Sinds vandaag heb ik last van een continue gevoel van plassen. Een soort druk op mijn vagina. Ik heb ook al een paar dagen last van een moeilijke stoelgang. Toen ik vandaag op het toilet zat om te plassen, voelde de ingang van mijn vagina opgezet. Alsof er een bolling zit. Dit verdwijnt als ik op mijn rug lig. Er blijft een soort van druk op mijn onderbuik/schede. Wanneer ik probeer om mijn baarmoedermond op te zoeken, kan ik hem niet vinden. Waar komt dit rare gevoel vandaan? Kan het kwaad? Groeten, Kim
Hoi Kim, Ben op het moment zwanger? Soms krijg je dit gevoel omdat de baarmoeder zwaarder word en dan meer gaat hangen op je bekkenbodem. Ben je niet zwanger? Is het gerelateerd aan je menstruatie? Want ook dan word je baarmoeder wat zwaarder. Laat even je urine controleren het gevoel kan afkomstig zijn van een blaasontsteking. Als het gevoel aan blijft houden ga dan even naar je huisarts. Imke
Ik ben idd vergeten te vermelden dat ik 24 weken zwanger ben. Dit wordt ons tweede kindje. De eerste is met een keizersnede uiteindelijk ter wereld gekomen. Verder heb ik de afgelopen weken bij de bekkenfysiotherapeut gelopen.