Hoihoi, ik weet niet echt waar ik moet beginnen. Dus ik begin maar ergens. Ik ben 16 jaar, en waarschijnlijk zwanger. Ik heb sex gehad, wel met condoom, maar die is waarschijnlijk gescheurd. Ik moet het nog testen (kan nu nog niet) maar ik voel het gewoon, denk ik. Ik voel me anders, misselijk, niet heel erg, maar wel misselijk, krampen in mijn onderbuik. Normaal als ik ongesteld moet worden heb ik wel die krampen in mijn onderbuik, maar echt een uur voordat ik ongesteld moet worden, nu heb ik het al een paar dagen. Het lijken ook andere krampen, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar het voelt gewoon anders. Ik weet ook niet echt waar ik dit moet plaatsen en hoe het hier allemaal werkt enzo, dus ik zette het maar gewoon hier neer. Wat me toch weer terugbrengt op de vraag, denken jullie dat het mogelijk is om zoiets aan te voelen? Denken jullie dat het mogelijk is dat dieren zoiets aanvoelen? Ik merk een duidelijke verandering bij mijn honden, normaal zijn ze nogal onstuimig en niet heel erg aanhankelijk. De laatste dagen zijn ze erg voorzichtig met me en komen bij voorkeur met hun kop op mijn buik liggen (dit deden ze hiervoor dus echt nooit). Het is een beetje een warrig bericht, maar ik weet niet wat ik er allemaal van moet denken. Ik hoopte op misschien een beetje steun hier.
beste fluister je kan jezelf gek maken maar maar uiteindelijk is een test op het moment dat je overtijd bent het beste. Door stress kan je menstruatie ook uitblijven dus kijk niet gek op als de test negatief is. Wacht het dan een paar daagjes af. Succes.
Ik voelde ook al snel dat ik zwanger was maarja ik was er ook gericht mee bezig. Ik zou idd gewoon een test afwachten!
Ik kan zaterdag testen. Ik maak mezelf er ook niet echt druk om want ik weet dat van stress je menstruatie kan uitblijven. Ik richt me gewoon erg op andere dingen, tot zaterdag.
Vandaag had ik opeens bloedverlies, een beetje bruin/donkerrood-achtig. Het zat niet in m'n slipje ofzo, maar bij het afvegen was het wel duidelijk te zien. Dit hield ongeveer een uur aan, nu heb ik het niet meer, dus het was geen ongesteldheid (ik weet mijn eigen ongesteldheid dankzij al m'n pijntjes en de langdurigheid en de hoeveelheid erg goed te herkennen ). Heeft iemand een idee wat het wel kan zijn? Heeft het nog nut om een test te doen nu?
ho hoi om nu een test te doen zou ik nog niet aangaan zou dat dan zaterdag doen als je ongie nog niet is doorgebroken het kan een innesteling zijn maar ja kan ook begin van je ongesteldheid zijn dat is helaas af te wachten
Hoi, dankjewel voor je snelle reactie! Als het mijn ongesteldheid zou zijn zou ik dat niet heel erg vinden (begin me nu toch wel een beetje schuldig te voelen tegenover alle mensen hier die het juist niet fijn vinden om dan weer te merken dat ze ongesteld zijn omdat ze juist graag een kindje willen ), maar ik maakte me juist een beetje zorgen omdat dit absoluut niet op het begin van mijn ongesteldheid lijkt. Maar ik wacht het dan inderdaad maar (on)geduldig even af.
fluister succes ik teste trouwens in 4 okt pas positief terwijl ik sinds 17 sept al zwanger was dus als het negatief is doe dan 3 weken later voor de zekerheid nog een test als je niet ongi geworden bent succes met alles en als je wel zwanger bent denk dan zo alles komt op zijn pootjes terecht en dit kindje heeft voor jou gekozen
Dankjewel. Dat hoor je inderdaad wel vaker dat je pas veel later positief test, een vriendin van mij heeft dit ook gehad. Daarom heb ik ook wel gelijk twee testen gekocht, mocht het nodig zijn. Mocht ik wel zwanger zijn is het zeker niet ongewenst (hoewel ik wel even van de schok zou moeten bekomen ), ik zou het niet over mijn hart verkrijgen om het weg te laten halen, en dan zal het inderdaad allemaal wel goed komen.
