hoi iedereen, Ik moet de 16 naar het ziekenhuis voor controle (dit ivm endometriose) maar de gynaecoloog doet dan gelijk ook een echo maken (omdat ik waarschijnlijk onder controle moet blijven) vraagje voor de dames die al een echo hebben gehad: wat kan ik verwachten? zal dan ongeveer 7 wkn zijn maar moet ik verwachten dat ik dan al iets zie of dat je al een hartje kunt horen? liefs, Marlene
Met 7 weken krijg je in principe een inwendige echo waarbij je soms het hartje kunt zien en horen. Dit hoeft niet altijd zo te zijn maar je gyn legt je vast alles uit. Heel veel succes en geniet ervan.
Hoi, Dat je hoog waarschijnlijk onder controle blijft bij de gyn voor je endometriose is echt maar heel klein. Maar omdat je een vergrote kans hebt op een buiten baarmoederlijke zwangerschap willen ze je al heel vroeg zien en echo maken daarbij krijg je dus dan gewoon een echo extra inprincipe en dan als alles goed is met 12 weken en 20 weken gewoon weer. Endometriose verslinkt tijdens je zwangerschap dus eigenlijk is zwanger zijn zo in zijn voordeel tegen endometriose. Groetjes Anna
ik heb 17 januari de eerste echo, ben dan 9 weken volgens mijn berekening, vroeg me af of die dan ook nog inwendig is.
Daar is vooraf weinig over te zeggen. Is erg afhankelijk van de gyn. of hij het eerst uitwendig wil proberen. En dan afhankelijk van de ligging van je baarmoeder en de hoeveelheid buikvet of uitwendig een goed beeld oplevert. Maar zo erg is een inwendige echo niet hoor. Zeker niet als je zwanger bent, dan let je toch veel meer op die kleine frummel op de monitor!
hey lady's bedankt voor alle antwoorden, moet eerlijk toegeven normaal ben ik net zo snel van me stuk te brengen ... maar (op z'n platte r'dams) ik schijt echt peuken voor dinsdag... Wil zo graag positief blijven en ik heb meerendeel ook het gevoel dat het wel goed zit daarbinnen... maar af en toe slaat de angst en twijfel toe.... zullen de zenuwen wel zijn... veel liefs, Marlene
Nog heel ffkes geduld meis... Ik ga donderdag voor de 20 weken echo en tel ook echt de dagen af! Ik wens je een heel mooie echo toe!
Ik had met 8 weken gewoon een uitwendige echo hoor. Vaak proberen ze eerst uitwendig en als ze dan niets zien gaan ze pas een inwendige echo maken.
Hi Lady's Gisteren naar gynaecoloog geweest, en vlgs hem klopte me berekeningen precies... ruim 11 mm groot en zou idd 7 wkn zwanger zijn! En... We hebben het hartje zien kloppen! het beeld van dat pinda'tje met disco-lichtje....... ONBETAALBAAR! Dikke knufff Marlene