Ik zit nu 5 dagen voor mijn NOD (28/6) en las hier allerlei verhalen over een positieve ovutest rond NOD wat dan waarschijnlijk ook zou betekenen dat je zwanger bent. Dus ik heb net ook maar een gedaan. Nu is hij dus niet positief, maar wel heel duidelijk zichtbaar. Als ik rond mijn ei zou zitten zou die morgen volgens mij positief zijn, qua teststreep. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Als ik wel zwanger zou zijn zou ie dan steeds donkerder moeten worden? Waarschijnlijk zit ik mezelf nu gewoon helemaal gek te maken en betekent het niks. Had ik die verhalen maar nooit gelezen. We zitten trouwens nu pas in de eerste ronde voor ons tweede kindje en ik was er niet zo mee bezig, maar nu ik dit allemaal lees
hey meis alleen als je ovutest echt knap positief is dan KAN het zijn dat je zwanger bent maar aangezien je bijna altijd 2 strepen hebt op je ovu test (er is altijd lh aanwezig in ons lichaam) zal je wel niet zwanger zijn als ik het zo lees
Ik ga er ook zeker niet van uit hoor, maar vroeg het me gewoon af. Zal idd vast niet zwanger zijn dan.
Ik denk dat je misschien wel zwanger kan zijn hoor. Je zou het zeker kunnen weten door een test te halen. Succes
mmmm....ik wacht maar gewoon even af tot zaterdag, dan misschien een testje eraan wagen als ik nog niet ongi ben. Wat is het toch altijd lang wachten tot NOD! Gelukkig heb ik geen zwangerschapstesten in huis...