ik weet hoe je je voelt meis toen ik zwanger raakte had ik nog maar net 2 maand een relatie (inmiddels getrouwd en relatie van 1 jar en 3 maanden) ik ging naar de dokter voor de prikpil krijg dan standaart een test bleek positief te zijn (bloedtest) hij zei is niet meer nodig de prikpil je bent al zwanger. het leek of de grond onder mijn voeten vandaan viel ik zelf een test kopen was negatief ook nog steeds gewoon ongesteld dit was in sept toen 4 okt weer een test gekocht voor de zekerheid om te kijken of de dokter dan toch gelijk had en ja hoor digitale test stond op zwanger. toen al een maand in verwachting 12 nov een echo gehad en was kindje op te zien met kloppend hartje. het aller ergste vond ik om het aan mijn vriend te vertellen heb hem wel meteen gebeld toen de dokter het zei w waren er al harstikke blij mee maar door de neg test dachten we dat het misschien fout was gegaan toen dus verdrietig. uiteindelijk toch positieve test weer helemaal blij met 10 weken zwangerschap bloeding dus helemaal in de stres alles was gelukkig goed. en nu 12 en half maand later je ziet het resultaat een hele mooie jongen p.s ik ben trouwens door de pil heen zwanger geworden altijd wel regelmatig geslikt
Oeps, dat is inderdaad ook wel shocking ja! En misschien een beetje laat na drie maanden haha, maar een late gefeliciteerd dan nog. En wees maar trots op zo'n mooie jongen. As for me, ik wacht het nog even af. Loop nu zo'n beetje om het half uur naar de WC om te kijken of de ongestelheid er al door is, maar nee, niks. Word een beetje gek van mezelf ondertussen.
je kunt altijd nu gaan testen heel veel testen werken al tot 6 dagen voor de nod ik had gewoon weinig zwangerschaps hormoon in het begin dus ook niet misselijk geweest of wat dan ook was wel relax trouwens
Ik heb ook (nog maar) 2 maanden een relatie met mijn vriend. Heb veel problemen in mijn privé situatie en ben nog jong (20), en kon het niet echt gebruiken. Mocht het goed blijven gaan tussen mij en mijn vriend, en ik ben bevallen hebben we bijna een jaar. Dus dat klinkt al heel anders. Maar even over je vraag,bij de kruidvat heb je 2 testen voor 5 euro. Als je die koopt zou je er nu eentje kunnen doen komt er negatief uit even een paar dagen afwachten of je niet alsnog ongesteld word. Word je het niet, doe je zondag nog een test. Weet niet of dit een goede tip is, maar ik zou het zelf zo geprobeerd hebben. Succes !
Ik heb inderdaad twee testen gekocht. Heb alleen de tijd nog niet gehad om er eentje te doen. Ben momenteel ook niet thuis, maar ik ga het morgen even doen, want ik vertrouw het echt niet zo meer.
Hoi meid! Ik weet hoe je je voelt, ik ben ook onverwacht zwanger geworden door de pil heen. Ik was wel ziek geweest, maarja dan verwacht je het toch niet... Ik had het overigens niet in de gaten dat ik zwanger was. Ik merkte wel iets, maar op dat moment dacht ik meer aan een buikgriepje ofzo. Pas nadat ik het wist realiseerde ik me dat het gewoon zwangerschaps-symptomen waren geweest. Trouwens, als je je er zo op blijft focussen is het goed mogelijk dat je niet ongesteld wordt door de stress. Ik zou dus gewoon zo snel mogelijk testen en afwachten, is voor jezelf alleen maar fijner. Succes ermee!