Mode advies

Discussie in 'De lounge' gestart door Esmaralda, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik ga binnenkort met mijn schoonmoeder en schoonzus shoppen, en ik wil echt iets leuks kopen. Ik loop momenteel nog voor een deel in mijn zwangerschapskleding en ik wil dat echt niet meer!
    Ik weet alleen echt niet wat ik moet kopen.

Ik wil een leuke stoere broek en iets leuks erop, alleen het probleem is, ik heb maat 46/48 qua broeken. En ik vind dan nooit iets leuks!
    Truitjes etc pas ik vaak wel maat xl.

Wat is momenteel een beetje 'in'? En waar koop je dat? Leuke broeken zie ik genoeg, alleen nooit in mijn maat. Iemand tips voor leuke winkels?
    Miss Etam vind ik die mode zo 'ouwelijk', ik ben pas 26 dus wil iets stoers.

2. Delta

Delta Niet meer actief

Ik zag wel dat mango een lijn opgezet heeft voor vollere vrouwen! Begint vanaf maat 40 tot 52. Misschien is dat iets voor je?

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    M&s heeft leuke broeken vind ik. En hogere modellen..

4. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Wilde ook mango zeggen, de nieuwe lijn voor vollere dames ziet er erg mooi uit.
    The Sting gaat volgens mij met broeken tot xxl en met shirtjes/truien tot xl, vind dat ze daar altijd erg fijne en mooie kleren hebt! En ze hebben heeeele goede sale nu.

5. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Bij de WE moet je echt ff kijken. Die hebben hele leuk kleding en hele fijne spijkerbroeken. Ik geef altijd aan wat ik wil voor broek en ze pakken altijd de juiste eruit. Heel veel plezier met het shoppen!

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Bedankt! Ik heb even op de site van Ms mode gekeken, maar erg leuke dingen daar! En niet zo ouwelijk als de miss etam.

Wat super leuk die nieuwe lijn van Mango! Ik wist dat dus echt niet. Ik ga shoppen in Groningen, daar zit vast wel iets van Mango?

Ik liep de Sting eigenlijk altijd voorbij, omdat ik ervan uit ging dat ze mijn maten niet hadden, maar ze hebben dus wel dingen. Ik ga daar dus even kijken. Zit die ook in Groningen?

De WE, thnx! Ik ga daar ook kijken! :)

Deel Deze Pagina