the Croods, 3D

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MrsSnuggels, 4 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft hem gezien?

Ik denk er aan om morgen met mijn zoon (3,5 jaar) naar deze film te gaan. Rond december was ik met hem bij Niko het vliegende rendier en hij vond het zo leuk dat hij de hele film heeft uitgezeten.

Bij the Croods zie ik wel een leeftijds- aanduiding van 6 jaar. Vandaar dat ik even ervaring vraag.

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik ben naar de croods geweest met zoontje bijna 4 en dochter van 5,5. Wel de gewone ( 3D niet verstandig onder de 6 jaar) en ze vonden hem erg leuk. Was de eerste keer naar de bios maar zeker niet de laatste. Komen veel grappige stukjes in voor :) die zelfs de kleintjes wel snappe

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Wij zijn ook naar de Croods geweest. Ook de gewone, nier 3D. Is niet aan te bevelen als ze nog zo jong zijn.

De film is erg leuk!!
    Komen ook wel monsters in voor die mensen achtervolgen enzo. Weet niet of je zoontje snel bang voor dat soort dingen is??

4. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik ben nog niet naar croods geweest (wil ik morgen naartoe) maar wel naar wreck t ralph (zogenaamd ook 6+) maar gaat helemaal nergens over, is gewoon keileuk voor ze, ik heb voorstukjes laten zien van croods en daarbij liggen ze al dubbel..

Wij gaan wel naar 3d ALS we gaan (is niet vaak) juist omdat het niet vaak gebeurd kan het geen kwaad, die 2 keer per jaar overleven ze wel en is leuk een extra dimensie aan de film, want ja ik kan het ook downloaden en thuis op grote scherm laten zien, dus wil wel wat extra's in de bios anders kunnen we net zo goed thuisblijven (zeker voor het geld wat je betaald)

Hier doen we dat al bijna 2 jaar ofzo en ze houden goed hun bril op en vinden het veel gaver dan "normaal", morgen gaan we wel naar normale versie omdat vriendinnetje meegaan met bril en die vind een dubbele bril niet fijn..

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

De jongens hebben hem ook gezien, niet in 3d trouwens. De jongste doet thuis de hele tijd zijn brilletje af.
    Maar ze hebben helemaal in een scheur gelegen. Om die voorstukjes al. Hij is erg leuk!

6. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik zie hier in Helmond hem trouwens niet in de normale versie want daar wilde ik eigenlijk naartoe maar is alleen in 3d te kijken, zambezia ook prinses lillyfee heb je maar dat vinden die van mij voor babies... en je hebt yoko maar die vinden ze niet zo... dus lijkt erop alsof je geen keuze meer hebt...

Deel Deze Pagina