger ben en niet eerder is gewoon dat ik voor die tijd nog niet de ware was tegen gekomen. ;) En het heeft ook nog een tijdje geduurt voordat ik zwanger was want ik heb PCO. Mijn man is 33 jaar.
     
  2. Linda10280

    Linda10280 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.764
    0
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Hai,

    Ik ben zelf 25.
    Beviel van me eerste (dochter) toen ik bijna 22 was.
    En dit jaar bevallen van m'n zoontje (bijna 4 maanden) :)

    Tja waarom....omdat mijn man en ik er al klaar voor waren.
    En omdat de omstandigeheden goed waren.
    Het was altijd mijn wens om jong moeder te worden.
    Gelukkig trof ik mijn ware toen ik 18 was ;)
    Hij is bijna 34 en wou altijd al graag kinderen voor dat hij 35 was.
     
  3. mamavanYeline

    mamavanYeline Bekend lid

    12 okt 2005
    666
    0
    0
    ik ben nu 23 en beval ook op mijn 23e. mijn man is ook 23 lekker een jong gezinnetje :)
     
  4. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik ben nu 25 :D En mijn vriend 26...
     
  5. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    helaas heb je dat niet voor het zeggen :(
    ik wilde ook altijd jong moeder worden maar door 5 jaar ZH in en uit gelopen te hebben ben ik op de leeftijd van 29 jaar zwanger geraakt van mijn eerste
    nrtje 2 kwam echter wel 11 en halve mnd erna dus had ik 2 kids toen ik 30 was
    en dees tja das ons toetje toe
    nieuwe man zonder kiddies en een groot verlangen naar een kindje van ons samen :)

    gr debbie
     
  6. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
  7. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik ben 23 als ons kindje komt, en mijn man 31, we kennen elkaar nu ongeveer 2jr maar wisten direct dat t goed zit...we zijn gestopt met de pil en t was gelijk raak..
     
  8. Marieke

    Marieke Nieuw lid

    6 nov 2005
    3
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik ben een iets "oudere" aanstaande mama. Ik ben 35 en als de kleine geboren wordt 36. Mijn ex wou nooit kinderen dus die relatie is kinderloos gebleven. Nu heb ik mijn ontzettende lieve vriend van 46 jaar (jaja ook ouder dus) Hij ziet er echter uit als een jonge god van 38 en gedraagt zich ook gewoon lekker jong. Maar ach, wat is leeftijd denk ik dan. Ons kindje is in elk geval zoooooooo ontzettend welkom.
    Liefde, dat is waar het om gaat.

    Groetjes, Marieke

    Oja mijn vriend heeft twee meiden van 8 en 6 jaar uit een vorige relatie. Die zijn dolblij dat ze een broertje of zusje krijgen. :)
     
  9. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik ben 22 en wilde altijd graag jong moeder worden. Mijn vriend is 27 en vind het geweldig om vader te worden! We hebben ons leven redelijk op rolletjes (huis, boompje, beestje) en hebben besloten te stoppen met de pil en hopen op een berg geluk! Bijna 17 weken is nu het resultaat!
     
  10. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Ik ben 26 als straks de kleine wordt geboren. Moet zeggen dat ik pas sinds vorig jaar een beetje de kriebels begon te krijgen. Eerder was ik met hele andere dingen bezig. Daarnaast duurde het ook wat langer voordat manlief ( 29 ) er aan toe was. Vorig jaar een huis gekocht en afgelopen augustus getrouwd, dus we hebben alles goed op de rit. Afgelopen april gestopt en hadden wij het geluk dat het meteen raak was.

    Maar voor iedereen is dit natuurlijk persoonlijk, maar net wanneer je er aan toe bent.
     
  11. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ik ben 26 als ik ga bevallen en mijn vriend is 28.
    we vinden dat we er nu wel aan toe zijn, dus gestopt met de pil en ook in 1 x raak!!
    En nu lekker genieten vd zwangerschap!!
     
  12. Knuffeltjes

    Knuffeltjes Nieuw lid

    24 okt 2005
    1
    0
    0
    Op dit moment Werkloos
    Lille (Belgie)
    hey

    ik ben knuffeltje en ik ben nu 22
    Dit is nu eigenlijk mijn 2 de zwangerschap (men eerste ben ik verloren toen ik weken was)
    Ik ben gestopt met mijn pil op mijn 20 ste en we hebben gewoon de natuur zijn gang laten gaan

    Nu ben ik 21 weken en 5 dagen zwanger :) van ons Smurfke ;)
     
  13. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    leeftijd maakt ook niets uit gaan erom is je kindje verwekt met liefde en is het welkom
    bij ons dus voor 200% yes :)

    gr debbie
     
  14. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik ben 33 en mijn vriend is 30 (31 als die kleine geboren word). In mijn vorige relatie waren kinderen geen gespreks onderwerp, hij wilde absoluut geen kinderen. Das ook 1 van de redenen warom die relatie over is gegaan. Nu heb ik een hele lieve vriend, en we willen graag een kindje..
    En nu al weer ruim 17 weken zwanger!!
     
  15. liza

    liza Lid

    11 okt 2005
    16
    0
    0
    Haarlem
    hallo dames ik ben nu net zwanger en ben 20. :)
     
  16. malou

    malou Actief lid

    9 nov 2005
    241
    0
    0
    moeder!
    eindhoven
    Hoi

    Ik ben twintig en 40 weken zwanger! Dus ze noemen me een jonge moeder!
     
  17. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    spannend hoor malou voor je nu
    hopelijk laat je kindje je niet te lang in spanning
    heel veel succes met je bevalling meis

    gr debbie
     
  18. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Ik ben 31 en zwanger van de 2e... Ons dochtertje is 20 maanden. Ik wist nooit zeker of ik wel of niet kinderen wou maar het lot heeft het voor mij bepaald... Eerst ontmoette ik uit het niks mijn man en toen kregen we ons dochtertje cadeau en nu de 2e zwangerschap ook weer... Allemaal niet echt gepland maar ozo welkom! Ik zou nu niet meer anders willen en ben blij met mijn leeftijd... Tot mijn 30 lekker kunnen feesten en beesten (hahaha) en nu een heerlijk gezinnetje...
     
  19. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi
    Ik ben 28 jaar, 29 als ik beval van ons eerste kindje. Mijn vriend wordt volgende maand 29. Wij zijn er superblij mee! Er is niet echt een reden dat we er nu pas aan begonnen zijn, maar ik heb wel altijd gezegd dat ik graag voor mijn 30e mijn eerste kindje zou willen ;)
     
  20. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi ik ben 26 Bijna 27 jaar, mijn man is 27 hoopt op zijn 28ste pappa te worden. Ik wilde jong moeder worden, maar mijn man studeerde en ik werkte al in de zorg. Mijn man werkt nu pas 2 1/2 jaar, we hebben nu een huis, en zijn inmiddels getrouwd. We hopen dat als we op 28 november (mijn verjaardag) een zwangerschapstest doen dat die positief is. Zou het mooiste verjaardagscadeautje zijn wat ik ooit gekregen heb.
    We hopen dat het dan raak is!
    Nancy
     

Deel Deze Pagina